Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту фасаду, покрівлі, вітражів, вікон та зовнішніх дверних блоків будівлі КЗ «Черкаський обласний краєзнавчий музей» Черкаської обласної ради» ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво
Очікувана вартість
523 500,00 UAH
UA-2020-07-24-007986-b 6242b9cbe6b1470187d7211e097b6c24
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Зоря

+380673936427
+380933664330
muzbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Черкаський обласний краєзнавчий музей" ЧОР
Код ЄДРПОУ: 02224092
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, Вул. Слави, 1
Контактна особа: Тетяна Зоря
+380673936427,+380933664330
muzbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:04
Очікувана вартість: 523 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 141,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Слави, 1, категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно Додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування
«Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту фасаду, покрівлі, вітражів, вікон та зовнішніх дверних блоків будівлі КЗ «Черкаський обласний краєзнавчий музей» Черкаської обласної ради»
ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:04
ОГОЛОШЕННЯ нова редакція.docx
27 липня 2020 17:06
ОГОЛОШЕННЯ нова редакція.docx
27 липня 2020 17:06
Додаток 1 нова редакція.doc
24 липня 2020 18:01
ОГОЛОШЕННЯ проект.docx
24 липня 2020 18:01
Додаток 1.doc
24 липня 2020 18:00
Додаток 2 нов.docx
29 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:04
ОГОЛОШЕННЯ нова редакція.docx
27 липня 2020 17:06
ОГОЛОШЕННЯ нова редакція.docx
27 липня 2020 17:06
Додаток 1 нова редакція.doc
24 липня 2020 18:01
ОГОЛОШЕННЯ проект.docx
24 липня 2020 18:01
Додаток 1.doc
24 липня 2020 18:00
Додаток 2 нов.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Листи відгуки
Дата подання: 31 липня 2020 15:40
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:51
Згідно вимог оголошення наяне наступне положення: Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований. Уточніть будь ласка вимогу стосовно дати листа-відгука. Дякую.
Відповідь: Вимога стосовно дати відгука вказана в оголошенні про дану закупівлю.
Порушення порядку Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2020 09:49
Дата відповіді: 03 серпня 2020 12:15
Відповідь: Так, як запитання відсутнє, просимо поставити його більш корректно
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2020 09:50
Дата відповіді: 03 серпня 2020 12:18
Пунктом 27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» зрозуміло і чітко зазначено, що розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення - є роботами. При цьому, Порядком визначення предмету закупівель №708 передбачено, що при визначенні предмету закупівель робіт Замовники керуються п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - за об’єктами будівництва, та нормами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, В свою чергу, відповідно до Державних будівельних норм (далі — ДБН) А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» вказано, що проектні роботи — роботи, які пов’язані зі створенням проектної документації на будівництво, а проектна документація — затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Запитання: На якій підставі, в порушення п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівель №708, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Замовник визначив предмет закупівлі, як послуги, за кодом ДК 021:2015 71220000-6 – «Послуги з архітектурного проектування»???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кодом ДК 021:2015 71220000-6 – «Послуги з архітектурного проектування» не передбачено закупівлю лише послуг. Цей код з 2016 року успішно використовується замовниками для закупівлі робіт з виготовлення та розробки проектно-кошторисної документації. Невідповідність назви кодів ДК предмету закупівлі має бути вирішено на законодавчому рівні, але аж ніяк не конкретним замовником. Дякуємо за пильність)
Кваліфікаційні вимоги, завдання на проектування
Дата подання: 06 серпня 2020 10:17
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:11
Добрий ранок. 1. Можливо Ви мали на увазі додати до довідки, відповідно до п. 15.2 Оголошення, сертифікат, а не копію свідоцтва інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації? 2.Внести зміни в п. 16.3 п. 16 Особливі умови Завдання на проектування - в частині того, що Виконавець не здійснює ВИКОНАННЯ експертизи проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник виклав свої вимоги до документів, які має надати учасник в складі пропозиції, у оголошенні до даної закупівлі. Замовник не планує внесення змін до оголошення та додатків до нього.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-007986-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Таурі Компані", Код ЄДРПОУ:42665349
Дата подання: 05 серпня 2020 15:21
Стосовно вимог
Шановний Замовник!
Чим обумовлена вимога щодо надання копії кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури інженера-проектувальника стосовно інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості ( не менше 2 (двох); копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) інженера-проектувальника стосовно інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму ( не менше 2 (двох)? Для виконання робіт по данному предмету Закупівлі абсолютно достатньо по одному зазначеному фахівцю. ВВажаємо дану вимогу дикримінаційною, та такою що значно звужує кількість потенційних учасників, оскільки лише обмежена кількість проектних організацій буде мати у себе декілька сертифікованих спеціалістів з однаковими сертифікатами. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 17:55
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що дана процедура є спрощеною, тому тендерна документація відсутня. Оголошення про дану спрощену закупівлю створене з урахуванням вимог статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимога, на яку ви посилаєтесь, зазначена в оголошенні, не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-07-24-007986-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 21 серпня 2020 13:49
Щодо оскарження рішення Замовника
Щодо оскарження рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 14:33
За результатами розгляду пропозиції учасника Приватного Підприємства «ДІ-ПРОЕКТ» встановлено наступне:
1. Згідно п.14.1 оголошення Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами оголошення, розуміє його зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.
Учасник ПП «ДІ-ПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції не надав листа про те, що він гарантовано погоджується з умовами оголошення, розуміє його зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною, що є невиконанням умов оголошення.
2. Згідно п.15.2. оголошення на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти.
Учасник ПП «ДІ-ПРОЕКТ» не надав даної довідки на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації.
3. Згідно п.15.2. оголошення вимагалось документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин (у разі залучення працівників на тимчасовій основі – копії угод цивільно-правового характеру, чинних протягом всього терміну виконання робіт).
Учасник у складі своєї пропозиції надає копії кваліфікаційних сертифікатів на осіб, які будуть виконувати проектні роботи, але документально підтверджує трудові відносини не на всіх перерахованих працівників.
4. Також згідно п.14.1. оголошення суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
Учасник не надав згоду персональних даних осіб, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника, що є недотриманням умов оголошення.


З огляду на вищевикладене, вирішено відхилити пропозицію Приватного Підприємства «ДІ-ПРОЕКТ» відповідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-24-007986-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39056794
Дата подання: 20 серпня 2020 17:37
Вимога щодо неправомірних дій уповноваженої особи Замовника
Замовник: КЗ "Черкаський обласний краєзнавчий музей" ЧОР.
Закупівля: «Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту фасаду, покрівлі, вітражів, вікон та зовнішніх дверних блоків будівлі КЗ «Черкаський обласний краєзнавчий музей» Черкаської обласної ради» ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-24-007986-b.
Дата проведення аукціону: 13.08.2020 р.

Рішенням Замовника від «19» серпня 2020 р. (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального закладу “Черкаський обласний краєзнавчий музей” Черкаської обласної ради від «19» серпня 2020 р.), Замовник відхилив пропозицію Учасника ТОВ «СОЛАРПРОЕКТ».

Відповідно до Протокольного рішення Уповноваженої особи, Замовник пише наступне: «Згідно п. 15.1. Позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. До договору додається експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом згідно договору разом з додатком до експертного звіту (позитивним). (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці).
Позитивний відгук учасника не відповідає вимогам Замовника, а саме не зазначено фактичне виконання договору».

Звертаємо увагу Замовника, наскільки неуважно можна перевіряти пропозицію Учасника та не побачити у Позитивному відгуку № 68/М від 07.08.2020 року у четвертому абзаці «ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» підтверджує фактичне виконання договору № 3014 від 23.09.2019 року.».

Зважаючи на наведене, уповноважена особа Замовника Зоря Т.М. прописує вигадані причини для відхилення пропозицій Учасників.
Це, в свою чергу, ставить під великий сумнів ПРОЗОРІСТЬ проведення закупівель.

Наша компанія обов’язково звертатиметься до Державнаої аудиторської служби України, щоб уповноважена особа Замовника понесла відповідальність за такі рішення, а Замовнику необхідно ПРОЗОРО проводити закупівлі та надати відповідь щодо таких дій уповноваженої особи, так як Замовник грубо порушує норми чинного законодавства та Закон України «Про публічні закупівлі».

Додається Позитивний відгук № 68/М від 07.08.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 14:30
Шановний учасник! ПричинИ відхилення Вашої пропозиції зазначені у протокольному рішенні уповноваженої особи. Згідно п.14.4 оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)
Згідно положення про паспорт громадянина Украіни - Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.. Учасник ТОВ «Соларпроект» надав копію паспорта уповноваженої особи не в повному обсязі, що не відповідає умовам оголошення.
2.Згідно п. 15.1. Позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. До договору додається експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом згідно договору разом з додатком до експертного звіту (позитивним). (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці).
Позитивний відгук учасника не відповідає вимогам Замовника, а саме не зазначено фактичне виконання договору .
3. Згідно п. 15.2. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти.
Учасник ТОВ «Соларпроект» в довідці про наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено умови праці працівників Коломієць О.А., Мусієнко С.О., Пастушок Л.І., Грабовецька К.В., Куліков К.В. на постійній основі, а на підтвердження трудових відносин надають копії наказів про прийняття на роботу за сумісництвом. Отже довідка про наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить не достовірну інформацію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-24-007986-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 02 вересня 2020 16:25
Невідповідність учасника вимогам закупівлі та самої закупівлі
Невідповідність учасника вимогам закупівлі та самої закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2020 13:46
Шановний учасник, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи за результатами розгляду пропозиції ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" встановлено повну відповідність пропозиції учасника вимогам, зазначеним у оголошенні та технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дане рішення повністю відповідає положенням та нормам Закону України "Про публічні закупівлі" та прийнято з урахуванням Наказу № 710 Про затвердження Переліку формальних помилок Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 13:49
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІ ПРОЕКТ" 320 000,78
UAH
316 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ" 399 700,00
UAH
319 900,00
UAH
Документи
ТОВ КН-БУДІНЖИНІРИНГ 495 596,48
UAH
396 000,00
UAH
Документи
ФОП Ільченко Олександр Олександрович 496 515,32
UAH
396 000,00
UAH
Документи
ТОВ Наступний проект 479 880,00
UAH
464 000,00
UAH
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 480 483,11
UAH
465 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" 482 349,42
UAH
470 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 494 318,88
UAH
494 318,88
UAH
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 19:58
Документ 5.pdf
11 серпня 2020 19:57
Документ 4.pdf
11 серпня 2020 19:57
Документ 3.pdf
11 серпня 2020 19:57
Документ 2.pdf
11 серпня 2020 19:57
Документ 1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:45
Статут копія.PDF
11 серпня 2020 18:45
Протокол № 20.pdf
11 серпня 2020 18:45
Протокол 2 копія.pdf
11 серпня 2020 18:45
М494_2020 Пропозиція.pdf
11 серпня 2020 18:45
М493_2020 Лист щодо ціни.pdf
11 серпня 2020 18:45
М492_2020 Лист-гарантія 2.pdf
11 серпня 2020 18:45
М491_2020 Щодо санкцій.pdf
11 серпня 2020 18:45
М490_2020 Захист довкілля.pdf
11 серпня 2020 18:45
М477_2020 Додаток 1.pdf
11 серпня 2020 18:45
Ліцензія ІВК.pdf
11 серпня 2020 18:45
Кошторисні розрахунки.pdf
11 серпня 2020 18:45
Копія договору 3014.pdf
11 серпня 2020 18:45
Копії наказів.pdf
11 серпня 2020 18:45
Витяг ЄДРПОУ 22.07 копія.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 19:14
19. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 19:14
18. Виписка ЕДРПОУ.pdf
11 серпня 2020 19:14
13. Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 19:14
9. Довідка учасника.pdf
11 серпня 2020 19:14
5.1 Фінансова звітність.pdf
11 серпня 2020 19:14
4.1 Опис.pdf
11 серпня 2020 19:13
4. Статут.pdf
11 серпня 2020 19:13
2. Наказ Директор.pdf
11 серпня 2020 19:13
1. Лист погодження.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:51
Проект договору.PDF
11 серпня 2020 18:51
Лист-гарантія санкції.PDF
11 серпня 2020 18:51
Кошторис.PDF
11 серпня 2020 18:51
Гарантійний лист.PDF
11 серпня 2020 18:51
Довідка інформація.PDF
11 серпня 2020 18:50
Пропозиція.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 17:53
Все файлы.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 19:41
Електронний підпис
11 серпня 2020 19:39
30. Лист відгук.pdf
11 серпня 2020 19:39
25. Кошториси.pdf
11 серпня 2020 19:39
17. Накази працівників.pdf
11 серпня 2020 19:39
15. Проект договору.PDF
11 серпня 2020 19:39
14. Цінова пропозиція.PDF
11 серпня 2020 19:38
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:41
сертифікати.rar
11 серпня 2020 11:41
кошторис.pdf
11 серпня 2020 11:41
15. Проект-договору.pdf
11 серпня 2020 11:40
5.Витяг із статуту.pdf
11 серпня 2020 11:40
4.3. паспорт.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:47
Лист про Санкції.PDF
11 серпня 2020 18:47
Ліцензія.PDF
11 серпня 2020 18:47
Довідка про Учасника.PDF
11 серпня 2020 18:47
Сертифікати.pdf
11 серпня 2020 18:47
Витяг.PDF
11 серпня 2020 18:47
Cтатут.pdf
11 серпня 2020 18:47
рішення.PDF
11 серпня 2020 18:47
Паспорт та ІПН.PDF
11 серпня 2020 18:47
Наказ №4_п від 22.09.2017р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІ ПРОЕКТ"

ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ"

ТОВ КН-БУДІНЖИНІРИНГ

ФОП Ільченко Олександр Олександрович

ТОВ Наступний проект

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ДІ ПРОЕКТ"
#36949508
Відхилено 316 000,00
UAH
19 серпня 2020 14:03
ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ"
#39056794
Відхилено 319 900,00
UAH
19 серпня 2020 14:14
ТОВ КН-БУДІНЖИНІРИНГ
#39531606
Відхилено 396 000,00
UAH
21 серпня 2020 15:05
ФОП Ільченко Олександр Олександрович
#3372207010
Відхилено 396 000,00
UAH
27 серпня 2020 18:00
ТОВ Наступний проект
#42674772
Відхилено 464 000,00
UAH
31 серпня 2020 15:41
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Відхилено 465 000,00
UAH
31 серпня 2020 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"
#30284722
Переможець 470 000,00
UAH
31 серпня 2020 16:36

Документи

19 серпня 2020 14:03
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2020 14:14
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Документи

27 серпня 2020 18:00
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2020 15:41
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

31 серпня 2020 16:30
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2020 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"
#30284722
470 000,00
UAH
Документи

Документи

31 серпня 2020 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:04
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 11:56
ДУ №2 до договору №122 від 18.09.2020р..pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:29
ДУ_№1_до_договору_№122_вiд_18.09.2020р..pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:52
Договiр_№122_вiд_18.09.2020р..pdf укладений
18 вересня 2020 14:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 листопада 2020 14:59
452 312,64 UAH UA888201720344221004100044034
КЗ "Черкас.обл.краєзнавчий музей" ЧОР
UA423510050000026002010586801
"БК"Євробуд"
Оплачений
15 грудня 2020 11:23
17 687,36 UAH UA888201720344221004100044034
КЗ "Черкас.обл.краєзнавчий музей" ЧОР
UA423510050000026002010586801
"БК"Євробуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення доповнень до розділу І договору (доповнити пунктом 1.6 договору), доповнити розділ 13 договору відповідно до Додаткової угоди з додатками
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку 2 та Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 470 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 333,33 UAH)