Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)
Очікувана вартість
13 732 252,00 UAH
UA-2020-07-24-007917-b e893a8d02a384165b51b07e1c4408c4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Фурник

+380966544792
+380485135501
s111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овідіопольська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04379172
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А
Контактна особа: Юлія Фурник
+380966544792,+380485135501
s111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:14
Очікувана вартість: 13 732 252,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 322,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68661.26 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування Замовника: Овідіопольська селищна рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 252,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.09.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.08.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 17:43
Додаток_6.doc
24 липня 2020 17:43
Додаток_5.doc
24 липня 2020 17:43
Додаток_4.doc
24 липня 2020 17:43
Додаток_3.doc
24 липня 2020 17:43
Додаток_2.doc
24 липня 2020 17:43
Додаток_1.doc
24 липня 2020 17:43
Тендерна_документацiя.pdf
24 липня 2020 17:42
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП УКРСПЕЦСТРОЙ 13 222 697,45
UAH з ПДВ
13 222 697,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСК ОДЕСА" 13 662 441,68
UAH з ПДВ
13 662 441,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:46
довідки
18 серпня 2020 16:46
довідки
17 серпня 2020 15:01
договірна ціна
17 серпня 2020 15:01
договірна ціна
12 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:53
банківська гарантія.zip
08 серпня 2020 13:53
технічна частина 2.pdf
08 серпня 2020 13:53
технычна частина 1.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:04
Банківська гарантія.PDF
07 серпня 2020 18:04
016-001-28853-2020.pdf.zip
07 серпня 2020 18:04
Додаток № 2 стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП УКРСПЕЦСТРОЙ

ТОВ "РСК ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП УКРСПЕЦСТРОЙ
#35503989
Переможець 13 222 697,45
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - Пункт 6 – Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт Довідки про виконання аналогічного договору в повному обсязі від 28.07.2020 Вих. № 9 не містить номерів акту приймання виконаних будівельних робіт Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - Пункт 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) у відповідності до оголошення UA-2020-07-24-007917-b в електронній системі PROZORRO. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про виконання аналогічного договору в повному обсязі відповідно до Пункту 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) у відповідності до оголошення UA-2020-07-24-007917-b в електронній системі PROZORRO.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП УКРСПЕЦСТРОЙ
#35503989
13 222 697,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 12:20
Додаткова 3 .pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:21
УКРСПЕЦСТРОЙ.jpg зміни до договору
02 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:24
0001_28-08-2020_1514 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:42
Договір 25.08.pdf укладений
26 серпня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.п. 3.1. п. 3 «Договірна ціна» в новій редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 13 222 697,45 грн. (Тринадцять мільйонів двісті двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто сім грн., 45 коп.), у тому числі ПДВ 2 203 782,91 грн. (Два мільйона двісті три тисячі сімсот вісімдесят дві грн., 91 коп.). Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 Київ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в розмірі 30 %, а саме: 3 966 809,23 грн. (Три мільйона дев’ятсот шістдесят шість тисяч грн., 23 коп.), у тому числі ПДВ 661 134,87 грн. (Шістсот шістдесят одна тисяча сто тридцять чотири грн., 87 коп.) Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. 2. Викласти п.п. 11.1. п.11 «Фінансування робіт (будівництва об’єкта) в новій редакції: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) здійснюється за рахунок: - коштів державного бюджету – 10 000 000, 00 грн. (Десять мільйонів грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ - 1 666 666,67 (Один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн., 67 коп.); - коштів місцевого бюджету – 3 222 697,45 грн. (Три мільйона двісті двадцять дві дві тисячі шістсот дев’яносто сім грн., 45 коп.), у тому числі ПДВ – 537 116,24 грн. (П’ятсот тридцять сім тисяч сто шістнадцять грн., 24 коп.).
Номер договору про закупівлю: 38/08/20-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою своєчасного фінансування робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238 1. Підпункт 18.3 пункту 18 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 30.10.2020р.»
Номер договору про закупівлю: 38/08/20-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із відсутністю комплексу обладнання вузла обліку з лічильником газу для підключення бідівлі до централізовоного газопостачання : Внесення змін до підпункту 18.3 пункту 18 "Строк дії договору"викласти в наступній редакції "Строки виконання робіт з будівництва Об"єкта встановлюються до 30.11.2020 року."
Номер договору про закупівлю: 38/08/20-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 222 697,45
UAH (в тому числі ПДВ 2 203 782,91 UAH)