Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)
Очікувана вартість
13 732 252,00 UAH
UA-2020-07-24-007917-b ● e893a8d02a384165b51b07e1c4408c4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овідіопольська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04379172 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А |
Контактна особа: |
Юлія Фурник +380966544792,+380485135501 s111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 13 732 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 322,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68661.26 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування Замовника: Овідіопольська селищна рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 252,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.09.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.08.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 252,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.09.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.08.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Одеська область, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_6.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_5.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_4.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_3.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_2.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Додаток_1.doc | |
24 липня 2020 17:43 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
24 липня 2020 17:42 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП УКРСПЕЦСТРОЙ #35503989 |
Переможець |
13 222 697,45
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 12:20
|
Додаткова 3 .pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 14:21
|
УКРСПЕЦСТРОЙ.jpg | зміни до договору |
02 жовтня 2020 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:24
|
0001_28-08-2020_1514 (1).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 14:42
|
Договір 25.08.pdf | укладений |
26 серпня 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти п.п. 3.1. п. 3 «Договірна ціна» в новій редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 13 222 697,45 грн. (Тринадцять мільйонів двісті двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто сім грн., 45 коп.), у тому числі ПДВ 2 203 782,91 грн. (Два мільйона двісті три тисячі сімсот вісімдесят дві грн., 91 коп.). Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 Київ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в розмірі 30 %, а саме: 3 966 809,23 грн. (Три мільйона дев’ятсот шістдесят шість тисяч грн., 23 коп.), у тому числі ПДВ 661 134,87 грн. (Шістсот шістдесят одна тисяча сто тридцять чотири грн., 87 коп.) Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. 2. Викласти п.п. 11.1. п.11 «Фінансування робіт (будівництва об’єкта) в новій редакції: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) здійснюється за рахунок: - коштів державного бюджету – 10 000 000, 00 грн. (Десять мільйонів грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ - 1 666 666,67 (Один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн., 67 коп.); - коштів місцевого бюджету – 3 222 697,45 грн. (Три мільйона двісті двадцять дві дві тисячі шістсот дев’яносто сім грн., 45 коп.), у тому числі ПДВ – 537 116,24 грн. (П’ятсот тридцять сім тисяч сто шістнадцять грн., 24 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 38/08/20-У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою своєчасного фінансування робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція з розширенням дошкільно-навчального закладу загального типу «Ромашка» в смт. Овідіополь Овідіопольської селищної ради. Коригування проекту» (ДК 021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченко, 238 1. Підпункт 18.3 пункту 18 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 30.10.2020р.» |
Номер договору про закупівлю: | 38/08/20-У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із відсутністю комплексу обладнання вузла обліку з лічильником газу для підключення бідівлі до централізовоного газопостачання : Внесення змін до підпункту 18.3 пункту 18 "Строк дії договору"викласти в наступній редакції "Строки виконання робіт з будівництва Об"єкта встановлюються до 30.11.2020 року." |
Номер договору про закупівлю: | 38/08/20-У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |