Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 15 696 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 484,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 78484 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 17:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 17:35 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
24 липня 2020 17:35 |
Додаток 7 до тендерної документації.rar | |
24 липня 2020 17:35 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-25-000011 ● 0f8133513b1c4d4d9e0260c85be17603
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2021 № 3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 20.01.2021 №003100-18/696-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.01.2021 №3
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-24-007888-b 24.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» з будівництвом Хірургічного корпусу по вулиці Амосова Миколи, 8 в м. Коростень, Житомирської обл.(1 пусковий комплекс – приймальне відділення екстреної медичної допомоги) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2020-07-24-007888-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Елітбуд-1» (далі – учасник) встановлено порушення Замовником п. 1 ч. 1 статті 31 Закону, а саме не відхилення пропозиції учасника ПП «Елітбуд-1», у зв'язку з невідповідністю наданої учасником форми «Тендерна пропозиція» від 07.08.2020 Вих. № ТЗ/08-20/01 вимогам п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, зазначаємо наступне: Згідно з умовами п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме: - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах; - відсутність на окремих документах підпису або печатки. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; форма цінової пропозиції. - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до вищезазначеного, дана розбіжність тексту у пункті 2 поданої учасником форми «Тендерна пропозиція» від 07.08.2020 Вих. № ТЗ/08-20/01 з пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації при розгляді тендерної пропозиції Замовником була визнана формальною (технічною) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції та не призводить до відхилення пропозиції учасника. Окрім того, надана учасником Банківська гарантія № 71.00.019398 від 05.08.2020 за вих. № 20793/19398 є дійсною до 10.11.2020 року включно (тобто більше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій), що тільки підтверджує те, що допущена у формі «Тендерна пропозиція» невідповідність є формальною (технічною) помилкою. Таким чином, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерну пропозицію учасника ПП «Елітбуд-1» не було відхилено у зв'язку з відсутністю для цього підстав. Враховуючи наведене, на виконання норм ч. 9 ст. 8 Закону, просимо Західний офіс державної аудиторської служби України врахувати дані аргументовані заперечення та подані документи, та протягом 5 робочих днів переглянути і змінити висновок за результатом моніторингу даної закупівлі у зв'язку з відсутністю вказаних у висновку порушень законодавства та, відповідно, відсутністю підстав для розірвання укладеного за результатом закупівлі договору .
2021-02-16 17:48:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
з врахуванням пояснень Замовника порушення усунуто
2021-02-22 15:47:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
15 590 135,60
UAH з ПДВ
|
15 590 135,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елітбуд-1 |
15 641 654,78
UAH з ПДВ
|
15 641 654,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Відхилено |
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:09
|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" #36104970 |
Відхилено |
15 590 135,60
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 18:30
|
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Переможець |
15 641 654,78
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 12:13
|
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 80-20.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:04
|
Додаткова угода № 1 до д-ру № 80-20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 11:07
|
Гарантія виконання №7540-20.pdf | укладений |
26 серпня 2020 11:06
|
80-20 (1).pdf | укладений |
26 серпня 2020 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021, відповідно, у тексті Договору дату "31.12.2020" замінити датою "31.12.2021" у всіх випадках, а також викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 80-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; виправити описку у назві Додатку № 3; вважати вірним: Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; Доповнити розділ XXIV Договору додатком № 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 80-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |