Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-07-24-007572-b 9f004a7a792c439e8135995bc99fd36c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зух Наталія Юріївна

+380414137845 worda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143117
Місцезнаходження: 11704, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, Вулиця Гетьмана Сагайдачного, 47
Контактна особа: Зух Наталія Юріївна
+380414137845
worda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 16:46
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11706, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Гетьмана Сагайдачного, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова: українська. Критерія оцінки: ціна, питома вага критерію - 100%. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:42
ТД Компютерне обладнення.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 8.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 7.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 6.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 5.doc
24 липня 2020 16:42
Додаток 4.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 3.docx
24 липня 2020 16:42
додаток 2.doc
24 липня 2020 16:42
додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 липня 2020 14:30
Дата відповіді: 28 липня 2020 08:09
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.Поставка товару.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000008 ● ae41dbf7910043cb86a84c5ca47ad8db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2020
№ 63

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2020 № 63.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-07-24-007572-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-23 09:10:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007572-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на відповідність тендерній документації Відділу освіти,культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-24 15:16:00

Пояснення

На Ваш запит інформуємо , що при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" тендерним комітетом не було встановлено формальних (несуттєвих) помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник надає відповідь через електронну систему закупівель, а саме: Згідно додатку 2 тендерної документації Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було надано довідку про аналогічні договори (не менше двох), де не було зазначено номер телефону другої організації. При розгляді тендерним комітетом відділу освіти, культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було пропущено формальну (несуттєву) помилку. На період поставки товару Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було отримано документи тендерної пропозиції, де було вказано контактні дані всіх організацій (довідка №5/08 від 08.08.2020 року додається до протоколу). Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» була вказана описка, а саме зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 33.0, де повинно було зазначено зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0. Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі тендерної пропозиції надав лист – пояснення щодо документу про регулювання взаємовідносин з виробником від 08.08.2020 року №17/08, де вказав що на момент поставки товару буде наданий документ що регулює відносини між виробником предмета закупівлі. На момент поставки товару був наданий лист про повноваження від 04.09.2020 року (лист додається до протоколу). Також при отриманні документів тендерної документації Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було надано Додаток 5, де вказано найменування банку (загальні відомості про учасника торгів №6/08 від 08.08.2020 року додається до протоколу). Зважаючи на те, що замовником не порушено жоден із принципів здійснення закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розірвання договору неможливе у зв’язку з потребою товару Портативний комп’ютер у складі форм - фактора ноутбук Acer TravelMate TMP215-52 15.6FHD IPS/Pen 6405/4+4/ 1000/int/ W10PE/ Офісний додаток/ антивірус Windows Defender/Додаткове ПЗ та мишки для учнів початкових класів загальноосвітніх закладів відділу освіти, культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації. Замовник врахує дані зауваження в подальшому.

2020-10-07 14:04:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/45/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/0285/2525/20
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2020

Документи:

05 січня 2024 14:28
Електронний підпис
05 січня 2024 14:20
Електронний підпис
Номер протоколу: 06/46/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/0285/2524/20
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2020

Документи:

05 січня 2024 14:31
Електронний підпис
05 січня 2024 14:21
Електронний підпис
Номер протоколу: 06/47/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/0285/2522/20
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2020

Документи:

05 січня 2024 14:34
Електронний підпис
05 січня 2024 14:22
Електронний підпис
Номер протоколу: 06/48/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/0285/2523/20
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2020

Документи:

05 січня 2024 14:38
Електронний підпис
05 січня 2024 14:23
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 259 980,00
UAH з ПДВ
259 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:57
ДФС 07.08.zip
13 серпня 2020 17:57
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
13 серпня 2020 17:57
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
13 серпня 2020 17:57
ЗапитБанкрутство_13.08.20.pdf
13 серпня 2020 17:57
МВС 09.08.zip
13 серпня 2020 17:57
Довідка_Кор_Фіз_13.08..zip
13 серпня 2020 17:57
Довідка_Кор_Юр_13.08..zip
08 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:25
Довідка санкції.pdf
08 серпня 2020 15:25
Статут копія.pdf
08 серпня 2020 15:25
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2020 15:25
18109119_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 259 980,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
259 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:48
160-т.pdf укладений
31 серпня 2020 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 330,00 UAH)