Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі (морква, буряк))
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-07-24-007180-b 5823b01bf217443b957538caa3c4cf30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Поліщук

+380974817140 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Контактна особа: Наталя Петрівна Поліщук
+380974817140
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:21
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:24
зміни.docx
30 липня 2020 18:24
Тендерна документація нова.docx
30 липня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:24
зміни.docx
30 липня 2020 18:24
Тендерна документація нова.docx
24 липня 2020 16:03
Тендерна документація ОВОЧІ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-007180-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2663602951
Дата подання: 30 липня 2020 00:53
Внесення змін до тендерної документації
Вимагаємо внести зміни у розділі ІІ Документи, що надаються підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 закону додатку 1 до тендерної документації:
1 Привести у відповідність до ч. 3 статті 17 Закону України "про публічні закупівлі", а саме чітко визначити спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав.
2. Не обмежувати для переможця спосіб підтвердження вимог пунктів 5-6 ч. 1 статті 17 Закону та дозволити надавати документи видані відповідним органом у електронному вигляді.
3. Зазначити чітко для переможця спосіб підтвердження вимоги пункту 4 ч. 1 статті 17 Закону з урахуванням частин 5 статті 17 Закону.
4. Зазначити чітко для переможця спосіб підтвердження вимоги пункту 12 ч. 1 ст. 17 Закону.
5. Зазначити чітко для переможця спосіб підтвердження вимоги ч. 2 ст. 17 Закону для суб’єкта якщо раніше він не мав договірних відносин із замовником.

У додатку 1 до тендерної документації у вас зазначена вимога, що учасник має надати " оригінал або нотаріально завірена копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, оформлений відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»)". Такого реєстру не існує. Також принагідно нагадуємо, що у відповідності до частини 2 статті 22 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2020 18:18
Внести відповідні зміни до тендерній документації закупівлі на Код ДК 021-2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі (морква, буряк)) та оприлюднити відповідні зміни згідно вимог Закону.

Документи

30 липня 2020 18:18
58.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" 29 500,00
UAH з ПДВ
27 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" 30 400,00
UAH з ПДВ
27 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 22:08
Електронний підпис
17 серпня 2020 22:04
Dovidka_20218488970470374243.pdf.p7s
17 серпня 2020 22:04
Dovidka_20218488970470374243.pdf
14 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:25
Пропозиція оновлена.pdf.p7s
14 серпня 2020 15:25
Пропозиція оновлена.pdf
14 серпня 2020 15:25
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
03 серпня 2020 13:40
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:31
якісне буряк морква.pdf
03 серпня 2020 13:31
018 пропозиція.pdf.p7s
03 серпня 2020 13:31
018 пропозиція.pdf
03 серпня 2020 13:31
017 Додаток 3.pdf.p7s
03 серпня 2020 13:31
017 Додаток 3.pdf
03 серпня 2020 13:31
016 Довідки санобробка.pdf
03 серпня 2020 13:31
015 Договори санобробка.pdf
03 серпня 2020 13:31
013 паспорт.pdf
03 серпня 2020 13:31
012 код.pdf
03 серпня 2020 13:31
010 Потужності Будків.pdf
03 серпня 2020 13:31
009 стаття 17.pdf.p7s
03 серпня 2020 13:31
009 стаття 17.pdf
03 серпня 2020 13:31
008 Аналогічний договір.pdf
03 серпня 2020 13:31
003 довідка довкілля.pdf.p7s
03 серпня 2020 13:31
003 довідка довкілля.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
08 серпня 2020 09:24
12. Тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:45
49. ISO 14001.2015.pdf
07 серпня 2020 19:45
48. ДСТУ ISO 22000.2007.pdf
07 серпня 2020 19:45
47. ISO 9001.2015.pdf
07 серпня 2020 19:45
38. Довідка про ПДВ.PDF
07 серпня 2020 19:45
22.1. Відгук ВЧ 3008.pdf
07 серпня 2020 19:45
16.2. Додаткова угода №1.PDF
07 серпня 2020 19:45
7. Витяг з ЄДР.docx
07 серпня 2020 19:45
4. Довідка Ощадбанк.PDF
07 серпня 2020 19:45
2.1. Завірена Виписка.PDF
07 серпня 2020 19:45
2. Виписка з ЄДР ст. 2..PDF
07 серпня 2020 19:45
1.Виписка з ЄДР ст. 1..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"
#2663602951
Переможець 27 199,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"
#2663602951
27 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:36
126.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:35
126.docx укладений
26 серпня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): СторонидомовилисьДоговір № 126 від 26 серпня2020 року зменшитина 15725 грн. 94 коп. (П’ятнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять грн.94 коп.) пунк договору 2.1. викласти в наступній редакції: «Сума договору становить 11473.06 грн. (Одинадцять тисяч чотириста сімдесят тригрн. 06 коп.) »
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 473,06
UAH