Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, сметана
Очікувана вартість
412 200,00 UAH
UA-2020-07-24-007153-b 275f52cb12c94545966571b054f9660f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:43
Очікувана вартість: 412 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 061,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 кілограми
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
800 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:02
СМЕТАНА_Додаток_3.doc
24 липня 2020 16:02
СМЕТАНА_Додаток_1.doc
24 липня 2020 16:02
СМЕТАНА_Додаток_2.doc
24 липня 2020 16:02
СМЕТАНА_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 27 липня 2020 08:23
Дата відповіді: 29 липня 2020 16:13
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, зокрема кваліфікаційні вимоги, Учасники повинні надати аналогічний договір, накладні про передачу товару та позитивний лист відгук. Питання: чи можна надати по виконаному договору надати дві накладні в звязку з тим, що поставки здійснювались неодноразово та їх кількість становить близько 2 тис. од.???? Також в додаток до підтвердження поставок товарів чи можна надати лист відгук в якому зазначено про повне виконання договору??? Просимо надати відповідне розяснення з одночасним внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, так можна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 394 848,00
UAH з ПДВ
361 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 399 180,00
UAH з ПДВ
361 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 412 200,00
UAH з ПДВ
412 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:18
Остаточна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 16:10
етикетка Сметана 21%.jpg
19 серпня 2020 16:10
ОМК склад.pdf
19 серпня 2020 16:10
5 Уточнюючі довідки.pdf
10 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:16
Статут та Опис.pdf
10 серпня 2020 14:16
ЄДРПОУ та ПДВ.pdf
10 серпня 2020 14:16
4 СА9090АВ.pdf
10 серпня 2020 14:16
4 СА7396СІ.pdf
10 серпня 2020 14:16
4 ОМК.pdf
10 серпня 2020 14:16
4 Договір №20 від 28.01.2020.pdf
10 серпня 2020 14:16
4 Довідка сан.обробка.pdf
10 серпня 2020 14:16
3 Декларація-Сметана 21.pdf
10 серпня 2020 14:16
3 Декларація-Молоко.pdf
10 серпня 2020 14:16
3 декларація молоко.pdf
10 серпня 2020 14:16
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 19:10
витяг податкова.jpg
09 серпня 2020 19:10
виписка з ЄДР 2.jpg
09 серпня 2020 19:10
виписка з ЄДР 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
Очікує рішення 361 692,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:52

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "АВІДАЛЬ" у процедурі UA-2020-07-24-007153-b за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15510000-6 - Молоко та вершки (Молоко, сметана) від 19.08.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено: Споживча тара: пакети з поліетиленової плівки. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва та адреса підприємства виробника. 2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником не надано листи інформації про запропонований товар подана не в повному обсязі, а саме не вказано адресу виробників товару а не вказано у який саме пакувальний матеріал фасується запропонований товар. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи про одиниці фасування та споживчу тару. Уточнення по кількості працюючих на підприємстві.

Документи

19 серпня 2020 09:56
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 11:34
Кінець періоду оскарження: 12 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 12 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Документи:
01 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:31
Протокол 497.pdf