Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району"
Очікувана вартість
483 158,00 UAH
UA-2020-07-24-007129-b ed7d9bb6c72342e192157c57376573f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Макухін

+380999853045 poligonkram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Код ЄДРПОУ: 34850326
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176
Контактна особа: Олег Макухін
+380999853045
poligonkram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85040, Україна, Донецька область, Добропільський район, територія Світлівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

24 липня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРВІТРАЖСЕРВІС"
#23770769
Переможець 483 158,00
UAH
24 липня 2020 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:09
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 09:34
договір 3АН.pdf зміни до договору
12 січня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:06
договір 3АН.pdf укладений
24 липня 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 3/АН
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 3/АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML