Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво стадіону (футбольного поля із поліуретановим покриттям розміром 60Х40 м, легкоатлетичними доріжками, трибунами та освітленням) у Жашківській спеціалізованій школі №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області
Очікувана вартість
7 797 293,00 UAH
UA-2020-07-24-006942-b 50bad99f64194e8fbdf6c926c2cabe15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Назарій Олександрович

+380981008421 tendervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41779881
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
Контактна особа: Степанюк Назарій Олександрович
+380981008421
tendervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:38
Очікувана вартість: 7 797 293,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 986,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво стадіону (футбольного поля із поліуретановим покриттям розміром 60Х40 м, легкоатлетичними доріжками, трибунами та освітленням) у Жашківській спеціалізованій школі №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Миру, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:03
Зміни до ТД стадіон 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 13:03
ТД стадіон СПШ 1 оновлена редакція.doc
24 липня 2020 15:48
ТД стадіон СПШ 1.doc
06 серпня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:03
Зміни до ТД стадіон 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 13:03
ТД стадіон СПШ 1 оновлена редакція.doc
24 липня 2020 15:48
ТД стадіон СПШ 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 7 050 618,00
UAH з ПДВ
6 649 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРСЕНАЛ 2007" 7 405 044,00
UAH з ПДВ
6 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018" 7 748 271,60
UAH з ПДВ
7 748 271,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 21:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:02
Фортуна 12.pdf
19 серпня 2020 21:02
Лист-згода Крівун.pdf
19 серпня 2020 21:02
Копії Дипломів.pdf
19 серпня 2020 21:02
Договір ЦПХ.pdf
19 серпня 2020 21:02
Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 19:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:40
Технічне завдання.pdf
13 серпня 2020 19:40
Свідоцтва на техніку.pdf
13 серпня 2020 19:40
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 19:40
Лист-згода ст.17.pdf
13 серпня 2020 19:40
Лист відгук.pdf
13 серпня 2020 19:40
Копія посвідчення ОП.pdf
13 серпня 2020 19:40
Копії наказів.pdf
13 серпня 2020 19:40
Календарний графік.pdf
13 серпня 2020 19:40
Договори ЦПХ.pdf
13 серпня 2020 19:40
Довідка ст.17.pdf
13 серпня 2020 19:40
Довідка ст 17 2.pdf
13 серпня 2020 19:40
Довідка про санкції.pdf
13 серпня 2020 19:40
Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 19:40
Довідка банк рахунок.pdf
13 серпня 2020 19:40
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
13 серпня 2020 19:40
Відаткові МТБ оренда.pdf
13 серпня 2020 19:40
Видаткові на МТБ.pdf
13 серпня 2020 19:40
60Т.imd
13 серпня 2020 19:40
Статут.pdf
13 серпня 2020 19:40
Рішення на керівника.pdf
13 серпня 2020 19:40
Паспорт.pdf
13 серпня 2020 19:40
Наказ на директора.pdf
13 серпня 2020 19:40
Копія Ліцензії.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:02
Cтатут.pdf
11 серпня 2020 13:02
протокол №20.pdf
11 серпня 2020 13:02
протокол №11.pdf
11 серпня 2020 13:02
протокол повноваження.pdf
11 серпня 2020 13:02
проект договору.pdf
11 серпня 2020 13:02
працівники.pdf
11 серпня 2020 13:02
паспорт директор.pdf
11 серпня 2020 13:02
обладнання.pdf
11 серпня 2020 13:02
наказ №9.pdf
11 серпня 2020 13:02
кошториси.pdf
11 серпня 2020 13:02
досвід.pdf
11 серпня 2020 13:02
довідки.pdf
11 серпня 2020 13:02
довідки з банку.pdf
11 серпня 2020 13:02
відомості з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 13:02
90.imd

Публічні документи

04 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:54
довідка п.6 ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:54
довідка п.5 ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:54
довідка п.13 ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:54
довідка п.12 ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:54
Довідка МВС.zip
04 вересня 2020 12:54
Довідка корупція п-во.zip
04 вересня 2020 12:54
довідка аб.1 ч.2.ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:54
Банкрутство.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ССР_5.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ИВР.pdf
04 вересня 2020 12:54
167_ДЦ_ДЦ_4.pdf
04 вересня 2020 12:53
167_ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 вересня 2020 12:53
167_ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 вересня 2020 12:53
167_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:53
167_ДЦ_ВОБ.pdf
04 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:33
Статут Будпроект 2018.pdf
11 серпня 2020 12:33
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 12:33
працівники.pdf
11 серпня 2020 12:33
Кошторис.rar
11 серпня 2020 12:33
Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 12:33
Досвід.pdf
11 серпня 2020 12:33
Відомість з ЄДРПОУ.pdf
11 серпня 2020 12:33
162.imd
11 серпня 2020 12:33
оренда склад.pdf
11 серпня 2020 12:32
довідки гар. листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "АРСЕНАЛ 2007"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#42561447
Відхилено 6 649 999,99
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 09:48
ТОВ "АРСЕНАЛ 2007"
#35091332
Відхилено 6 650 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 13:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"
#42017080
Переможець 7 748 271,60
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. Порушено вимоги п.п. 5.1.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: • Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, в якій не зазначив власника вказаного майна, що суперечить абзацу 3 п.п. 5.1.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації ; • Учасник в складі своєї пропозиції надав Договір про надання послуг спецтехніки з оператором №СЗ-25/05 від 11.05.2020 р., укладений з ТОВ «Будівельний Індустріал». Проте ТОВ «Будівельний Індустріал» не надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів. • Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі, що суперечить абзацу 4 п.п. 5.1.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації; • Розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, що надана Учасником в складі пропозиції, міститься інформація про використання Учасником: «Навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю 1т», проте запропонований Учасником навантажувач JCB ROBOT 165 за заявленими виробником технічними характеристиками має вантажопідйомність 630 кг.; «Віброущільнювача (віброплита), масою понад 100 кг.», проте запропонована Учасником віброплита Hyndai HPC 450W за заявленими виробником технічними характеристиками має вагу 95 кг. 2. Порушено вимоги п.п. 5.1.3. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: • На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації Учасник надав довідку в довільній формі. З поміж іншого, в ній зокрема мала зазначатись інформація про досвід роботи на займаній посаді (років). Зазначена інформація по всім працівникам не відповідає інформації, з розпорядчих документів про призначення на посаду працівників Учасника. • У п.п. 5.1.3. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що «на інженерно-технічних працівників, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»/ «технік-будівельник»/ «інженер-механік».». У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документів, що підтверджують здобуття вищої або неповної вищої освіти з вказаною кваліфікацією по таким інженерно-технічним працівникам: Кривошея К.Г, Смирнов В.І, Густов О.О., Мусієнко П.М.

Документи

21 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:11
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно п.п.5.1.1 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. До договору додається КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічними вважаються роботи з будівництва/реконструкції/капітального ремонту стадіонів та/або футбольних полів з поліуретановим покриттям площею не менше 800 м. кв. Учасник надав договір від 24 липня 2018 року № 20 предметом якого є роботи з реконструкції спортивного майданчика №3 з улаштуванням штучного покриття 40х60 (штучна трава) для гри в футбол на КП «Центральний стадіон» вул. Смілянська 78, м. Черкаси. Роботи за даним предметом договору не є аналогічними оскільки штучне покриття (штучна трава) не є поліуретановим покриттям, як вимагалося згідно умов тендерної документації. Також відсутні Додатки №2 та №3 до договору які є невід’ємною частиною договору, а отже договір надано не у повному обсязі. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме з будівництва/реконструкції/капітального ремонту стадіонів та/або футбольних полів з поліуретановим покриттям площею не менше 900 м. кв. Учасник надав позитивний відгук щодо виконання аналогічних робіт датований 22.06.2020 року, що суперечить п.п. 1.5. розділу ІІІ тендерної документації. 2. Згідно п.п.5.1.3 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: - виконавець робіт; - головний інженер. Додатками до довідки є: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин; - листи-згоди про поширення персональних даних, працівників копії документів яких на підтвердження трудових відносин надаються у складі тендерної пропозиції; - додатково на інженерно-технічних працівників, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»/ «технік-будівельник»/ «інженер-механік». Учасник надав довідку про наявність працівників робітничих професій, в склад якої відніс виконавця робіт Шинкаренка О.О. Згідно Класифікатора професій із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 лютого 2019 року N 259 виконавець робіт є інженерно-технічним працівником, а отже повинен бути віднесений до складу інженерно-технічних працівників, та мати диплом про освіту, який, за умовами тендерної документації, учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції. Учасник не надав дипломи Шинкаренка О.О. та Бут М.М. в складі тендерної пропозиції, що не відповідає кваліфікаційним умовам до тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати замовнику довідку в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1) з урахуванням вищезазначених зауважень та додатково на інженерно-технічних працівників, яких перераховано в даній довідці, надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»/ «технік-будівельник»/ «інженер-механік». 3. Згідно Згідно п.п.5.1.2 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання ( з зазначенням власника даного майна), відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Довідка з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, яку надав учасник не містить всього переліку машин згідно розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів, а також відповідно немає жодного документа на підтвердження наявності таких машин у учасника. Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. Крім того учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. Окрім цього лист повинен містити інформацію про реквізити договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер за наявності), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для завершення виконання робіт за даним предметом закупівлі. Вищезазначені документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника. На усунення даної невідповідності надати замовнику довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до всього переліку машин згідно розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів, а також підтвердження наявності таких машин у учасника. Також надати, якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, видаткові накладні або інвентарні картки, а також лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

27 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"
#42017080
7 748 271,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:41
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 16:22
Додаткова угода _8 стадіон.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 15:43
ДУ7 дог336.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 09:55
ДУ6 (1).pdf зміни до договору
31 травня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 13:22
ДУ5 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 13:20
ДУ4 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:11
336.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:36
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 13:28
ДУ2 (2).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:47
дод уг дог336.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:43
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:00
Договір укладений
09 вересня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 15 серпня 2021
Сума оплати за договором: 7 735 044,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 289 174,00 UAH)