Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2020-07-24-006831-b 017ca2cdb4b94354a2db968378e61d10
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Кошляченко

+380671966986 smtpetrsovet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевого самоврядування виконавчий комітет Петриківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41744513
Місцезнаходження: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Петриківка, проспект Петра Калнишевського,71
Контактна особа: Леся Кошляченко
+380671966986
smtpetrsovet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 16:20
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:54
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківка, Європейська буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_Євроконтейнери)_змінена.doc
06 серпня 2020 16:28
ТД_ДОДАТОК_2.doc
06 серпня 2020 16:28
Перелік_змін_до_тендерної_документації .docx
06 серпня 2020 16:28
ТД_ДОДАТОК_3.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_1.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_4.docx
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_5.doc
06 серпня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_Євроконтейнери)_змінена.doc
24 липня 2020 15:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_Євроконтейнери).doc
06 серпня 2020 16:28
ТД_ДОДАТОК_2.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_2.doc
06 серпня 2020 16:28
Перелік_змін_до_тендерної_документації .docx
06 серпня 2020 16:28
ТД_ДОДАТОК_3.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_3.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_1.doc
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_4.docx
24 липня 2020 15:41
ТД_ДОДАТОК_5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 27 липня 2020 11:51
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:19
Просимо Замовника зазначити, чи повинен потенційний Учасник зазначати ціну у проекті договору?
Відповідь: Потенційний учасник не повинен вказувати ціну у проекті договору , так як договірна вартість товару буде остаточно відома після проведення акціону
Розбіжності між нормами чинного законодавства та тендерною документацією Замовника
Дата подання: 27 липня 2020 11:51
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:43
Тендерна документація містить зазначення « Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця) до цієї тендерної документації.» та « Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця) до цієї тендерної документації», а ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі зазначає, що переможець надає документи шляхом їх розміщення в електронній системі закупівель протягом 10 днів. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та привести її до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені згідно чинного законодавства .
Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 27 липня 2020 11:52
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:56
Тендерна документація містить зазначення, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.08.2018 року (час 0000 год.)». Дана умова не відповідає оголошенню про проведення закупівлі
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.08.2018 року вказаний в тендерній документації буде змінений відповідно оголошення про проведення закупівлі згідно чинного законодавства.
Щодо загального строку дії договору
Дата подання: 27 липня 2020 11:52
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:11
Просимо Замовника вказати, що він має на увазі під вимогою в довідці про наявність аналогічних договорів зазначити «Загальний строк дії договору». Просимо пояснити.
Відповідь: В довідці про наявність аналогічних договорів в графі "Загальний строк дії договору" необхідно вказати "Строк дії договору"
Невідповідність чинному законодавству
Дата подання: 27 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:18
Вимоги Замовника щодо надання Учасником та переможцем документів згідно ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі є такими, що не відповідають нормам чинного законодавства. Просимо Замовника ознайомитися із новою редакцією ЗУ Про публічні закупівлі та із ст. 17 та внести зміни до тендерної документації з метою уникнення порушення норм.
Відповідь: Вимоги щодо надання Учасником та переможцем документів згідно ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі будуть відкориговані в змінах до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 27 липня 2020 12:09
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:32
Зазначення замовника що « Еквівалентом не вважається товар гірший за якістю. *Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності (об `єм, вантажопідйомність, розміри, відсутні ребра жорсткості, відсутні монолітні ручки, відсутня суцільна вбудована ручка) і т. ін.)), тощо, ніж встановлено у тендерній документації, тобто погіршують якість товару та його властивості..» є дискримінаційною умовою тендерної документації. Повідомляємо, що товар може мати інші технічні характеристики ніж вимагає замовник. Проте він не буде гіршим від замовленого товару. Дана умова в подальшому призводитиме до дискримінації учасників. Тому просимо Привести її у відповідність до норм ст. 5 та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для замовника необхідні товари з визначеними технічними характеристиками для їх відповідності до техніки. Люфт вказаний в характеристиках. Необхідний стандарт контейнерів для ТПВ які необхідні замовнику DIN EN 840-2-2013. Також, нами буде проведена робота з приведення усіх документів відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо габаритних розмірів
Дата подання: 27 липня 2020 12:09
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:32
Просимо Замовника зазначити, що габаритні розміри контейнера: довжина, висота,ширина повинні відповідати стандарту EN 840-2.
Відповідь: у Додатку №3 пункті 3 зазначено, що необхідний стандарт EN 840-2
Щодо висоти,ширини, довжини контейнера
Дата подання: 27 липня 2020 12:10
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:34
Вимога Замовника щодо того, що «Довжина:1360-1370 мм, Ширина не більше 1070 мм, Висота не більше 1344 мм» призводить до дискримінації Учасників та порушує норми ст. 5 та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі». З метою усунення порушень просимо внести зміни.
Відповідь: Замовник має техніку, яка працює з товарами відповідних розмірів. Замовнику не будуть потрібні контейнери, які не підходять для використання.
Щодо ручок контейнера
Дата подання: 27 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:48
Замовник вимагає контейнер «Оснащений 4-ма не знімними монолітними ручками, розташованими на бічних стінках.», дана вимога є дискримінаційною. Пояснюємо, що зазначена вимога не впливає на якість контейнера та строк його експлуатації. Та є дискримінаційною для потенційних Учасників, а тому просимо виключити її з тендерої документації.
Відповідь: Монолітні ручки відповідають стандарту DIN EN 840-2-2013. Також, нами буде змінена документація і добавлена можливість постачання контейнерів зі з’ємними ручками
Щодо монолітних ручок
Дата подання: 27 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:50
Вимога Замовника щодо того, що контейнер « Оснащений 4-ма не знімними монолітними ручками, розташованими на бічних стінках» є такою, що призводить до обмеження конкуренції між Учасниками. Оскільки Учасники які пропонують контейнери із з’ємними ручками, які є кращими від тих, що вимагаються Замовником не мають змоги прийняти Участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо Замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Монолітні ручки відповідають стандарту DIN EN 840-2-2013. Також, нами буде змінена документація і добавлена можливість постачання контейнерів зі з’ємними ручками
Щодо контейнерів в партії
Дата подання: 27 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:48
Яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, яку необхідно поставити?
Відповідь: мінімальна кількість контейнерів в 1 партії – 30 контейнерів. Замовнику необхідно надати контейнери однією партією.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-006831-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 29 липня 2020 17:34
ВИМОГА щодо дискримінаційних вимог
Наше товариство, маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів в закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-P-2020-07-24-005782-b, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 24 липня 2020 року виконавчим комітетом Петриківської селищної ради. Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом та Додаток №3 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Одним із основних принципів проведення публічних закупівель – є недискримінація учасників, згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
У відповідності до ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Нами було здійснено ретельний аналіз тендерної документації з додатками і виявлено дискримінаційні вимоги, що штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим, вважаємо необхідним звернутись з вимогою про внесення змін до Тендерної документації.
Щодо підстав подання вимоги на обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Предмет закупівлі «Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3». Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку.
Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів.
Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 3 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги.
Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 3 до Тендерної документації такі пункти:
1. «Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці».
Жодним чинним міжнародним стандартом не передбачена обов’язкова наявність «ребер жорсткості на бічних стінках», а тому, зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «ребра жорсткості» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. На міцність та тривалість строку експлуатації контейнерів впливають наступні характеристики: матеріал з якого виготовляється продукція (HDPE первинний поліетилен високої щільності), товщина стінки контейнера та температурний режим екстремально низьких і високих температур.
Контейнери, що пропонує наша компанія не оснащені ніякими особливостями прес форм, але при цьому по технічним характеристикам виготовлені з високоякісного поліетилену (первинна сировина) високої щільності (HDPE), витривалі до низьких та високих температур, мають вантажопідйомність 510 кг.(виробник задекларував на кожній одиниці товару), що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
2. «Кришка контейнера плоска, повинна мати суцільну вбудовану ручку для відкриття з трьох сторін».
Кришка контейнери, що пропонує наша компанія оснащена трьома не з’ємними ручкамиз трьох сторін, що в повній мірі забезпечують можливість відкривання з трьох сторін і використання контейнера за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
Замовником не доведено, що наявність суцільної вбудованої ручки для відкриття з трьох сторін є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати за призначенням. Відповідно до європейського стандарту EN 840-2 не зазначено вимог, щодо виду та форми ручки на кришці баку. Крім того зазначаємо, що дана вимога також являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника, що є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи вищевказане, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-P-2020-07-24-005782-b, назва предмету закупівлі: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 24 липня 2020 року виконавчим комітетом Петриківської селищної ради.
У разі не реагування, ми будемо змушені користуючись правом, наданим нам статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 15:59
Розглянувши вимогу щодо дискримінаційних вимог яка надійшла 29 липня 2020 року о 17.34 по закупівлі з ідентифікатором UA-2020-07-24-006831-b.c1 і мала наступні вимоги: 1. Видалити пункт стосовно наявності подвійних ребер жорсткості та 2. Видалити пункт щодо необхідності придбання контейнерів з суцільною ручкою на кришці контейнеру для вільного відкриття з 3 сторін тендерний комітет виконавчого комітету Петриківської селищної ради прийшов до наступних висновків:
1. В Додаток 3 тендерної документації будуть внесені зміни щодо наявності ребер жорсткості – такий пункт буде видалено. Також, нагадаємо, що Замовнику необхідні контейнери виключно які відповідають стандарту EN 820-2;
2. В технічній документації мається на увазі, що монолітна ручка це еквівалент трьом незмінним ручкам або навіть змінним, які пропонує скаржник.
Виходячи з вищевикладеного тендерний комітет Петриківської селищної ради задовольняє вимогу часткову, а саме викреслюючи з технічної документації пункт про необхідність наявності подвійних ребер жорсткості. Пункт з ручками на кришці залишаємо без змін уточнюючи той факт, що монолітна ручка це еквівалент трьом незмінним ручкам або навіть змінним.
Номер вимоги: UA-2020-07-24-006831-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 26 серпня 2020 14:47
Вимога щодо усунення порушень у діях Замовника
На підставі наведених фактів про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» з причин наведених у пункті 1,2,3,4 даної вимоги.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», та перейти до розгляду наступної, найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 16:03
Тендерний комітет виконавчого органу Петриківської селищної ради розглянув вимогу ТОВ "НВП "Укрресурс"" щодо усунення порушень у діях Замовника при визначенні переможцем ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТИК Україна» за процедурою відкриті торги на закупівлю : «Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3» (ДК 021:2015: код 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) . Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-24-006831-b. вирішив скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» затверджене протоколом № 34 від 25.08. 2020 року, розміщеного Замовником на сайті Уповноваженого органу та повернути на етап кваліфікації учасника ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна»
Номер вимоги: UA-2020-07-24-006831-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 16 вересня 2020 11:53
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасування процедури закупівлі
06 серпня 2020 року Замовником внесені зміни у тендерну документацію на закупівлю Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3, про що в системі Prozorro оприлюднено файл «Перелік змін до тендерної документації».
Повідомляємо, що наданий вами файл неможливо відкрити, оскільки він НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, розмір файлу 0.
Враховуючи те, що замовник відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" зобов'язаний оприлюднити інформацію про зміни до тендерної документації, а фактично це не було виконано замовником, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, оскільки має місце порушення при її проведенні, таке, що неможливо усунути.

Має місце порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону щодо оприлюднення інформації замовником - Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.

Процедура закупівлі підлягає відміні за пунктом 2 частини першої Статті 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся

1. Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 14:47
3._Порiвнял_на_таблиця.pdf
26 серпня 2020 14:47
4._Фото_товару.pdf
26 серпня 2020 14:47
Вимога_UA-2020-07-24-006831-b.pdf

Документи

27 серпня 2020 16:03
Application2(2020-8-27)0005.JPEG
27 серпня 2020 16:03
Application2(2020-8-27)0006.JPEG
27 серпня 2020 16:03
Application2(2020-8-27)0002.JPEG
27 серпня 2020 16:03
Application2(2020-8-27)0003.JPEG
27 серпня 2020 16:03
Application2(2020-8-27)0004.JPEG

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-006831-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 18 вересня 2020 18:09
Скарга щодо усунення порушень у діях Замовника (Орган місцевого самоврядування виконавчий комітет Петриківської селищної ради) в закупівлі UA-2020-07-24-006831-b
Враховуючи викладене вище просимо: 1. Зобов’язати замовника скасувати процедуру закупівлі, оскільки має місце порушення при її проведенні, таке, що неможливо усунути. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВП "Укрресурс", код ЄДРПОУ 34396623. UA-2020-07-24-006831-b «Євроконтейнери для ТПВ об’ємом 1.1 м3 ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», відповідно до Протоколу № 37 від 07.09.2020 Виконавчого комітету Петриківської селищної ради.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2020 23:21
Рішення від 23.09.2020 № 17873.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 23:21
рішення від 01.10.2020 № 18502.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 22:01

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 18:02
Скарга.pdf.p7s
18 вересня 2020 18:02
Скарга.pdf

Документи подані замовником

28 вересня 2020 16:46
Application2(2020-9-28)0006.JPEG
28 вересня 2020 16:46
Application2(2020-9-28)0002.JPEG
28 вересня 2020 16:46
Application2(2020-9-28)0003.JPEG
28 вересня 2020 16:47
Application2(2020-9-28)0004.JPEG
28 вересня 2020 16:47
Application2(2020-9-28)0005.JPEG
28 вересня 2020 16:47
Application2(2020-9-28)0001.JPEG
29 вересня 2020 09:52
Пояснення_до_скарги.docx

Документи Органу Оскарження

23 вересня 2020 23:21
Рішення від 23.09.2020 № 17873.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 178 500,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 149 976,00
UAH з ПДВ
149 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 177 000,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 15:47
Реєстр документів.pdf
15 серпня 2020 15:47
Сертифікат 2 переклад.pdf
15 серпня 2020 15:47
Сертифікат 1 переклад.pdf
15 серпня 2020 15:47
Висновок.pdf
15 серпня 2020 15:47
Certificate з перекладом.pdf
15 серпня 2020 15:47
50001_Deutsch.pdf
15 серпня 2020 15:47
50001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
15 серпня 2020 15:47
14001_Deutsch.pdf
15 серпня 2020 15:47
14001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
15 серпня 2020 15:47
9001_Deutsch.pdf
15 серпня 2020 15:47
9001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
15 серпня 2020 15:47
Фото товару.pdf
15 серпня 2020 15:47
Технічний паспорт.pdf
15 серпня 2020 15:47
Тендерна документація.pdf
15 серпня 2020 15:47
Статут з описом.pdf
15 серпня 2020 15:47
Рішення 18.pdf
15 серпня 2020 15:47
Проект договору.pdf
15 серпня 2020 15:47
Пояснювальна записка.pdf
15 серпня 2020 15:47
Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2020 15:47
Довідка ст 17.pdf
15 серпня 2020 15:47
Довідка мат тех база.pdf
15 серпня 2020 15:47
ВИТЯГ_USR_1006933418_22_07_2020.pdf
15 серпня 2020 15:47
Витяг та ПДВ.pdf
15 серпня 2020 15:47
Виписка.pdf
15 серпня 2020 15:47
document(6).pdf
15 серпня 2020 15:47
1154 Лист згода.pdf
15 серпня 2020 15:47
1150 Довідка.pdf
15 серпня 2020 15:47
1149 Довідка.pdf
15 серпня 2020 15:47
1145 Довідка.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 16:12
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:06
Скріншот_кваліфікації.pdf
18 вересня 2020 15:53
відповідь_смарттендер.pdf
18 вересня 2020 15:53
звернення_смарттендер.pdf
16 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:31
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:27
Довiдка_по._ч.2_ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:27
Довiдка_по._п._13_ч.1_ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:27
Довiдка_по_п._8__ч._1_ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:27
Довiдка_по_п._3__ч._1_ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:27
Довiдка_по_п._12__ч.1_ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:27
Довiдка__по_п._6_ч.1_ст._17.pdf
09 вересня 2020 10:29
скан укрпошта_.pdf
09 вересня 2020 09:39
Iн._по_п._2_ч._1_ст._17.pdf
09 вересня 2020 09:39
Довiдка_МВС.pdf
09 вересня 2020 09:39
Довiдка_МВС.p7s
08 вересня 2020 18:17
супровід.jpeg
08 вересня 2020 18:17
скан укрпошта_2.jpeg
08 вересня 2020 18:17
скан укрпошта_1.jpeg
08 вересня 2020 18:17
ост_ціна.jpeg
14 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:53
9. Захист довкiлля.pdf
14 серпня 2020 17:53
27. Лист-згода.pdf
14 серпня 2020 17:53
26. Проект договору.pdf
14 серпня 2020 17:53
14. Iн по п. 6 ч.1 ст. 17.pdf
14 серпня 2020 17:53
1. Реeстр.pdf
14 серпня 2020 17:53
8. Довiдка МТБ.pdf
14 серпня 2020 17:53
12. Технiчна пропозицiя.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 13:44
Електронний підпис
16 серпня 2020 13:42
Щодо санкцій.pdf
16 серпня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 13:42
Сертифікат EN.pdf
16 серпня 2020 13:42
Сертифікат 1100.pdf
16 серпня 2020 13:42
Реєстр документів.pdf
16 серпня 2020 13:42
Опис та фото.pdf
16 серпня 2020 13:42
Копія Статуту.pdf
16 серпня 2020 13:42
Згода з договором.pdf
16 серпня 2020 13:42
Відгук СКПКПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Рішення скасоване 141 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:04
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 141 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:16
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Переможець 149 976,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:01

Документи

01 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:15
Application2(2020-9-1)0001.JPEG
01 вересня 2020 14:15
Application2(2020-9-1)0002.JPEG
01 вересня 2020 14:15
Application2(2020-9-1)0005.JPEG
01 вересня 2020 14:14
Application2(2020-9-1)0006.JPEG
01 вересня 2020 14:14
Application2(2020-9-1)0008.JPEG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
149 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:59
Application1(2020-10-9)0005.JPEG укладений
09 жовтня 2020 15:58
Application1(2020-10-9)0004.JPEG укладений
09 жовтня 2020 15:58
Application1(2020-10-9)0003.JPEG укладений
09 жовтня 2020 15:58
Application1(2020-10-9)0002.JPEG укладений
09 жовтня 2020 15:58
Application1(2020-10-9)0001.JPEG укладений
09 жовтня 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 996,00 UAH)