Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380999052102 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:50 |
Очікувана вартість: | 36 638 809,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 194,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000031 ● 50d6e3379df64813ab5eaf7d89a265a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 № 50-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.11.2020 № 50-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-006482-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-20 15:16:48
Звернення
Висунуті зауваження, що дістали своє відображення в висновку моніторінгу, є абсолютним наслідком існуючого на сьогодні реального положення справ при оплублікуванні закупівель.
У зв'язку з технічними обмеженями, а саме відсутністтю відповідних єлектронних полів на ресурсі ProZorro, не має технічної можливості на виконнання подібних дій.
Інші єлектронні поля за своїм цільвим призначенням не можуть слугувати для розміщення такої інформації, оскільки це призводить до спотворення змісту закупівлі.
Прошу пояснити, яким чином, при відсутності відповідних єлектроних полів, що не реалізовані адміністратором електронної системи закупівель, можно розмістити інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Дякую
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
24.07.2020 року були внесені відповідні зміни до річного плану закупівель та оголошено процедуру відкритих торгів за об'єктом «Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління» UA-2020-07-24-006482-b на суму очікуваної вартості 36 638 809,2 грн. з ПДВ. Участь в закупівлі взяли два учасника. Першого учасника ТОВ «Гарант-Строй 2007» дискваліфіковано 20.08.20 року оскільки п. 9 Додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» встановлено вимогу до учасника закупівлі - «Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, надати довідку у довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. До довідки додаються копії наступних документів: - наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; - документ про прийняття та затвердження антикорупційної програми на підприємстві (організації); - антикорупційна програма. Очікувана вартість закупівлі UA-2020-07-24-006482-b Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління [код ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція)] складає 36 638 809,2 грн з ПДВ. Тому наявність копій: - наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; - документ про прийняття та затвердження антикорупційної програми на підприємстві (організації); - антикорупційна програма в складі тендерної пропозиції учасника є обов'язковим. Але вищезгадані копії документів в складі тендерної пропозиціїї ТОВ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007" відсутні. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно з п.п.1 ч.1 ст. 31 Закону - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону», тому тендерну пропозицію ТОВ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007" відхилено. Другого учасника, ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" дискваліфіковано 21.08.2020 року на тих самих підставах. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення всіх тендерних пропозицій тендер був автоматично відмінений електронною системою закупівель. Тому на даний час, здійснити будь-які дії стосовно закупівлі UA-2020-07-24-006482-b неможливо. Порушення вказані в висновку, виникло в результаті відсутності відповідних електроних полів на ресурсі ProZorro. В подальшому здійснюватимо заходи щодо недопущення порушень під час оприлюдння інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
2020-11-24 16:41:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гарант-Строй 2007 #35596261 |
Відхилено |
36 592 711,78
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 14:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:08
|
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" #38732471 |
Відхилено |
36 638 809,20
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:06
|