Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління
Очікувана вартість
36 638 809,20 UAH
UA-2020-07-24-006482-b d39aeb3fa05e45a095a851f5f099db51
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:50
Очікувана вартість: 36 638 809,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 194,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 серпня 2020 16:01
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2020 15:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
05 серпня 2020 15:59
тендерна документація.doc
29 липня 2020 11:08
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
29 липня 2020 11:08
Додаток 13 Договір завдатку.docx
29 липня 2020 11:08
Перелік змін до тендерної документації.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
24 липня 2020 15:21
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 9 Технічна спеціфікація.xls
24 липня 2020 15:21
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
24 липня 2020 15:21
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
24 липня 2020 15:21
Додаток 12 Проект договору..doc
05 серпня 2020 16:01
Електронний цифровий підпис
29 липня 2020 11:08
Електронний цифровий підпис
24 липня 2020 15:24
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2020 15:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
05 серпня 2020 15:59
тендерна документація.doc
24 липня 2020 15:21
тендерна документація.doc
29 липня 2020 11:08
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
29 липня 2020 11:08
Додаток 13 Договір завдатку.docx
24 липня 2020 15:21
Додаток 13 Договір завдатку.docx
29 липня 2020 11:08
Перелік змін до тендерної документації.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
24 липня 2020 15:21
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 9 Технічна спеціфікація.xls
24 липня 2020 15:21
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
24 липня 2020 15:21
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
24 липня 2020 15:21
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
24 липня 2020 15:21
Додаток 12 Проект договору..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000031 ● 50d6e3379df64813ab5eaf7d89a265a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 № 50-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.11.2020 № 50-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-006482-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-20 15:16:48

Звернення

Висунуті зауваження, що дістали своє відображення в висновку моніторінгу, є абсолютним наслідком існуючого на сьогодні реального положення справ при оплублікуванні закупівель.
У зв'язку з технічними обмеженями, а саме відсутністтю відповідних єлектронних полів на ресурсі ProZorro, не має технічної можливості на виконнання подібних дій.
Інші єлектронні поля за своїм цільвим призначенням не можуть слугувати для розміщення такої інформації, оскільки це призводить до спотворення змісту закупівлі.
Прошу пояснити, яким чином, при відсутності відповідних єлектроних полів, що не реалізовані адміністратором електронної системи закупівель, можно розмістити інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Дякую

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

24.07.2020 року були внесені відповідні зміни до річного плану закупівель та оголошено процедуру відкритих торгів за об'єктом «Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління» UA-2020-07-24-006482-b на суму очікуваної вартості 36 638 809,2 грн. з ПДВ. Участь в закупівлі взяли два учасника. Першого учасника ТОВ «Гарант-Строй 2007» дискваліфіковано 20.08.20 року оскільки п. 9 Додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» встановлено вимогу до учасника закупівлі - «Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, надати довідку у довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. До довідки додаються копії наступних документів: - наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; - документ про прийняття та затвердження антикорупційної програми на підприємстві (організації); - антикорупційна програма. Очікувана вартість закупівлі UA-2020-07-24-006482-b Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління [код ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція)] складає 36 638 809,2 грн з ПДВ. Тому наявність копій: - наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; - документ про прийняття та затвердження антикорупційної програми на підприємстві (організації); - антикорупційна програма в складі тендерної пропозиції учасника є обов'язковим. Але вищезгадані копії документів в складі тендерної пропозиціїї ТОВ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007" відсутні. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно з п.п.1 ч.1 ст. 31 Закону - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону», тому тендерну пропозицію ТОВ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007" відхилено. Другого учасника, ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" дискваліфіковано 21.08.2020 року на тих самих підставах. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення всіх тендерних пропозицій тендер був автоматично відмінений електронною системою закупівель. Тому на даний час, здійснити будь-які дії стосовно закупівлі UA-2020-07-24-006482-b неможливо. Порушення вказані в висновку, виникло в результаті відсутності відповідних електроних полів на ресурсі ProZorro. В подальшому здійснюватимо заходи щодо недопущення порушень під час оприлюдння інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.

2020-11-24 16:41:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 36 592 711,78
UAH з ПДВ
36 592 711,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 36 638 809,20
UAH з ПДВ
36 638 809,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:42
sign.p7s
19 серпня 2020 11:40
Лист підтвердження
11 серпня 2020 15:31
sign.p7s
11 серпня 2020 15:25
Тендер архив.rar
11 серпня 2020 15:25
Реєстр.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:59
sign.p7s
12 серпня 2020 13:57
13. Договір завдатку.pdf
12 серпня 2020 13:57
12. згода ОПД.pdf
12 серпня 2020 13:57
10. довідка ст.17.pdf
12 серпня 2020 13:57
8. Банківська гарантія.rar
12 серпня 2020 13:57
7. Статут.pdf
12 серпня 2020 13:57
7. Ліцензія та дозвіл.pdf
12 серпня 2020 13:57
7. Декларація ОП.pdf
12 серпня 2020 13:57
7. Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 13:57
3. Кваліфікація.rar
12 серпня 2020 13:57
2. тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Відхилено 36 592 711,78
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:08
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Відхилено 36 638 809,20
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:06

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: учасником не надано лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 приміток Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 3 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1: лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі.

Документи

20 серпня 2020 14:06
sign.p7s

Документи

21 серпня 2020 14:06
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2020 14:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку