Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Підшипники»
"Bearings"
Очікувана вартість
1 712 657,52 UAH
UA-2020-07-24-006338-b c81bfa05ccad4944b4c7e744a30cde71
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40123454
Contact point: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 13:39
Очікувана вартість: 1 712 657,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH
Publication date: 24 липня 2020 15:13
Enquiries until: 01 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 1 712 658 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Лот №1 «Підшипники»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Lot №1 "Bearings"
CPV: 44440000-6
Період постачання: з 25 вересня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:21
Перелік змін Підшипники 03.09.2020.docx
03 вересня 2020 11:21
ТД_Підшипники__на_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_03.09.docx
03 вересня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:21
Перелік змін Підшипники 03.09.2020.docx
03 вересня 2020 11:21
ТД_Підшипники__на_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_03.09.docx
24 липня 2020 15:13
ТД_Підшипники__на_торги_24.07.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо приведення Тендерної документації до редакції, що буде однаково розумітися всіма Учасниками та Замовником
Дата подання: 30 липня 2020 14:31
Дата відповіді: 31 липня 2020 11:29
Абзац 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації містить вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", а далі за переліком 6 пунктів, які ймовірно не мають відношення до складу тендерних пропозицій Учасників, оскільки висвітлюють вимоги Закону, що мають відношення до Замовника та технічних вимог, які повинні встановлючатися саме замовником до предмету закупівлі. З урахуванням, що Тендерна документація в діючій редакції містить вимогу "в складі тендерної пропозиції Учасника повинно міститися....", однак відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації (стор. 12).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше запитання та повідомляє, що буде проведено зміни тендерної документації.
Щодо надання цінової пропозиції в відкритих торгах з публікацією англійською мовою
Дата подання: 31 липня 2020 09:00
Дата відповіді: 31 липня 2020 09:50
Тендерною документацією передбачено надання в складі тендерної пропозиції Заявки тендерної пропозиції, що містить ціни, запропоновані Учасником. Звертаємо увагу, що Замовником проводиться процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно відразу після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, будуть розкритті основні документи, надані Учасниками в складі тендерних пропозицій, а ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ не повинна бути відкрита Замовнику та Учасникам ДО АУКЦІОНУ. Враховуючи викладене, просимо уточнити в тендерній документації, що Заявки тендерної пропозиції завантажується таким чином, щоб файл був доступний для перегляду ПІСЛЯ АУКЦІОНУ, або ж завантажується таким чином, щоб був доступний для перегляду відразу після настання кінцевого строку подання тендерних пропозицій, однак БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ЦІНОВИХ ПОКАЗНИКІВ. Просимо в тендерній документацї ЧІТКО ВИЗНАЧИТИ яким чином повинна бути наданна "цінова пропозиція", враховуючи процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно абзацу третього частини 1 статті 28 закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно п. 3.2.1. Тендерної документації учасник має право завантажити інші документи, які вважає за необхідне.
Щодо основних умов договору
Дата подання: 31 липня 2020 09:07
Дата відповіді: 31 липня 2020 09:38
Тендерною документацією передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку основних умов договору згідно Додатку №5. Просимо надати уточнення - чи необхідно заповнювати основні умови договору (Преамбула, Розділи 1, 2, 3, 4, 5, 6, 12 та 13)? Чи можливе надання умов на фірмовому бланку з підписом/печаткою учасника на кожній сторінці (однак без заповнення необхідної інформаціії), що підтверджує згоду з умовами, визначеними Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Можливе надання умов на фірмовому бланку з підписом/печаткою учасника на кожній сторінці (однак без заповнення необхідної інформаціії), що підтверджує згоду з умовами, визначеними Замовником
Щодо документів, що підтверджують зв'язок з виробником
Дата подання: 31 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 05 серпня 2020 00:40
Пунктом 3.7.3. Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - при взаємозв’язку виробник → учасник або при взаємозв’язку виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник - учасник повинен надати відповідні документи, що визначені умовами Тендерної документації. Згідно умов тендерної документації зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та ОБОВ'ЯЗКОВО МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОКУЦІЇ. Звертаємо увагу, що документи, передбачені пунктом 3.7.3. підтверджують зв'язок між виробником та Учасником та є документами щодо виготовлення та постачання продукції Учасником. Гарантії виробника щодо якості продукції підтвердуються іншими документами, що вимагаються Замвоником згідно вимогТендерної документацїі. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме а в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах. Жоден сертифікат дистрибюторства світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Якість та гарантії якості виробника зазначаються в відповідних документах (сертифікат / паспорт).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник вважає, що підтвердження якості виробником своєї продукції є обов'язковим.
Дані на товар - зазначення виду транспорту
Дата подання: 03 серпня 2020 12:25
Дата відповіді: 05 серпня 2020 00:48
Додаток 4 до Тендерної документації передбачає заповнення таблиці "Дані на товар". Просимо надати уточнення щодо заповнення колонки 12 "вид транспорту (залізничний транспорт загального призначення, або автотранспорт)". Чи можливе заповнення даної колонки наступною інформацією "залізничний транспорт загального призначення або автотранспорт", тобто без зазначення одного конкретного виду траснпорту? Таким чином заповнення даної таблиці буде відповідати іншим вимогам Тендерної документації, а саме пункту 1.4.3. та Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане визначення транспорту безпосередньо пов'язано з ціноутворенням постачання продукції.
Щодо приведення Тендерної документації до редакції, що буде однаково розумітися всіма Учасниками та Замовником
Дата подання: 07 серпня 2020 15:54
Дата відповіді: 11 серпня 2020 12:01
ПОВТОРНО просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації (стор. 12), оскільки відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше повторне запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.
Щодо уточнення змісту тендерної документації
Дата подання: 12 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:49
Абзац 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації містить вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", а далі за переліком 6 пунктів, які ймовірно не мають відношення до складу тендерних пропозицій Учасників, оскільки висвітлюють вимоги Закону, що мають відношення до Замовника та технічних вимог, які повинні встановлючатися саме замовником до предмету закупівлі. Просимо НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ виразу "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником в складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше повторне запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-006338-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРОМПОДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39507154
Дата подання: 07 серпня 2020 16:36
Щодо документів, що підтверджують зв'язок з виробником
Підпунктом 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3 Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - при взаємозв’язку виробник → учасник або при взаємозв’язку виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник - учасник повинен надати відповідні документи, що визначені умовами Тендерної документації. Згідно умов тендерної документації зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та ОБОВ'ЯЗКОВО МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.

Аналізуючи Вашу відповідь на попереднє звернення з даного приводу, повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.

ПОВТОРНО НАГОЛОШУЄМО, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лишу Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, додаємо зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.

Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме а в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 16:59
Доброго дня! Продукція, що планується Замовником до придбання безпосередньо пов’язана з безпекою руху поїздів та забезпечує безпеку життя і здоров’я співробітників АТ «Укрзалізниці» та громадян взагалі. Безпека руху поїздів це комплекс організаційних і технічних заходів, спрямованих на забезпечення безаварійної роботи та утримання в постійній справності залізничних споруд, колій, рухомого складу, обладнання, механізмів та пристроїв.
Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги до окремих учасників торгів, що підтверджується однаковими вимогами до всіх учасників торгів. Технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на виробника, країну походження, конкретні марки, детальну характеристику продукту певного суб’єкта господарювання, патенти, типи чи спосіб виробництва.
Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає, що має право бачити підтвердження стосунків із виробником та гарантії виробника щодо якості продукції, яка буде постачатись.
Також повідомляємо, що згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості.
Номер вимоги: UA-2020-07-24-006338-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРОМПОДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39507154
Дата подання: 12 серпня 2020 14:09
ПОВТОРНО ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Підпунктом 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3 Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - учасник повинен надати відповідні документи, які ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВИННІ МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.

Щодо Вашої відповіді повідомляємо - підшипники, що є предметом закупівлі, в будь-якому разі за своїм призначенням пов’язані з безпекою громадян (як працівників Замовників, так й інших людей), оскільки встановлюються для забезпечення безаварійної роботи та утримання різноманітного обладнання, механізмів та пристроїв. Замовником детально встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, передбачено документи, що підтверджують якість, та передбачено документи, що підтверджують зв’язок з виробником – саме ці вимоги в загальному й забезпечують закупівлю якісного товару.

Як Ви зазначили - згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості. Враховуючи, що Ви самі акцентували на цьому питання, питання – З ЯКОЮ МЕТОЮ ВСТНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ЯКОСТІ ДО ДОКУМЕНТУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ САМЕ ЗВ’ЯЗОК МІЖ ВИРОБНИКОМ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ?

Повторно повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.

Повторно повідомляємо, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лише Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, до минулої вимоги було додано зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.

Ми, як потенційний Учасник та Постачальник, НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ з Вашою відповіддю та повідомляємо, що Замовником ВСТАНОВЛЕНУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ до учасників торгів, які є дистриб’юторами виробників, що видають відповідні сертифікати без зазначення гарантій щодо якості продукції.
Звертаємо увагу, що дискримінаційні вимоги полягають не лише у невідповідності статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а й можуть бути наявними в інших вимогах Замовника, як зазначено Вами в тендерній документації діючої редакції, оскільки В ЗАКУПІВЛІ НЕ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ УЧАСНИКИ, ЯКІ МАЮТЬ ЗВ’ЯЗОК З ВИРОБНИКАМИ ВІДОМИХ СВІТОВИХ БРЕНДІВ ПІДШИПНИКІВВ, ОДНАК ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ. Разом з цим, ці гарантії, які так необхідні Замовнику, ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В ІНШИХ ДОКУМЕНТАХ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ЗГІДНО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦЇ.

Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 10:53
Добрий день. Замовник розглянув ваше запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення обговорення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 16:36
Додатки до вимоги.pdf

Документи

11 серпня 2020 16:59
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 14:09
ВИМОГА.docx

Документи

14 серпня 2020 10:53
Відповідь Підшипники.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-07-24-006338-bc81bfa05ccad4944b4c7e744a30cde71
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ КД ТРЕЙДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМ-ЮА ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 вересня 2020 03:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:11
Рейтинг.zip
07 вересня 2020 11:11
Рейтинг_Скан.pdf
07 вересня 2020 11:11
Лiцензiя.zip
07 вересня 2020 11:11
Ліцензія_скан.pdf
07 вересня 2020 11:11
Довiренiсть_скан.pdf
07 вересня 2020 11:11
Довiренiсть_Рижий.zip
07 вересня 2020 11:11
Гарантия_5115.zip
07 вересня 2020 11:11
Гарантия_5115.pdf
07 вересня 2020 11:11
32. Інформ. тех..pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
32. Інформ. тех..pdf
07 вересня 2020 11:11
29. Щодо ТУ.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
29. Щодо ТУ.pdf
07 вересня 2020 11:11
27. Сертификат ISO SKF.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
27. Сертификат ISO SKF.pdf
07 вересня 2020 11:11
25. Дані на товар.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
25. Дані на товар.pdf
07 вересня 2020 11:11
21. Порівняльна таблиця.pdf
07 вересня 2020 11:11
20. Додаток 10.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
20. Додаток 10.pdf
07 вересня 2020 11:11
18. Довідка банку рахунок.pdf
07 вересня 2020 11:11
17. Довідка довкілля.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
17. Довідка довкілля.pdf
07 вересня 2020 11:11
16. Стаття 17.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
16. Стаття 17.pdf
07 вересня 2020 11:11
14. Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
14. Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2020 11:11
13. Статут.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:11
13. Статут.pdf

Документи

11 вересня 2020 03:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:49
12 заявка пропозиція
01 жовтня 2020 17:49
11. договори
01 жовтня 2020 17:49
6.2 Паспорт
01 жовтня 2020 17:49
7. статут діяльність
01 жовтня 2020 17:49
6. ліквідація довідка
01 жовтня 2020 17:48
4. Витяг корупції
01 жовтня 2020 17:48
5. ст.50
01 жовтня 2020 17:48
4. Витяг корупції
01 жовтня 2020 17:48
3. корупція
01 жовтня 2020 17:48
2. ДПІ
01 жовтня 2020 17:48
2. ДПІ
01 жовтня 2020 17:48
1. МВС
01 жовтня 2020 17:48
1. МВС
09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:58
19 Дилерство Timken.pdf
09 вересня 2020 13:57
14 Додаток 10.pdf
09 вересня 2020 13:57
13 Довідки банку.pdf
09 вересня 2020 13:57
12 Довідка довкілля.pdf
09 вересня 2020 13:57
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
09 вересня 2020 13:57
7 ПРОТОКОЛ.pdf
09 вересня 2020 13:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 вересня 2020 13:56
ЕЦП.rar
09 вересня 2020 13:56
21Додаток 11.pdf
09 вересня 2020 13:56
20 Сертифікат Timken ISO-9001.pdf
09 вересня 2020 13:56
ЕЦП заявка.rar
09 вересня 2020 13:55
1 Заявка пропозиція.pdf

Документи

11 вересня 2020 04:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:29
21. Дані на товар дод.4.pdf
10 вересня 2020 12:29
20. Сертифікат ISO TIMKEN.PDF
10 вересня 2020 12:29
19. TIMKEN представництво.PDF
10 вересня 2020 12:29
19 Лист представництво.pdf
10 вересня 2020 12:29
18 Дослідження.pdf
10 вересня 2020 12:29
23. гарантії поставки.df.pdf
10 вересня 2020 12:29
22. Додаток 11.df.pdf
10 вересня 2020 12:29
16 Декларація.pdf
10 вересня 2020 12:29
14. додаток 10.pdf
10 вересня 2020 12:29
13. Довідка кредити.pdf
10 вересня 2020 12:29
13 Довідка рахунки.pdf
10 вересня 2020 12:28
11. додаток 1 п.п 4 ст. 17.pdf
10 вересня 2020 12:28
9. додаток 1 п.п 2 статут.pdf
10 вересня 2020 12:28
7. додаток 1 п. 1.2 наказ.pdf
10 вересня 2020 12:28
7. додаток 1 п. 1.2 протокол.pdf
10 вересня 2020 12:28
4. додаток 13 працівники.pdf
10 вересня 2020 12:28
Dovirenist Davidchuk.zip
10 вересня 2020 12:28
Bankivska Licenzia.zip
10 вересня 2020 12:28
202814_ГР_2551_43 000_00.ZIP
10 вересня 2020 12:28
1. заявка пропозиція.pdf

Документи

11 вересня 2020 04:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:37
Технічна специфікація.pdf
10 вересня 2020 12:37
Статут_Пром-юа_2019.pdf
10 вересня 2020 12:37
Порівняльна таблиця.pdf
10 вересня 2020 12:37
Переклад сертифікату.pdf
10 вересня 2020 12:37
Наказ прийняття Кононюк.PDF
10 вересня 2020 12:37
Лист НБУ по ліцензії(2).pdf
10 вересня 2020 12:37
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 12:37
Довідка по кредитам.pdf
10 вересня 2020 12:37
Довідка захист довкілля.pdf
10 вересня 2020 12:37
Довідка досвід.pdf
10 вересня 2020 12:37
Дані на товар.pdf
10 вересня 2020 12:37
Гарантія від виробника.pdf
10 вересня 2020 12:37
Витяг ПДВ.PDF
10 вересня 2020 12:37
NKI70_35.pdf
10 вересня 2020 12:37
HSN ISO 9001.pdf
10 вересня 2020 12:37
HSN distributor certificate.pdf
10 вересня 2020 12:37
32009-X.pdf
10 вересня 2020 12:37
22324-E1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК"

ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"

ТОВ КД ТРЕЙДІНГ

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМ-ЮА ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" 1 626 253,32
UAH з ПДВ
1 626 253,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КД ТРЕЙДІНГ 1 640 610,84
UAH з ПДВ
1 640 610,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:49
12 заявка пропозиція
01 жовтня 2020 17:49
11. договори
01 жовтня 2020 17:49
6.2 Паспорт
01 жовтня 2020 17:49
7. статут діяльність
01 жовтня 2020 17:49
6. ліквідація довідка
01 жовтня 2020 17:48
4. Витяг корупції
01 жовтня 2020 17:48
5. ст.50
01 жовтня 2020 17:48
4. Витяг корупції
01 жовтня 2020 17:48
3. корупція
01 жовтня 2020 17:48
2. ДПІ
01 жовтня 2020 17:48
2. ДПІ
01 жовтня 2020 17:48
1. МВС
01 жовтня 2020 17:48
1. МВС
09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:58
19 Дилерство Timken.pdf
09 вересня 2020 13:57
14 Додаток 10.pdf
09 вересня 2020 13:57
13 Довідки банку.pdf
09 вересня 2020 13:57
12 Довідка довкілля.pdf
09 вересня 2020 13:57
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
09 вересня 2020 13:57
7 ПРОТОКОЛ.pdf
09 вересня 2020 13:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 вересня 2020 13:56
ЕЦП.rar
09 вересня 2020 13:56
21Додаток 11.pdf
09 вересня 2020 13:56
20 Сертифікат Timken ISO-9001.pdf
09 вересня 2020 13:56
ЕЦП заявка.rar
09 вересня 2020 13:55
1 Заявка пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:29
21. Дані на товар дод.4.pdf
10 вересня 2020 12:29
20. Сертифікат ISO TIMKEN.PDF
10 вересня 2020 12:29
19. TIMKEN представництво.PDF
10 вересня 2020 12:29
19 Лист представництво.pdf
10 вересня 2020 12:29
18 Дослідження.pdf
10 вересня 2020 12:29
23. гарантії поставки.df.pdf
10 вересня 2020 12:29
22. Додаток 11.df.pdf
10 вересня 2020 12:29
16 Декларація.pdf
10 вересня 2020 12:29
14. додаток 10.pdf
10 вересня 2020 12:29
13. Довідка кредити.pdf
10 вересня 2020 12:29
13 Довідка рахунки.pdf
10 вересня 2020 12:28
11. додаток 1 п.п 4 ст. 17.pdf
10 вересня 2020 12:28
9. додаток 1 п.п 2 статут.pdf
10 вересня 2020 12:28
7. додаток 1 п. 1.2 наказ.pdf
10 вересня 2020 12:28
7. додаток 1 п. 1.2 протокол.pdf
10 вересня 2020 12:28
4. додаток 13 працівники.pdf
10 вересня 2020 12:28
Dovirenist Davidchuk.zip
10 вересня 2020 12:28
Bankivska Licenzia.zip
10 вересня 2020 12:28
202814_ГР_2551_43 000_00.ZIP
10 вересня 2020 12:28
1. заявка пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"

ТОВ КД ТРЕЙДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
Переможець 1 626 253,32
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
1 626 253,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 21:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:17
ду 20127.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:44
ду 20127.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:26
20127.pdf укладений
20 жовтня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 914 147,84
UAH (в тому числі ПДВ 319 024,64 UAH)