Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Підшипники»
"Bearings"
"Bearings"
Очікувана вартість
1 712 657,52 UAH
UA-2020-07-24-006338-b ● c81bfa05ccad4944b4c7e744a30cde71
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40123454 |
Contact point: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 1 712 657,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43000 UAH |
Publication date: | 24 липня 2020 15:13 |
Enquiries until: | 01 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 вересня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 712 658 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Лот №1 «Підшипники»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Lot №1 "Bearings"
CPV: 44440000-6
Період постачання:
з 25 вересня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 11:21 |
Перелік змін Підшипники 03.09.2020.docx | |
03 вересня 2020 11:21 |
ТД_Підшипники__на_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_03.09.docx |
03 вересня 2020 11:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 вересня 2020 11:21 |
Перелік змін Підшипники 03.09.2020.docx
|
|||||||||
03 вересня 2020 11:21 |
ТД_Підшипники__на_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_03.09.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо приведення Тендерної документації до редакції, що буде однаково розумітися всіма Учасниками та Замовником
Дата подання: 30 липня 2020 14:31
Дата відповіді: 31 липня 2020 11:29
Абзац 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації містить вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", а далі за переліком 6 пунктів, які ймовірно не мають відношення до складу тендерних пропозицій Учасників, оскільки висвітлюють вимоги Закону, що мають відношення до Замовника та технічних вимог, які повинні встановлючатися саме замовником до предмету закупівлі.
З урахуванням, що Тендерна документація в діючій редакції містить вимогу "в складі тендерної пропозиції Учасника повинно міститися....", однак відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації (стор. 12).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше запитання та повідомляє, що буде проведено зміни тендерної документації.
Щодо надання цінової пропозиції в відкритих торгах з публікацією англійською мовою
Дата подання: 31 липня 2020 09:00
Дата відповіді: 31 липня 2020 09:50
Тендерною документацією передбачено надання в складі тендерної пропозиції Заявки тендерної пропозиції, що містить ціни, запропоновані Учасником.
Звертаємо увагу, що Замовником проводиться процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно відразу після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, будуть розкритті основні документи, надані Учасниками в складі тендерних пропозицій, а ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ не повинна бути відкрита Замовнику та Учасникам ДО АУКЦІОНУ.
Враховуючи викладене, просимо уточнити в тендерній документації, що Заявки тендерної пропозиції завантажується таким чином, щоб файл був доступний для перегляду ПІСЛЯ АУКЦІОНУ, або ж завантажується таким чином, щоб був доступний для перегляду відразу після настання кінцевого строку подання тендерних пропозицій, однак БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ЦІНОВИХ ПОКАЗНИКІВ. Просимо в тендерній документацї ЧІТКО ВИЗНАЧИТИ яким чином повинна бути наданна "цінова пропозиція", враховуючи процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно абзацу третього частини 1 статті 28 закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно п. 3.2.1. Тендерної документації учасник має право завантажити інші документи, які вважає за необхідне.
Щодо основних умов договору
Дата подання: 31 липня 2020 09:07
Дата відповіді: 31 липня 2020 09:38
Тендерною документацією передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку основних умов договору згідно Додатку №5.
Просимо надати уточнення - чи необхідно заповнювати основні умови договору (Преамбула, Розділи 1, 2, 3, 4, 5, 6, 12 та 13)? Чи можливе надання умов на фірмовому бланку з підписом/печаткою учасника на кожній сторінці (однак без заповнення необхідної інформаціії), що підтверджує згоду з умовами, визначеними Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Можливе надання умов на фірмовому бланку з підписом/печаткою учасника на кожній сторінці (однак без заповнення необхідної інформаціії), що підтверджує згоду з умовами, визначеними Замовником
Щодо документів, що підтверджують зв'язок з виробником
Дата подання: 31 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 05 серпня 2020 00:40
Пунктом 3.7.3. Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - при взаємозв’язку виробник → учасник
або при взаємозв’язку виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник - учасник повинен надати відповідні документи, що визначені умовами Тендерної документації.
Згідно умов тендерної документації зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та ОБОВ'ЯЗКОВО МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОКУЦІЇ.
Звертаємо увагу, що документи, передбачені пунктом 3.7.3. підтверджують зв'язок між виробником та Учасником та є документами щодо виготовлення та постачання продукції Учасником. Гарантії виробника щодо якості продукції підтвердуються іншими документами, що вимагаються Замвоником згідно вимогТендерної документацїі.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме а в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах. Жоден сертифікат дистрибюторства світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Якість та гарантії якості виробника зазначаються в відповідних документах (сертифікат / паспорт).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник вважає, що підтвердження якості виробником своєї продукції є обов'язковим.
Дані на товар - зазначення виду транспорту
Дата подання: 03 серпня 2020 12:25
Дата відповіді: 05 серпня 2020 00:48
Додаток 4 до Тендерної документації передбачає заповнення таблиці "Дані на товар".
Просимо надати уточнення щодо заповнення колонки 12 "вид транспорту (залізничний транспорт загального призначення, або автотранспорт)".
Чи можливе заповнення даної колонки наступною інформацією "залізничний транспорт загального призначення або автотранспорт", тобто без зазначення одного конкретного виду траснпорту? Таким чином заповнення даної таблиці буде відповідати іншим вимогам Тендерної документації, а саме пункту 1.4.3. та Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане визначення транспорту безпосередньо пов'язано з ціноутворенням постачання продукції.
Щодо приведення Тендерної документації до редакції, що буде однаково розумітися всіма Учасниками та Замовником
Дата подання: 07 серпня 2020 15:54
Дата відповіді: 11 серпня 2020 12:01
ПОВТОРНО просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації (стор. 12), оскільки відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше повторне запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.
Щодо уточнення змісту тендерної документації
Дата подання: 12 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:49
Абзац 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації містить вираз "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", а далі за переліком 6 пунктів, які ймовірно не мають відношення до складу тендерних пропозицій Учасників, оскільки висвітлюють вимоги Закону, що мають відношення до Замовника та технічних вимог, які повинні встановлючатися саме замовником до предмету закупівлі.
Просимо НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ виразу "Інформація, Учасника процедури закупівлі у складі пропозиції повинна містити:...", що має місце в абзаці 3 пункту 3.7 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки відсутній перелік (САМЕЙ В ЦІЙ ЧАСТИНІ) необхідної інформації, що готується / завантажується безпосередньо Учасником в складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваше повторне запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-24-006338-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРОМПОДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39507154
Дата подання: 07 серпня 2020 16:36
Щодо документів, що підтверджують зв'язок з виробником
Підпунктом 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3 Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - при взаємозв’язку виробник → учасник або при взаємозв’язку виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник - учасник повинен надати відповідні документи, що визначені умовами Тендерної документації. Згідно умов тендерної документації зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та ОБОВ'ЯЗКОВО МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.
Аналізуючи Вашу відповідь на попереднє звернення з даного приводу, повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.
ПОВТОРНО НАГОЛОШУЄМО, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лишу Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, додаємо зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме а в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Розгорнути
Згорнути
Аналізуючи Вашу відповідь на попереднє звернення з даного приводу, повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.
ПОВТОРНО НАГОЛОШУЄМО, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лишу Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, додаємо зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме а в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 16:59
Доброго дня! Продукція, що планується Замовником до придбання безпосередньо пов’язана з безпекою руху поїздів та забезпечує безпеку життя і здоров’я співробітників АТ «Укрзалізниці» та громадян взагалі. Безпека руху поїздів це комплекс організаційних і технічних заходів, спрямованих на забезпечення безаварійної роботи та утримання в постійній справності залізничних споруд, колій, рухомого складу, обладнання, механізмів та пристроїв.
Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги до окремих учасників торгів, що підтверджується однаковими вимогами до всіх учасників торгів. Технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на виробника, країну походження, конкретні марки, детальну характеристику продукту певного суб’єкта господарювання, патенти, типи чи спосіб виробництва.
Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає, що має право бачити підтвердження стосунків із виробником та гарантії виробника щодо якості продукції, яка буде постачатись.
Також повідомляємо, що згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості.
Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги до окремих учасників торгів, що підтверджується однаковими вимогами до всіх учасників торгів. Технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на виробника, країну походження, конкретні марки, детальну характеристику продукту певного суб’єкта господарювання, патенти, типи чи спосіб виробництва.
Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає, що має право бачити підтвердження стосунків із виробником та гарантії виробника щодо якості продукції, яка буде постачатись.
Також повідомляємо, що згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості.
Номер вимоги: UA-2020-07-24-006338-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРОМПОДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39507154
Дата подання: 12 серпня 2020 14:09
ПОВТОРНО ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Підпунктом 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3 Тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують стосунки із виробником - учасник повинен надати відповідні документи, які ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВИННІ МІСТИТИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.
Щодо Вашої відповіді повідомляємо - підшипники, що є предметом закупівлі, в будь-якому разі за своїм призначенням пов’язані з безпекою громадян (як працівників Замовників, так й інших людей), оскільки встановлюються для забезпечення безаварійної роботи та утримання різноманітного обладнання, механізмів та пристроїв. Замовником детально встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, передбачено документи, що підтверджують якість, та передбачено документи, що підтверджують зв’язок з виробником – саме ці вимоги в загальному й забезпечують закупівлю якісного товару.
Як Ви зазначили - згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості. Враховуючи, що Ви самі акцентували на цьому питання, питання – З ЯКОЮ МЕТОЮ ВСТНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ЯКОСТІ ДО ДОКУМЕНТУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ САМЕ ЗВ’ЯЗОК МІЖ ВИРОБНИКОМ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ?
Повторно повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.
Повторно повідомляємо, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лише Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, до минулої вимоги було додано зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.
Ми, як потенційний Учасник та Постачальник, НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ з Вашою відповіддю та повідомляємо, що Замовником ВСТАНОВЛЕНУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ до учасників торгів, які є дистриб’юторами виробників, що видають відповідні сертифікати без зазначення гарантій щодо якості продукції.
Звертаємо увагу, що дискримінаційні вимоги полягають не лише у невідповідності статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а й можуть бути наявними в інших вимогах Замовника, як зазначено Вами в тендерній документації діючої редакції, оскільки В ЗАКУПІВЛІ НЕ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ УЧАСНИКИ, ЯКІ МАЮТЬ ЗВ’ЯЗОК З ВИРОБНИКАМИ ВІДОМИХ СВІТОВИХ БРЕНДІВ ПІДШИПНИКІВВ, ОДНАК ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ. Разом з цим, ці гарантії, які так необхідні Замовнику, ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В ІНШИХ ДОКУМЕНТАХ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ЗГІДНО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦЇ.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Розгорнути
Згорнути
Щодо Вашої відповіді повідомляємо - підшипники, що є предметом закупівлі, в будь-якому разі за своїм призначенням пов’язані з безпекою громадян (як працівників Замовників, так й інших людей), оскільки встановлюються для забезпечення безаварійної роботи та утримання різноманітного обладнання, механізмів та пристроїв. Замовником детально встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, передбачено документи, що підтверджують якість, та передбачено документи, що підтверджують зв’язок з виробником – саме ці вимоги в загальному й забезпечують закупівлю якісного товару.
Як Ви зазначили - згідно п. 9.3 Розділу 9 основних умов договору тендерної документації передбачено майнову відповідальність постачальника за поставку неякісної продукції у розмірі 20%, від вартості продукції неналежної якості. Враховуючи, що Ви самі акцентували на цьому питання, питання – З ЯКОЮ МЕТОЮ ВСТНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ЯКОСТІ ДО ДОКУМЕНТУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ САМЕ ЗВ’ЯЗОК МІЖ ВИРОБНИКОМ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ?
Повторно повідомляємо, що підтвердження якості виробником своєї продукції надається в відповідних документах (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар, ЗРАЗОК ЯКИХ ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, відповідно до підпункту2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3 Тендерної документації.
Повторно повідомляємо, що жоден сертифікат дистриб'ютора від світових виробників підшипників не містить зазначеної інформації. Виконати Вашу вимогу можуть лише Постачальники підшипників одного виробника!!! В підтвердження факту наявності ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ, до минулої вимоги було додано зразки документів, що вимагаються Замовником, однак які НЕ МІСТЯТЬ інформації, що встановлена Замовником додатково.
Ми, як потенційний Учасник та Постачальник, НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ з Вашою відповіддю та повідомляємо, що Замовником ВСТАНОВЛЕНУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ до учасників торгів, які є дистриб’юторами виробників, що видають відповідні сертифікати без зазначення гарантій щодо якості продукції.
Звертаємо увагу, що дискримінаційні вимоги полягають не лише у невідповідності статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а й можуть бути наявними в інших вимогах Замовника, як зазначено Вами в тендерній документації діючої редакції, оскільки В ЗАКУПІВЛІ НЕ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ УЧАСНИКИ, ЯКІ МАЮТЬ ЗВ’ЯЗОК З ВИРОБНИКАМИ ВІДОМИХ СВІТОВИХ БРЕНДІВ ПІДШИПНИКІВВ, ОДНАК ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ЩОДО ЯКОСТІ. Разом з цим, ці гарантії, які так необхідні Замовнику, ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В ІНШИХ ДОКУМЕНТАХ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ЗГІДНО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦЇ.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме в частині надання документів, що підтверджують зв'язок між виробником та учасником, ВИДАЛИТИ ВИМОГУ щодо зазначення гарантії виробника щодо якості продукції на даних документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 10:53
Добрий день. Замовник розглянув ваше запитання та повідомляє. На даний час не має можливості проведення обговорення змін тендерної документації в зв’язку з тим, що у Замовника не має кворуму в тендерному комітеті (далі ТК) (деякі члени ТК звільнились або на лікарняному). При фізичній наявності в ТК шість або більше членів, буде проведено зміни тендерної документації. Дякуємо за розуміння ситуації, яка склалась у Замовника та в країні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2020
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КД ТРЕЙДІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМ-ЮА ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" #40679351 |
Переможець |
1 626 253,32
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 21:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:17
|
ду 20127.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:44
|
ду 20127.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 16:26
|
20127.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |