Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн
72260000-5 Software services Development of a software package of the electronic auction platform for the implementation of joint auctions for the access distribution of the capacity of interstate electric networks of Ukraine and the OSP of neighboring countries
Очікувана вартість
18 700 000,00 UAH
UA-2020-07-24-006253-b 94f39bac74c24bf2b0aae40d09ae6ead
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеєв Роман Миколайович

(044) 2491018 el_zak@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Кучеєв Роман Миколайович
(044) 2491018
el_zak@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Kucheiev Roman Mykolayovych
(044) 2491018
el_zak@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 18 700 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 374000 UAH
Publication date: 24 липня 2020 15:11
Enquiries until: 06 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 12 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 18 700 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 187 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн, 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням 72262000-9 Послуги з розробки програмного забезпечення 72263000-6 Послуги з впровадження програмного забезпечення
Розгорнути Згорнути
The language (s) in which tender proposals should be prepared in accordence with paragraph 7 Section 1 of The Tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

72260000-5 Software services Development of a software package of the electronic auction platform for the implementation of joint auctions for the access distribution of the capacity of interstate electric networks of Ukraine and the OSP of neighboring countries
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 30 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розмір часткової попередньої оплати (авансу) становить не більше 50% (п’ятдесят відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Покупцем протягом 25 банківських днів з дати отримання від Постачальника Рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Постачальником (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу. Аванс 25 Банківські 50
Iнша подія Подальша оплата здійснюється Покупцем (після погашення Постачальником (згідно з підписаним (-и) Покупцем актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу) поетапно, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі Послуги (етапу) (далі – Акт) згідно з Календарним планом та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн, 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням 72262000-9 Послуги з розробки програмного забезпечення 72263000-6 Послуги з впровадження програмного забезпечення Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 18:17
ТД_Аукціонна_платформа_Зміни3.docx
08 вересня 2020 18:17
93931 Зміни 3 Аукціонна платформа.pdf
31 серпня 2020 17:02
ТД_Аукціонна_платформа_Зміни2.docx
31 серпня 2020 17:02
93931_ЗТД_2_Аукціонна_платформа.pdf
25 серпня 2020 10:24
ТД_Аукціонна_платформа_Зміни1.docx
25 серпня 2020 10:24
Зміни_1_Аукціонна_платформа.pdf
24 липня 2020 15:08
ТД_Аукціонна_платформа_final.docx
24 липня 2020 15:08
Титульний аркуш ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна тендерної пропозиції з ПДВ вище ніж очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 03 серпня 2020 19:49
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:43
Відповідно до пп.1 та 2 п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасник закупівлі повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, в графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ), а аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. При цьому, якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Відповідно до п. 1 Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій Замовником здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України. Замовником визначена очікувана вартість закупівлі у розмірі 18 700 000,00 грн., без визначення – з ПДВ чи без ПДВ. Відповідно до ч. 4 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення: чи означає надана учаснику Замовником згідно тендерної документації можливість визначити ціну тендерної пропозиції (стартову суму аукціону без урахування ПДВ), те, що додатково зазначена учасником в графі «Ціна» тендерної пропозиції ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ може бути більшою, ніж очікувана вартість закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке: Замовник оприлюднив тендерну документацію по процедурі відкриті торги на закупівлю послуг за предметом закупівлі: 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн. Очікувана вартість закупівлі складає 18 700 000,00 грн. та зазначена без ПДВ. Відповідно до пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами та доповненнями, для операцій з постачання програмної продукції (у тому числі результату комп’ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної системи та ін.), систем та/або обладнання невід’ємною складовою яких є програмна продукція, також, будь які зміни, доповнення або розширення функціоналу комп’ютерних програм, тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., запроваджено пільговий режим оподаткування ПДВ, згідно з яким ці операції звільняються від оподаткування цим податком. Це означає, що учасники при поданні тендерних пропозицій повинні враховувати вищезазначені умови та визначати ціну пропозиції без урахування ПДВ.
Щодо форми підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації.
Дата подання: 03 серпня 2020 19:51
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:44
Згідно з Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у тому числі: документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому, Додаток 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» фактично містить в собі Технічне завдання з розвитку комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн. Пункт 15 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу про надання учасником наступних документів: «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» відповідно до Додатку 3 цієї Тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) або у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги". Просимо надати роз’яснення: чи означає ця вимога Замовника необхідність Учаснику виготовити за власним підписом документ, який буде дослівно повторювати зміст Додатку 3 тендерної документації, та саме у такому вигляді подати його у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке: Згідно з пунктом 15 Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» «Технічне завдання» відповідно до Додатку 3 цієї Тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) або у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Щодо окремих вимог Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2020 19:53
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:45
Згідно з Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією, у тому числі: документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому, Додаток 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» містить окремі вимоги, що потребують роз’яснення. Зокрема, згідно п. 6.10 Додатку 3, умови розміщення обладнання ЕАП повинні виключати негативний вплив на нього електромагнітного випромінювання та негативних факторів навколишнього середовища. Предмет закупівлі визначено Замовником як – «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», а саме: «Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн». Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення: чи означає вказана вимога Замовника, що в межах цієї процедури закупівель та зобов’язань за договором, що буде укладений з переможцем цієї процедури закупівлі, відповідальність за фактичні умови розміщення обладнання ЕАП покладається на Замовника, який і зобов’язаний забезпечити виключення негативного впливу на обладнання ЕАП електромагнітного випромінювання та негативних факторів навколишнього середовища?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 04 серпня 2020 11:48
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:54
Шановний Замовнику,згідно Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації ви вимагаєте наступні документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв: "1.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2014 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Аналогічним вважається договір, в рамках якого була поставка та/або впровадження комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи." 1. Підкажіть будь ласка, чи повинен учасник надати досвід виконання аналогічного договору саме з поставки аналогічного програмного комплексу електронної аукціонної платформи? Або досвід впровадження та поставки будь якого програмного комплексу електронної аукціонної платформи? 2. Що саме мається на увазі під словом "комплекс" в аналогічних договорах? Як саме учасник повинен підтвердити поставку комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке: Згідно з пунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі), про наявність в нього досвіду виконання договору надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2014 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Аналогічним вважається договір, в рамках якого була поставка та/або впровадження комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи. Умовами тендерної документації не передбачено підтвердження досвіду виконання договору щодо поставки або впровадження комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи в певній галузі або певного комплексу. Аналогічним договором вважається договір на поставку та/або впровадження будь-якого комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи. Під комплексом програмного забезпечення слід розуміти сукупність програм системи обробки інформації і програмних документів, необхідних для експлуатації цих програм. На підтвердження поставки та/або впровадження комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи учасник повинен надати документи, зазначені у п. 1.1., п. 1.2., п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Документи, які надають Учасники для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 04 серпня 2020 12:18
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:55
Шановний Замовнику, у пункті 2 Розділу 15 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати: "2. Інформаційний лист в довільній формі від Учасника щодо опису архітектури запропонованої Системи із зазначенням переліку складових (інформацію по всім ліцензіям, необхідним для роботи запропонованої Системи, без вказання вартості)." Питання: 1. Чи вживаються Замовником слова "комплекс" (у назві предмету закуупівлі та аналогічних договорах) і "система" (у ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) синонімами? 2. Чи буде вважатись помилкою, якщо учасник надасть на своїй розсуд та досвід перелік необхідних ліцензій для реалізації системи електронної аукціонної платформи, але в ході погодження проектного рішення та технічного проекту (в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначено, що проектне рішення та технічний проект погоджується та підписується після підписання Договору), цей перелік буде доповнений додатковими складовими (ліцензіями, ПЗ тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під словосполученнями «комплекс програмного забезпечення» та «система програмного забезпечення» слід розуміти сукупність програм або систем обробки інформації і програмних документів, необхідних для експлуатації цих програм. Згідно з пунктом 2 Розділу 15 Додатку 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати інформаційний лист в довільній формі щодо опису архітектури запропонованої Системи із зазначенням переліку складових (інформацію по всім ліцензіям, необхідним для роботи запропонованої Системи, без вказання вартості). Згідно з положеннями частин 4 та 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім випадків передбачених Законом, зокрема:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Публікація суми договору для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 14 серпня 2020 16:25
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:39
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» Замовник вимагає надання аналогічних Договору(ів) або витягу(ів) з договору(ів)* (з додатком (ами)**) з обов’язковим вказанням суми договору. Однак розкриття цих сум заборонено вимогами щодо конфіденційності інформації відповідних договорів. Тому ми не можемо розкрити вказані суми, не порушивши умов зазначених договорів. З огляду на це, просимо Вас або виключити вимогу щодо вказання суми аналогічних договорів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-006253-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ юСтудіо, Код ЄДРПОУ:37244864
Дата подання: 03 серпня 2020 19:56
Вимога про усунення порушення
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до тендерної документації, Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та відповідно до вимог, встановлених статтею 17 Закону викладених в Розділі І Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п. 1 таблиці Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі», Замовником встановлено один кваліфікаційний критерій, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
У той же час, згідно з Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією, у тому числі: документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
При цьому, Додаток 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» окремі вимоги, що потребують усунення порушень та внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, якою є Додаток 3 до тендерної документації, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У той же час, умови надання послуг відповідно до Додатку 3 (стор. 32-33 тендерної документації) передбачають, що персонал виконавця, який безпосередньо надає послуги, повинен бути підготовленим належним чином з питань охорони праці та пожежної безпеки, мати необхідну кваліфікацію, підтверджену посвідченням встановленого зразку.
За таких умов, в Додатку 3 тендерної документації фактично Замовником зазначено окремий кваліфікаційний критерій, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, про встановлення такого критерію, в Додатку 2 тендерної документації не зазначено, як і не визначено перелік та форму документів, які повинні підтверджувати відповідність учасника такому критерію.
Одночасно з цим, розміщення Замовником в Додатку 3 – технічній специфікації предмету закупівлі, вимог до персоналу учасника, - порушують положення ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути порушення ст. 16 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити вимогу в умовах надання послуг відповідно до Додатку 3 (стор. 32-33 тендерної документації), що персонал виконавця, який безпосередньо надає послуги, повинен бути підготовленим належним чином з питань охорони праці та пожежної безпеки, мати необхідну кваліфікацію, підтверджену посвідченням встановленого зразку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 12:44
Шановні панове! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з Розділом І Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив один кваліфікаційний критерій до учасників процедури закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зазначає такі відомості, як: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до положень частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, згідно з Додатком 3 тендерної документації зазначено про те, що персонал ВИКОНАВЦЯ, який безпосередньо надає послуги, повинен бути підготовленим належним чином з питань охорони праці та пожежної безпеки, мати необхідну кваліфікацію, підтверджену посвідченням встановленого зразку. Посвідчення персоналу Виконавця будуть перевірятись безпосередньо при наданні допуску на об’єкт Замовника, та жодною вимогою тендерної документації не потребує їх подання (посвідчення) Учасником у складі тендерної пропозиції.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-07-24-006253-b94f39bac74c24bf2b0aae40d09ae6ead
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЙТЕНДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 вересня 2020 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:46
Довідка ліцензування
09 жовтня 2020 17:45
Протокол
09 жовтня 2020 17:45
Довідка МВС
09 жовтня 2020 17:45
Форма 3
16 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 03:34
Технічна_частина.pdf
16 вересня 2020 03:34
Кваліфікаційна_частина.pdf
16 вересня 2020 03:34
Банківська_гарантія.pdf
16 вересня 2020 02:55
Розрахунок вартостi.xlsx
15 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:47
Розрахунок вартостi.xlsx

Документи

16 вересня 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:24
Забезпечення.zip
16 вересня 2020 11:19
Технічна частина.zip
16 вересня 2020 11:19
Кваліфікаційна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЙТЕНДЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА 18 500 000,00
UAH
18 310 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЙТЕНДЕР" 18 700 000,00
UAH
18 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:46
Довідка ліцензування
09 жовтня 2020 17:45
Протокол
09 жовтня 2020 17:45
Довідка МВС
09 жовтня 2020 17:45
Форма 3
16 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 03:34
Технічна_частина.pdf
16 вересня 2020 03:34
Кваліфікаційна_частина.pdf
16 вересня 2020 03:34
Банківська_гарантія.pdf
16 вересня 2020 02:55
Розрахунок вартостi.xlsx
15 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:47
Розрахунок вартостi.xlsx

Публічні документи

16 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:24
Забезпечення.zip
16 вересня 2020 11:19
Технічна частина.zip
16 вересня 2020 11:19
Кваліфікаційна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЙТЕНДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА
#37177306
Переможець 18 310 000,00
UAH
01 жовтня 2020 18:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮНІКОРН СІСТЕМС УА
#37177306
18 310 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 12:45
Кінець періоду оскарження: 10 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 10 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі: «72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Розвиток комплексу програмного забезпечення електронної аукціонної платформи для впровадження спільних аукціонів з розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України та ОСП суміжних країн» відповідно до п.1 ч.1 ст. 32 Закону