Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лічильники води
Очікувана вартість
915 000,00 UAH
UA-2020-07-24-005919-b d130497729bf4717a20c3c116294b31a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Лариса Василівна

+380472635830 tender.ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357168
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Контактна особа: Коваль Лариса Василівна
+380472635830
tender.ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 14:57
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 14:57
Початок аукціону: 11 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 915 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
Лічильники води DN15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул.Гетьмана Сагайдачного, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
100 шт
Лічильники води DN20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул.Гетьмана Сагайдачного, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку в термін 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку, виданого Постачальником не пізніше дня, наступного за днем отримання заявки від Замовника Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписання товарно-транспортної накладної Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:53
ТД лічильники води2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВЕРТЕХСЕРВІС 913 620,00
UAH з ПДВ
835 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІН-ПРЕМ 907 002,00
UAH з ПДВ
907 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:10
Статут 2019 копія.pdf
10 серпня 2020 13:09
Додаток_3.pdf
10 серпня 2020 13:09
Додаток_2.pdf
10 серпня 2020 13:09
Додаток_1.pdf
10 серпня 2020 13:09
Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:30
Довідка ДФС
27 серпня 2020 17:30
Довідка МВС
27 серпня 2020 17:30
Довідки
28 липня 2020 15:16
Електронний підпис
28 липня 2020 15:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВЕРТЕХСЕРВІС

ТОВ ІН-ПРЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВЕРТЕХСЕРВІС
#41509339
Відхилено 835 500,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 17:54
ТОВ ІН-ПРЕМ
#30633256
Переможець 907 002,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

Для усунення виявлених невідповідностей, ТОВ «СІВЕРТЕХСЕРВІС» необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи: - відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання; - копії видаткових (ої) накладних (ої) до договору що зазначений у відгуку, які(а) свідчать про повне або часткове виконання договору.

Документи

17 серпня 2020 17:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІН-ПРЕМ
#30633256
907 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:48
Додаткова угода 1 ТОВ ІН ПРЕМ.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 19:36
Підписаний контракт укладений
07 вересня 2020 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2092
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 1 749,30
UAH (в тому числі ПДВ 291,55 UAH)