Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги на вул.Рівненській на ділянці від пологового будинку №2 до вул.Сторожинецької в м.Чернівці
Очікувана вартість
45 414 358,00 UAH
UA-2020-07-24-005798-b 606afc93255b435fa05a933d9ac1229d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 13:17
Очікувана вартість: 45 414 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227 071,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 227071 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова тендерних пропозицій-українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій-електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги на вул.Рівненській на ділянці від пологового будинку №2 до вул.Сторожинецької в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Рівненська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000005 ● 7be51a544d72439f87471c78ac746303
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020 09:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.10.2020 № 44-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.10.2020 № 44-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-005798-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає заперечення та не погоджується з висновком моніторингу закупівлі в частині виконання зобовязань щодо розірвання договору.

2020-10-28 08:27:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (Замовник) інформує що 03.11.2020р подано позовну заяву до Чернівецького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу Управління Західного офісу Державної аудиторської служби у Волинській області
Дата публікації: 03 листопада 2020

Документи:

18 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:10
Ухвала 2367.rtf
18 листопада 2020 14:45
Про відкриття провадження.docx
18 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:10
Ухвала 2367.rtf
18 листопада 2020 14:45
Про відкриття провадження.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 39 000 000,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 40 000 000,00
UAH з ПДВ
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 44 960 214,00
UAH з ПДВ
44 960 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 45 051 043,13
UAH з ПДВ
45 051 043,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:27
_Гарантія 227 071 (005798-b).zip
10 серпня 2020 22:21
Електронний підпис
10 серпня 2020 22:19
47 Довідка про санкції.PDF
10 серпня 2020 22:19
43 Звіт 1-ДФ.PDF
10 серпня 2020 22:19
42 Проект договору.PDF
10 серпня 2020 22:19
38 Доручення.PDF
10 серпня 2020 22:19
33 Копія ліцензії.pdf
10 серпня 2020 22:19
32 Декларація 2.pdf
10 серпня 2020 22:19
32 Декларація 1.pdf
10 серпня 2020 22:19
31 ISO 9001 ШБУ-77.pdf
10 серпня 2020 22:19
26 Довідки ст. 17.PDF
10 серпня 2020 22:18
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
10 серпня 2020 22:18
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
10 серпня 2020 22:18
23 Відгук Львівська.pdf
10 серпня 2020 22:18
20 Копії посвідчень.zip
10 серпня 2020 22:18
52 Технічне завдання.PDF
10 серпня 2020 22:18
19 Копії дипломів.zip
10 серпня 2020 22:18
18 Копії наказів.zip
10 серпня 2020 22:18
17 Довідка працівники.PDF
10 серпня 2020 22:18
49 Протокол на правочин.pdf
10 серпня 2020 22:18
12 Договір оренди САТ.pdf
10 серпня 2020 22:18
7 Транспортна схема.PDF
10 серпня 2020 22:18
1 Цінова пропозиція.PDF
10 серпня 2020 22:18
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:32
24. документи банку .zip
11 серпня 2020 09:32
22. Довідка покриття .pdf
11 серпня 2020 09:32
21. Банківська гарантія.rar
11 серпня 2020 09:32
20. Тендерна пропозиція.PDF
11 серпня 2020 09:32
14.1 Транспортна схема .PDF
11 серпня 2020 09:31
3. Підтвердження МТБ .pdf
11 серпня 2020 09:31
1. Проект договору.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:57
1 Довідка ДФС.pdf
26 серпня 2020 16:57
1. МВС .pdf
11 серпня 2020 09:35
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:07
7тех паспорт самоскид.pdf
11 серпня 2020 08:44
1 Пропозиція.pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір 6.pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір 25.pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір Альянс .pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір Асланян 9 1 .pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір Дорстрой.pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір МК.pdf
11 серпня 2020 08:42
2.6 Договір Техно Б.pdf
11 серпня 2020 08:41
2.6 Договір УБС.pdf
11 серпня 2020 08:41
4 Довідка про санкції.pdf
11 серпня 2020 08:41
5 дозвіл .pdf
11 серпня 2020 08:41
6 Довідка МТБ.pdf
11 серпня 2020 08:41
7 Листи підств .pdf
11 серпня 2020 08:40
7 Тех паспорти .pdf
11 серпня 2020 08:40
7.2 Інв картка УБС .pdf
11 серпня 2020 08:40
7.2 Інв картки .pdf
11 серпня 2020 08:40
8 Договір склад .pdf
11 серпня 2020 08:40
9 Атестат АБЗ.pdf
11 серпня 2020 08:39
9 Договір повірки ДС50 Б.pdf
11 серпня 2020 08:39
9 свідоцтво на ДС50Б.pdf
11 серпня 2020 08:39
9.2 Транспортна схема.pdf
11 серпня 2020 08:39
10 Дипломи .pdf
11 серпня 2020 08:38
10дог1.pdf
11 серпня 2020 08:38
10дог2.pdf
11 серпня 2020 08:38
11.2відгук.pdf
11 серпня 2020 08:37
13 Довідка субпідряд.pdf
11 серпня 2020 08:37
14 Довідка довкілля.pdf
11 серпня 2020 08:37
17 Довідка ст 17.pdf
11 серпня 2020 08:37
18 Лист щодо пропозиції.pdf
11 серпня 2020 08:37
21 Подбор С7.pdf
11 серпня 2020 08:37
22 Тех завдання.pdf
11 серпня 2020 08:37
24 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 08:36
27 Звіт ISO.pdf
11 серпня 2020 08:36
27 Сертифікат ISO 2.pdf
11 серпня 2020 08:36
28 Лiцензiя.pdf
11 серпня 2020 08:36
29 Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 08:36
30 Статут,опис,виписка .pdf
11 серпня 2020 08:36
36 Довідка про дозволи.pdf
11 серпня 2020 08:36
39 Довідка про договори.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:10
компресор.pdf
10 серпня 2020 17:10
ідент.номер директора.pdf
10 серпня 2020 17:10
дорожні робітники.pdf
10 серпня 2020 17:10
документи на завод.pdf
10 серпня 2020 17:10
протокол.pdf
10 серпня 2020 17:09
проект договору.pdf
10 серпня 2020 17:09
технічне завдання.pdf
10 серпня 2020 17:09
довідки.pdf
10 серпня 2020 17:09
паспорт директора.pdf
10 серпня 2020 17:09
відгуки.pdf
10 серпня 2020 17:09
аналог договор 13.pdf
10 серпня 2020 17:09
наказ директор.pdf
10 серпня 2020 17:09
мат-тех база.pdf
10 серпня 2020 17:09
аналог договір 67.pdf
10 серпня 2020 17:09
ліцензія оригінал.pdf
10 серпня 2020 17:09
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 12:08
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 40 000 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 13:59
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Переможець 44 960 214,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:13

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: - невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: розчинозмішувача пересувного, місткістю не менш 150 л - не менше 1 од. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» надано Інформація від 10.08.2020р. №Т-3156 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Вивченням вищевказаної інформації та співставленням з вимогами тендерної документації, встановлено, що учасником не підтверджено наявність розчинозмішувача пересувного, місткістю не менш 150 л. – не менше 1 од. 2. Відповідно до п.1.1 додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: «1.1.1. Інформаційна довідка за формою таблиці (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підствави залучення” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Наявність відповідної техніки та обладнання: - Автомобілі самоскиди в/п не менш 10 тн – не менш 8 од. - Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менш 10 тн – 1 од. - Електростанція пересувна продуктивністю не менш 4 кВт – не менш 2 од. -Агрегат зварювальний пересувний з номінальним зварювальним струмом 250-400 А -не менш 1од. - Бульдозер потужністю не менш 59 кВт (80 к.с.) – не менш 1 од - Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од. -Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 – не менше 1 од. -Екскаватор гусеничний, місткість ковша не менше 0,5 м3 – не менше 1 од. - Компресор пересувний потужністю не менш2,2 м3/хв. – не менш 1. - Розчинозмішувачі пересувні, місткістю не менш 150 л - не менш 1 од. - Автогрейдери середнього типу, потужність не менш 99 кВт (135 к.с.) - не менш 1 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 8т.–не менш 3 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 13т.-не менш 2 од. - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, масою не менше 16т - не менш 2 од. - Машина поливально-мийна місткістю не менше 6000 л. – не менш 1 од. - Асфальтоукладальник продуктивністю не менш 600 т/год. шириною укладання не менш 5 м – не менш 2 од. - Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менш 2100 мм. – не менш 1 од. - Навантажувач одноковшовий вантажопідйомністю не менше 1 т. – не менш 1 од. - Навантажувач пневмоколісний вантажопідйомністю не менше 7 т. – не менш 2 од. - Грунтозмішувальна установка ДС-50Б для приготування органомінеральної суміші не менше 200 тон/год. – не менш 1 од. На грунтозмішувальну установку необхідно надати Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджує відповідність засобу вимірювальної техніки вимогам технічної документації. Час транспортування органо-мінеральної суміші виготовленої в грунтозмішувальній установці ДС-50Б не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування. - Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути потужністю не менше 160 т/годину, атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково мають бути надані підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)». 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи щодо підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: розчинозмішувача пересувного, місткістю не менш 150л - не менше 1 од. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Документи

17 серпня 2020 13:53
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: - невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: грунтозмішувальна установка ДС-50Б для приготування органомінеральної суміші не менше 200т./год. – не менше 1 од. в частині не надання свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджує відповідність засобу вимірювальної техніки вимогам технічної документації. - невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не надання довідки про перебування техніки на балансі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-001» надано інформацію про наявність грунтозмішувальна установка ДС-50Б для приготування органомінеральної суміші не менше 200т./год. – не менше 1 од. При цьому не надано свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджує відповідність засобу вимірювальної техніки вимогам технічної документації У складі тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-001» надано довідку про наявність техніки. При цьому не надано довідку про перебування техніки на балансі. 2. Відповідно до п.1.1 додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: «1.1.1. Інформаційна довідка за формою таблиці (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підствави залучення” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Наявність відповідної техніки та обладнання: - Автомобілі самоскиди в/п не менш 10 тн – не менш 8 од. - Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менш 10 тн – 1 од. - Електростанція пересувна продуктивністю не менш 4 кВт – не менш 2 од. -Агрегат зварювальний пересувний з номінальним зварювальним струмом 250-400 А -не менш 1од. - Бульдозер потужністю не менш 59 кВт (80 к.с.) – не менш 1 од - Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од. -Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 – не менше 1 од. -Екскаватор гусеничний, місткість ковша не менше 0,5 м3 – не менше 1 од. - Компресор пересувний потужністю не менш2,2 м3/хв. – не менш 1. - Розчинозмішувачі пересувні, місткістю не менш 150 л - не менш 1 од. - Автогрейдери середнього типу, потужність не менш 99 кВт (135 к.с.) - не менш 1 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 8т.–не менш 3 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 13т.-не менш 2 од. - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, масою не менше 16т - не менш 2 од. - Машина поливально-мийна місткістю не менше 6000 л. – не менш 1 од. - Асфальтоукладальник продуктивністю не менш 600 т/год. шириною укладання не менш 5 м – не менш 2 од. - Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менш 2100 мм. – не менш 1 од. - Навантажувач одноковшовий вантажопідйомністю не менше 1 т. – не менш 1 од. - Навантажувач пневмоколісний вантажопідйомністю не менше 7 т. – не менш 2 од. - Грунтозмішувальна установка ДС-50Б для приготування органомінеральної суміші не менше 200 тон/год. – не менш 1 од. На грунтозмішувальну установку необхідно надати Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджує відповідність засобу вимірювальної техніки вимогам технічної документації. Час транспортування органо-мінеральної суміші виготовленої в грунтозмішувальній установці ДС-50Б не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування. - Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути потужністю не менше 160 т/годину, атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково мають бути надані підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). ………………………………………… В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі).». 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Документи

19 серпня 2020 09:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
44 960 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:37
Забезпечення договору.pdf укладений
08 вересня 2020 11:36
Договір № 411.pdf укладений
08 вересня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 09:50
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:37
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:56
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1. договору 411 викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №411 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни , а саме: в пункти 2.1, 2.4, 3.1, 5.1, 13.1 та розділ 14
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 44 960 214,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 493 369,00 UAH)