Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти (Акустичне піаніно)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-07-24-005706-b a4372cb8918b45da90f443f12923723f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олена Геннадіївна

+380487235425 dankevicha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Одеський коледж мистецтв імені К.Ф. Данькевича"
Код ЄДРПОУ: 02214975
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Дворянська,32
Контактна особа: Сидоренко Олена Геннадіївна
+380487235425
dankevicha_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Акустичне піаніно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дворянська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів банківських днів з моменту її підписання сторонами Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:42
Проект договору.pdf
24 липня 2020 14:42
Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-005706-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Юритмікс", Код ЄДРПОУ:33463803
Дата подання: 28 липня 2020 10:48
Скарга-вимога до Замовника щодо дискримінаційних умов у тендерній документації
Детальний опис міститься в тексті вимоги та в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 08:48
Надаємо роз’яснення на вашу вимогу: UA-2020-07-24-005706-b.c1 від 28 липня 2020.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено:
1. Стаття 1. Визначення основних термінів
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

У вашій скарзі-вимозі є посилання на п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Технічні вимоги щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент, проте дана інформація не відповідає дійсності, оскільки в Додатку 3 до оголошення «Технічні вимоги до предмета закупівлі» немає конкретної торгівельної марки товару.
«Технічні вимоги до предмета закупівлі» відповідають П.4 ст. 23. «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", та рекомендаціям Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, наданих листом №3304-04/28729-06 від 05.05.2020.
Також в вашій скарзі-вимозі не доведено застосування аб.3 - відсутність конкуренції з технічних причин, п.7 статті 3. Закону України «Про публічні закупівлі»
У відповідності до ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», замовником було підготовлено оголошення в межах проведення спрощеної закупівлі, та жодним чином не порушені права потенційних учасників процедури закупівлі - UA-2020-07-24-005706-b.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо ваше звернення вимогу – незаконною, тому немає необхідності внесення зміни до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі - процедури закупівлі - UA-2020-07-24-005706-b.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІН-ДЖАЗ" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 13:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІН-ДЖАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
Переможець 99 990,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:36

Документи

05 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:34
Scan.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:34
Scan.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:01
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:55
2020-08-13-0001.pdf укладений
13 серпня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 665,00 UAH)