Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скейт-парк, як цільна фігура (з квотером, бенком, подвійна хвиля, еврогеном, гриндбоксом(еврогеп), квотер, бенком та суцільним покриттям між ними). показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-07-24-005560-b 128f873c045846eb9fa5a6408d4edac8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Руденко

+380968100538 tkksr2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41770082
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
Контактна особа: Світлана Руденко
+380968100538
tkksr2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:58
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Місцезнаходження замовника - 53742, Україна, Дніпропетровська область обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Скейт-парк, як цільна фігура (з квотером, бенком, подвійна хвиля, еврогеном, гриндбоксом(еврогеп), квотер, бенком та суцільним покриттям між ними) показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі -відкриті торги. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:33
ТД скейт-парк (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 535 000,00
UAH з ПДВ
535 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 09:21
СЕС ч.2 УТ.pdf
26 липня 2020 09:21
наказ та протокол.pdf
26 липня 2020 09:21
Договори оренди.pdf
26 липня 2020 09:21
антикорупційна.pdf
26 липня 2020 09:21
Certificate ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ Дитячі та спортивні майданчики

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3170413255
Переможець 535 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3170413255
535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:31
додаткова угода №2.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 14:49
додаткова угода №1.PDF зміни до договору
04 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:24
договір №91.PDF укладений
04 вересня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.3 договору №91 від 03.09.2020 року викласти в наступній редакції: «Покупець, згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника попередню оплату у розмірі 30% вартості товару на строк не більше одного місяця. По закінченню місячного терміну невикористані суми авансу Постачальник зобов’язаний повернути на рахунок Покупця. 2. Інші умови договору залишити без змін. 3. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору, складена на одному аркуші у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до п.4.1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: Термін поставки товару: до 01листопада 2020року, в зв’язку із великою завантаженістю виробництва, враховуючи, що обладнання виробляють виключно під клієнта та надзвичайне становище в країні, що викликано встановленням на території України карантину, відповідно до Постанови КМУ від 22 липня 2020 р. № 641, що затримує строки ввезення імпортної сировини до України. 2. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 535 000,00
UAH