Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015  45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» Служби Безпеки України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52)
Очікувана вартість
68 878 735,00 UAH
UA-2020-07-24-005160-b f88d6f7beec84af88c4828b13bdd2d6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:03
Очікувана вартість: 68 878 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 344 393,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» Служби Безпеки України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:57
Тендерна документація. Ремонт будівлі їдальні. Зі змінами на 30.07.2020.doc
30 липня 2020 16:39
Тендерна документація. Ремонт будівлі їдальні. Зі змінами на 30.07.2020.doc
30 липня 2020 16:39
Протокол ТК про внесення змін до ТД № 72.pdf
30 липня 2020 16:39
Повідомлення.pdf
30 липня 2020 16:39
Перелік змін на 30.07.2020.pdf
24 липня 2020 14:35
Додаток 7 Проект договору. (1).doc
24 липня 2020 14:12
Додаток 7 Проект договору. (1).doc
24 липня 2020 14:12
Додаток 4-2. Технічне завдання. Обладнання..xls
24 липня 2020 14:12
Додаток 4-1. Відомість обсягів робіт.xls
24 липня 2020 14:12
Додаток 4.doc
24 липня 2020 14:12
Тендерна документація. Ремонт будівлі їдальні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

керівник підприємства, керівник робіт та віконець робіт, повинні пройти навчання та перевірку знань на V групу допуску з електробезпеки (до 1 кВ);
Дата подання: 29 липня 2020 16:59
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:10
Згідно п. 1.2. додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ/ПЕРЕМОЖЦЕМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: Учасник повинен підтвердити наявність наступних працівників -керівник підприємства, керівник робіт та віконець робіт, повинні пройти навчання та перевірку знань на V групу допуску з електробезпеки (до 1 кВ); Дана вимога не відповідає: 1) «Правилам технічної експлуатації електроустановок споживачів» затвердженим Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 із змінами: Згідно з розділом ІV. Організація експлуатації електроустановок, п. 1.4. Для безпосереднього виконання функцій щодо організації експлуатації електроустановок керівник споживача своїм розпорядчим документом повинен призначити особу, відповідальну за електрогосподарство, та особу, яка буде її заміщати у разі відсутності (відпустка, хвороба). Розпорядчий документ щодо призначення особи, відповідальної за електрогосподарство, та особи, яка буде її заміщати, видається після успішної перевірки знань з питань технічної експлуатації електроустановок, пожежної безпеки та охорони праці і присвоєння цим особам ІV групи з електробезпеки для обслуговування електроустановок на напругу до 1 кВ або V групи з електробезпеки для обслуговування електроустановок на напругу понад 1 кВ. 2) Наказу Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» №4 від 09.01.1998 року із змінами: Навчання та перевірку знань з електробезпеки повинні проходити: Особи, які призначаються відповідальними за електрогосподарство споживача, з числа працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче IV, якщо у споживача використовуються електроустановки II та III категорій з надійності електропостачання на напругу до 1000 В; відповідно, якщо наявні електроустановки понад 1000 В — у відповідальної особи повинна бути V група з електробезпеки;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за доцільне запитання до нашої закупівлі. В Тендерній документації допущено технічну помилку. Тендерним комітетом на засіданні прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000007 ● 0839c05cd0cd47ce9240bda99d958e72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 13:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2020 № 49-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 02.11.2020 № 49-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-005160-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснено всі необхідні заходи про недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, секретаря тендерного комітету Санаторію «Одеса» Служби безпеки України з організації і здійснення закупівель товарів, робіт і послуг загального призначення Мастикаш Олену Василівну попереджено про недопущення порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.

2020-11-17 11:05:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД" 57 701 404,72
UAH з ПДВ
56 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ CК ТАМЕРЛАН 57 306 428,19
UAH з ПДВ
56 616 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ" 66 799 343,00
UAH з ПДВ
66 799 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:35
Додаток4.ZIP
21 серпня 2020 16:53
Локальні кошториси.xls
21 серпня 2020 16:53
Довідка МВС.jpg
21 серпня 2020 16:52
Довідка ГУ ДПС.jpg
21 серпня 2020 16:52
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:51
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 15:51
Сертификати.zip
07 серпня 2020 15:51
Інструкції 2.zip
07 серпня 2020 15:51
Інструкції 1.2.zip
07 серпня 2020 15:51
Інструкції 1.1.zip
07 серпня 2020 15:51
Гарантийні листи.ZIP
07 серпня 2020 15:51
Технічна частина.pdf
07 серпня 2020 15:51
Локальні кошториси.xls
07 серпня 2020 15:51
Досвід.pdf
07 серпня 2020 15:51
Загальна частина.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:49
CCF09082020_0001.pdf
09 серпня 2020 17:49
Загальна інформація.pdf
09 серпня 2020 17:49
Технічна частина4.pdf
09 серпня 2020 17:49
Технічна частина3.pdf
09 серпня 2020 17:49
Технічна частина1.pdf
09 серпня 2020 17:49
Досвід2.pdf
09 серпня 2020 17:49
CCF09082020.pdf
09 серпня 2020 17:49
Досвід1.pdf
09 серпня 2020 17:49
Працівники2.pdf
09 серпня 2020 17:49
Договір.pdf
09 серпня 2020 17:49
Працівники1.pdf
09 серпня 2020 17:49
Працівники.pdf
09 серпня 2020 17:49
Банк. гарантія.pdf
09 серпня 2020 17:49
Кошторисна частина.zip
09 серпня 2020 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2020 21:36
Електронний підпис
08 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:16
Скан копии_.rar
08 серпня 2020 17:16
Хоз документы.pdf
08 серпня 2020 17:15
установч документы.pdf
08 серпня 2020 17:15
Лицензия.pdf
08 серпня 2020 17:15
дипломы трудовые пасп.pdf
08 серпня 2020 17:15
Сертификаты.rar
08 серпня 2020 17:15
АльтДог.rar
08 серпня 2020 17:15
1-7_Довідка_Обладнання.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-6_Довідка_працівники.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-4_Довідка_санкції.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-3_Згода_персон_данні.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-17_Проект+договору.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-15_Охорона+праці.pdf
08 серпня 2020 17:15
G0820-1025-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
08 серпня 2020 17:15
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
08 серпня 2020 17:15
Підписаний_Лицензия.pdf
08 серпня 2020 17:15
Расчеты к дог цене.rar
08 серпня 2020 17:15
1-2_2_Договірна ціна.pdf
08 серпня 2020 17:15
1-1_Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"

ТОВ CК ТАМЕРЛАН

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"
#42916137
Переможець 56 610 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"
#42916137
56 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 17:34
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 16:33
Додаткова угода_16.pdf зміни до договору
04 жовтня 2022 16:31
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 14:06
Додаткова угода 15_126_0001.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 14:05
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 10:36
Додаткова угода_14_0001.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 10:30
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 12:35
Додаткова угода_13.pdf зміни до договору
25 липня 2022 12:27
Додаткова угода_13.pdf зміни до договору
25 липня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2022 17:10
ДУ 12 до договору 226.pdf зміни до договору
20 квітня 2022 17:05
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2022 15:11
Додаткова угода 11_226.pdf зміни до договору
15 квітня 2022 15:10
Додаткова угода 11_226_0001.pdf зміни до договору
15 квітня 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:16
Додаткова угода 10 Р.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 12:51
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:59
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 13:32
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 13:27
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 15:42
ДУ 6 до договору 226.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 10:53
ДУ 5 до договору 226.pdf зміни до договору
29 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 16:32
ДУ до договору 226.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:55
Додаткова угода 3- дог.226.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 12:20
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 11:25
Договір 226.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:24
Протокол внесення змін до публікації договору.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 09:17
Договір 226.pdf укладений
09 вересня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перепублікація Договору підряду №226 від 08.09.2020 з учасником відкритих торгів ПП «ГРАНІТ-МОНТАЖБУД» на закупівлю Код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» Служби Безпеки України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52). Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-24-005160-b відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції п. 1.1. та 1.2. Розділу 1 Предмет договору: 1.1Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується відповідно до проектно-кошторисної документації, у порядку та на умовах, визначених цим Договором, залученими силами і засобами на власний ризик або з залученням субпідрядних організацій виконати роботи з 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» Служби безпеки України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52)., згідно проекту та технічного завдання (дефектного акту), викладеного в тендерній документації. 1.2 Найменування робіт, визначених згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021 2015, наступної категорії  45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» Служби Безпеки України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52). Місце розташування об'єкта: м. Одеса, Французький бульвар, 52 2) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції п. 2.1 Розділу 2 Вартість робіт: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 56 610 000 ,00 грн. (П’ятдесят шість мільйонів шістсот десять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ 9 435 000,00 (Дев’ять мільйонів чотириста тридцять п’ять грн. 00 коп.) 3) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020, а саме п. 13.1 Розділу 13 Приймання - передача виконаних робіт викласти в наступній редакції: 13.1 Приймання-передача виконаних робіт здійснюється відповідно до вимог законодавчих, нормативних актів, які регламентують прийняття закінчених об'єктів в експлуатацію та умов Договорую А саме: актівприймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, актів приймання - передачі устаткування та обладнаня приймається Замовником на підставі Типової форми М-15а.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт:
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт:
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Додаткову угоду № 5 від 28 січня 2021 року до Договору підряду № 226 від 08 вересня 2020 року вважати нікчемною. 2) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст. 41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду № 226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 1 011 820,00 грн. (Один мільйон одинадцять тисяч вісімсот двадцять грн.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 55 598 180,00 грн. (П’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 9 266 363,33 грн. (Дев’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч триста шістдесят три грн. 33 коп.) Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток №1 та Додаток №3 до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 2 205 600,80 грн. (Два мільйони двісті п’ять тисяч шістсот грн. 80 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 53 392 579 грн. 20 коп. (П’ятдесят три мільйони триста дев’яносто дві тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 20 коп.) в т. ч. ПДВ 8 898 763,20 грн. 1.2 Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток №1 та Додаток №3 до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт:
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції Додаток 2. Календарний графік виконання робіт та Додаток 3. Графік фінансування виконаних робіт:Викласти пункт 1.1. та 1.2. Договору в новій редакції: «1.1. . Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується відповідно до проектно-кошторисної документації, у порядку та на умовах, визначених Договором, залученими силами і засобами на власний ризик або з залученням субпідрядних організацій виконати роботи з 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» СБ України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52. Коригування», згідно проекту та технічного завдання (дефектного акту), викладеного в тендерній документації. 1.2. Найменування робіт, згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021 2015, наступної категорії 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт будівлі їдальні санаторію «Одеса» СБ України, розташованої за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52. Коригування»». Місце розташування об’єкта: м. Одеса, Французький бульвар,52».
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме  зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: 1.1 Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 21 811 304,51 грн. (Двадцять один мільйон вісімсот одинадцять тисяч триста чотири грн. 51 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 31 581 274 грн. 69 коп. (Тридцять один мільйон п’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті сімдесят чотири грн. 69 коп.) в т. ч. ПДВ 5263545,78 грн. Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Додаткову угоду № 11 від «15» квітня 2022 року до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року вважати нікчемною. 2) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: 2.1 Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 21 811 294,51 грн. (Двадцять один мільйон вісімсот одинадцять тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 51 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 31 581 284 грн. 69 коп. (Тридцять один мільйон п’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті вісімдесят чотири грн. 69 коп.) в т. ч. ПДВ 5 263 545,78 грн. Внести зміни та викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 5 775 210,00 грн. (П’ять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч двісті десять грн. 00 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 25 806 074 грн. 69 коп. (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот шість тисяч сімдесят чотири грн. 69 коп.) в т. ч. ПДВ 4 301 012,45 грн. 1.2 Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток №1 до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 5 000 000,00 грн. (П’ять мільйонів грн. 00 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 20 806 074 грн. 69 коп. (Двадцять мільйонів вісімсот шість тисяч сімдесят чотири грн. 69 коп.) в т. ч. ПДВ 3 467 679,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду № 14 від «15» серпня 2022 року до Договору підряду №226 від 08.09.2020 року вважати нікчемною. 1) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: 1.1 Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 5 000 000,00 грн. (П’ять мільйонів грн. 00 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 20 806 074 грн. 69 коп. (Двадцять мільйонів вісімсот шість тисяч сімдесят чотири грн. 69 коп.) в т. ч. ПДВ 3 467 679,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: Зменшити загальну суму Договору підряду №226 від 08.09.2020 року на 8 168 235,18 грн. (Вісім мільйонів сто шістдесят вісім тисяч двісті тридцять п’ять грн. 18 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1 Договору підряду №226 від 08.09.2020 року: 2.1 Вартість робіт, що доручаються Підряднику зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає 12 637 839 грн. 51 коп. (Дванадцять мільйонів шістсот тридцять сім тисяч вісімсот тридцять дев’ять грн. 51коп.) в т. ч. ПДВ 2 106 306,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 12 637 839,51
UAH (в тому числі ПДВ 2 106 306,59 UAH)