Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво шляхопроводу на км 730+554 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м.Ростов-на-Дону)
Очікувана вартість
38 010 430,00 UAH
UA-2020-07-24-004743-b ccd9da21bb6341199cb8d8075e934331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:08
Очікувана вартість: 38 010 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190052.15 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Місцезнаходження замовника: вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, 84333 2.Категорія замовника: юридична особа, зазначена у п.3 ч.1 ст.2 Закону 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво шляхопроводу на км 730+554 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м.Ростов-на-Дону)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Індекс автомобільних доріг: M-03 — Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Попередня оплата може здійснюватися частково з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь якому випадку не пізніше строку виконання робіт встановленого цим Договором. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства та використовується ним у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати подання заявки. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:48
перелік змін.docx
07 серпня 2020 14:48
Тендерна документація зі змінами.docx
24 липня 2020 13:47
Відомість обсягів робіт.docx
24 липня 2020 13:47
Проект договору.docx
07 серпня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:48
перелік змін.docx
07 серпня 2020 14:48
Тендерна документація зі змінами.docx
24 липня 2020 13:47
Тендерна документація.docx
24 липня 2020 13:47
Відомість обсягів робіт.docx
24 липня 2020 13:47
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000029 ● d9aa61a9130c4112bbf100f77e9eae7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 № 50-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.11.2020 № 50-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-004743-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (UA-M-2020-11-10-000029) на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво шляхопроводу на км 730+554 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м.Ростов-на-Дону)», індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-24-004743-b, відкриті торги. Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено порушення, з яким не погоджується Замовник: 1)В оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій 2)Невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію і умовам тендерної документації, та визначення ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» переможцем та укладання з ним договору. Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон),замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображав в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. Водночас, на момент розміщення такого оголошення, технічна можливість щодо зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, була відсутня, та тендерним комітетом Замовника з поважних причин не було її зазначено. Зазначені порушення є суто технічними, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі. Також, учасниками дотримано умову про надання забезпечення тендерної пропозиції. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, а саме щодо звернення уваги на цей аспект в майбутньому, при розміщенні оголошень, з метою запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Водночас, Служба автодоріг у Донецькій області не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. Недоліки, про які зазначає Держаудитслужба в своїй вимозі не впливають на якість виконання робіт Учасником – переможцем, та вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням надмірного формалізму зі сторони контролюючого органу, адже ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області було прийнято рішення, яке повністю виправдовує мету Держави здійснити будівництво автомобільної дороги для суспільства, та реалізувати належним чином отримані бюджетні кошті, шляхом улаштування якісного дорожнього покриття за мінімальними витратами коштів платників податків. Водночас, не проведення, або несвоєчасне проведення процедури тендерної закупівлі має жахливі наслідки у вигляді не реалізованих коштів та не виправданих надій громадян на гарне майбутнє, що втілює Служба автомобільних доріг у вигляді відбудованих автошляхів, що з’єднують міста та області нашої єдиної Держави. Уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Також, вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, який вимагає розірвати Держаудитслужба, укладено згідно розділу 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла після 19.04.2020р.) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВМІСТДОРБУД» як з переможцем аукціону. Просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-122 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування Підрядником збитків за таких обставин: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.6. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю робіт у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-122, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-122 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-122 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВМІСТДОРБУД» від 11.09.2020 р. №2-122 розпочато та тривають, що на сьогоднішній день є належним зобов’язанням обох сторін. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 25.11.2020р. №495.

2020-11-25 16:19:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов на висновок до моніторингу UA-M-2020-11-10-000029
Дата публікації: 07 грудня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" 37 890 430,00
UAH з ПДВ
37 320 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" 37 941 000,00
UAH з ПДВ
37 368 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:29
Договірна ціна.PDF
01 вересня 2020 13:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:10
ключи.p7s
01 вересня 2020 13:10
Довідка ДПС 31965.pdf
01 вересня 2020 13:10
Документи переможця.pdf
21 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:11
Довідка UA-2020-07-24-004743-b.zip
17 серпня 2020 13:11
Виписка UA-2020-07-24-004743-b.zip
17 серпня 2020 13:11
Тендерна пропозиция.pdf
17 серпня 2020 13:11
проєкт Договору.pdf
17 серпня 2020 13:11
Календарний график.pdf
17 серпня 2020 13:11
Документи учасника.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 16:27
Трудові книжки 4.pdf
16 серпня 2020 16:27
Трудові книжки 3.pdf
16 серпня 2020 16:27
Трудові книжки 2.pdf
16 серпня 2020 16:27
Трудові книжки 1.pdf
16 серпня 2020 16:27
Тендерна пропозиція.PDF
16 серпня 2020 16:27
Накази та дипломи.pdf
16 серпня 2020 16:27
Додатки.pdf
16 серпня 2020 16:27
Договір з будівництва.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
Переможець 37 320 130,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 10:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 17:05

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №365 від 20.08.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво шляхопроводу на км 730+554 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м.Ростов-на-Дону)», UA-2020-07-24-004743-b, (відкриті торги), виявлено невідповідності в кваліфікаційних вимогах. По вимогам таблиці №4 додатку 4 тендерної документації «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт»: 1) у п.6. відсутній номер та дата наказу на переведення працівника, п.7,п.22 невірно вказана дата наказу на прийняття на роботу; 2) по субпідрядній організації ТОВ «Будівельне управління механізації» в гр.7 таблиці №4 відсутні номер та дата наказу/угоди. По вимогам до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації «Інформація на підтвердження наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)»: 1) відсутні свідоцтва про реєстрацію або інші документи, що посвідчують право власності, на техніку, вказану у пунктах 12, 33 (одну одиницю) , 60, 62 Таблиці №1 2) у пункті 33 Таблиці №1 номер видаткової накладної не співпадає з номером фактично наданої накладної; 3) у пункті 40 Таблиці №1 не вказано номер та дата свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу 4) у пункті 60 Таблиці №1 не вказана дата та номер бухгалтерської довідки. 5) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, вказані у пунктах 47, 48 Таблиці №1 не завірені власниками. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: По вимогам таблиці №4 додатку 4 тендерної документації «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» - привести таблиці у відповідність. По вимогам до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації «Інформація на підтвердження наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)»: 1) надати відсутні копії свідоцтв про реєстрацію або інші документи, що посвідчує право власності, на техніку, вказану у пунктах 12, 33 (одну одиницю) , 60, 62 Таблиці №1. 2),3), 4), привести у відповідність інформацію, зазначену у Таблиці №1. 5) надати засвідчені власником свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
37 320 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 10:01
ДУ від 08.11.2021 до договору №2-122 від 08.11.2021.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 08:56
ДУ від 10.03.2021 до договору №2-122 від 11.09.2020 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:45
ДУ від 23.12.2020 до договору №2-122 від 11.09.2020 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:03
ДУ від 16.09.2020 до договору №2-122 від 11.09.2020 (1).pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:14
Договір №2-122 від 11.09.2020.pdf укладений
11 вересня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 12.4
Номер договору про закупівлю: 2-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 5 р. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 980 588,83
UAH (в тому числі ПДВ 6 163 431,47 UAH)