Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні засоби (легкові автомобілі) (34110000-1 Легкові автомобілі)
Очікувана вартість
954 400,00 UAH
UA-2020-07-24-004039-c 111b18252b8f4f35bca4f85c4e1af5fe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Олена Вікторівна

380472714534 tenderck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Контактна особа: Кучеренко Олена Вікторівна
380472714534
tenderck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 954 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Транспортні засоби (легкові автомобілі) (34110000-1 Легкові автомобілі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого відповідно до товаророзпорядчих документів, на підставі рахунків, видаткових накладних та Актів приймання - передачі Товару Постачальником, в строк протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 17:11
Договір.docx
24 липня 2020 17:11
специфікація.docx
24 липня 2020 17:11
ТД легкові автомобілі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ 954 000,00
UAH з ПДВ
954 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК" 954 300,00
UAH з ПДВ
954 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:13
Інформація до ТД
08 серпня 2020 20:02
Електронний підпис
08 серпня 2020 19:53
Проект договору.pdf
08 серпня 2020 19:53
Технічна частина.pdf
08 серпня 2020 19:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 14:38
Договір і тех вимоги.pdf
07 серпня 2020 14:04
Документи підписанта.PDF
07 серпня 2020 14:04
Документи учасника.PDF
07 серпня 2020 14:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ

ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ
#41960916
Відхилено 954 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:16
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК"
#37528214
Відхилено 954 300,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 19:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 10:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку №4 тендерної документації (далі – ТД) Учасник на підтвердження інформації щодо наявності працівників, які вказані в таблиці, необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (з наявними записами) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні під час виконання договору. У складі пропозиції Учасника відсутня копія трудової книжки (з наявними записами) Стовба Богдана Ігоровича та відсутні копії наказів про призначення на посаду працівників зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №741/20 від 05.08.2020 р.). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку №4 ТД Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею. У графі 2 Довідки необхідно вказати, у тому числі, ПІБ відповідальної особи. У складі пропозиції Учасника надано Довідку «Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (вих. №742/20 від 05.08.2020 року), у графі 2 відсутня інформація щодо ПІБ відповідальної особи. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації. 3. Відповідно до Додатку №4 ТД Учасник для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), а саме за наданими аналогічними договорами: - №413 від 14.10.2019 р. - №21/2020 від 17.06.2020 р. У довідці-відгуці ТОВ «Грін Тек Трейд» (вих. №24/02 від 24.02.2020 р.) відсутня інформація щодо ціни договору (№6/650139 від 18.02.2019 р.) та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Крім того довідка-відгук видана раніше дати оголошення закупівлі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації. 4. Відповідно до п.п. 10 п. 5.6. ч. 5 Розділу ІІІ ТД учасник забезпечує проведення гарантійного обслуговування впродовж гарантійного терміну в м. Черкаси, який повинен становити 3 роки або 100 000 км, а також сервісний інтервал 15 000 км або 1 рік (в залежності від того, який з указаних юридичних фактів раніше настане). Гарантійний термін експлуатації починається виключно з моменту постачання товару, що підтверджується підписаним сторонами Актом прийому-передачі товару. Учасник забезпечує поставку товару (двох автомобілів) за власний рахунок на адресу замовника (м. Черкаси, бульвар Шевченка, 389) у строки та на умовах укладеного договору. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вищевказана інформація. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації.

Документи

18 серпня 2020 15:59
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Відповідно до п. 5.1. ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток №2); 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №3); 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №4). У складі пропозиції Учасника відсутня інформація відповідно до Додатку № 2,3,4 ТД. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації.

Документи

21 серпня 2020 19:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:39
Протокол №4 Соллі.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2020 19:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі