Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212011 Нова Іванівка – Орілька на Чернявщину км 0+540 – км 0+940; км 2+950 – км 4+419; км 4+519 – км 13+000 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance C212011 Nova Ivanivka - Orilka to Cherniavschynu km 0+540 - km 0+940; km 2+950 - km 4+419; km 4+519 - km 13+000 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
143 309 546,31 UAH
UA-2020-07-24-003275-c ae0d5031d7ed4793b8786f510e833b7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:28
Очікувана вартість: 143 309 546,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 866 190,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1433090 UAH
Publication date: 24 липня 2020 15:14
Enquiries until: 15 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 143 309 546 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 866 191 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212011 Нова Іванівка – Орілька на Чернявщину км 0+540 – км 0+940; км 2+950 – км 4+419; км 4+519 – км 13+000 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance C212011 Nova Ivanivka - Orilka to Cherniavschynu km 0+540 - km 0+940; km 2+950 - km 4+419; km 4+519 - km 13+000 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.575
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.863
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.569
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 68.993

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000082 ● 61165093059447a7a72be60d141fe015
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


17.09.2020 № 45
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 17.09.2020 № 45

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" UA-2020-07-24-003275-c 24.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. На виконання вимоги Закону щодо зазначення мови Уповноваженою особою в інформації про предмет закупівлі (№UA-2020-07-24-003275-c) зазначено «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону вимога щодо інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції детально викладенні у пункті 7 розділу І. «Загальні положення» Тендерної документації. В системі Прозорро технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в оголошені про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-003275-c зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо Замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо Замовник вимагає його надати) 1 433 090,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні у пункті 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В системі Прозорро технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошені про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Доказом відсутності технічної можливості виконати вимоги щодо розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умов надання забезпечення тендерних пропозиції є лист від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.10.2020 вих.№ 954 у якому зазначено, що «станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації.». Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 17 Закону та частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі документально підтверджує, що службову (посадова) особа учасника, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Положення). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. Проте, такий реєстр відсутній і відповідно інформацію з нього отримати неможливо. Тому Замовник вимагає довідку у довільній формі на підтвердження відсутності цієї підстави. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону та частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі документально підтверджує відсутність податкової заборгованості. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону та листа Державної податкової служби (далі – ДПС) від 24.12.2019 року №4158/5/99-00-02-10-02-16 Замовник використовує інтеграцією Прозорро та ДПС та переглядає інформацію про податкову заборгованість Постачальника в системі Прозорро. Тому Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження, а самостійно перевіряє цю вимогу в системі Прозорро. Виходячи з вищевикладеного, порушення норм пункту 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону та частини 6 статті 17 Закону відсутні. Додаток: - Лист від 15.10.2020 вих.№954 від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»

2020-10-19 13:45:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-24-003275-cae0d5031d7ed4793b8786f510e833b7b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 15:17
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; щодо техніки зазначеної у довідці від 21.08.2020р. №2873т, а саме п.54 Спеціалізований напівпричіп-самоскид-Е JANMIL NW 1S, 2010р.. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; щодо техніки зазначеної у довідці від 21.08.2020р. №2873т, а саме п.54 Спеціалізований напівпричіп-самоскид-Е JANMIL NW 1S, 2010р ІI. УЧАСНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ відповідну інформацію: Не надані позитивні відгуки від Замовника до договорів (№40-18Д від 02.08.2018р.; №37-18Д від 20.08.2018р.; №24-18Д від 03.07.2018р.; №15-18Д від 26.06.2018р.; №8-18Д від 18.06.2018р.) зазначених у довідці від 21.08.2020р. №2874т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивні відгуки від Замовника до договорів: (№40-18Д від 02.08.2018р.; №37-18Д від 20.08.2018р.; №24-18Д від 03.07.2018р.; №15-18Д від 26.06.2018р.; №8-18Д від 18.06.2018р. ІII. УЧАСНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ відповідну інформацію: У довідці від 21.08.2020р. №2879т вказано недостовірну транспортну схему. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.1.2 Додатку №2 Тендерної документації “Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати правильну транспортну схему відповідно до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:04
Документи переможця.rar
03 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:45
Транспортна схема.pdf
25 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:16
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:11
Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 20:11
8. Проект Договору.pdf
21 серпня 2020 20:11
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 20:11
2.6.13. Відгуки.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.2.4. Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано листа-підтвердження до договору від 28.05.2020р. №28/05-2020 який зазначено у довідці від 21.08.2020р. №1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: …- листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-підтвердження до договору від 28.05.2020р. №28/05-2020 який зазначено у довідці від 21.08.2020р. №1. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
24 серпня 2020 18:59
Dovidka_10, 203342_48_10_1_433_090.zip
24 серпня 2020 18:59
Субпідрядники.pdf
24 серпня 2020 18:59
Проект договора.pdf
24 серпня 2020 18:59
Інші документи.pdf
24 серпня 2020 18:59
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 18:59
Відпов.ст.17.pdf
24 серпня 2020 18:59
Техніка.rar
24 серпня 2020 18:59
Працівники ІІ частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Працівники І етап.pdf
24 серпня 2020 18:59
Лабораторія.pdf
24 серпня 2020 18:59
Досвід ІІ частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Досвід І частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Аналогічні договора.rar
24 серпня 2020 18:59
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 139 010 259,92
UAH з ПДВ
139 010 259,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 140 443 355,00
UAH з ПДВ
140 443 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:04
Документи переможця.rar
03 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:45
Транспортна схема.pdf
25 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:16
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:11
Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 20:11
8. Проект Договору.pdf
21 серпня 2020 20:11
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 20:11
2.6.13. Відгуки.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.2.4. Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 20:10
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
24 серпня 2020 18:59
Dovidka_10, 203342_48_10_1_433_090.zip
24 серпня 2020 18:59
Субпідрядники.pdf
24 серпня 2020 18:59
Проект договора.pdf
24 серпня 2020 18:59
Інші документи.pdf
24 серпня 2020 18:59
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 18:59
Відпов.ст.17.pdf
24 серпня 2020 18:59
Техніка.rar
24 серпня 2020 18:59
Працівники ІІ частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Працівники І етап.pdf
24 серпня 2020 18:59
Лабораторія.pdf
24 серпня 2020 18:59
Досвід ІІ частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Досвід І частина.pdf
24 серпня 2020 18:59
Аналогічні договора.rar
24 серпня 2020 18:59
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 139 010 259,92
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
139 010 259,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 09:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:53
ДУ№10 до Договору №26_09-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:21
ДУ№8 до Договору №26-09-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:10
ДУ№7 до Договору №26-09-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:09
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:41
ДУ №6 до Договору №26-09-20.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:13
ДУ№5 до Договору №26-09-20 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 08:12
ДУ №4 до Договору №26-09-20 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:11
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:02
ДУ№2 до ДОГОВОРУ №26-09-20 (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:21
ДУ№1 до Договору №26-09-20.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:27
Договір №26-09-20.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. та пп. 14.9.4. п.14.9 чинного Договору пункт 3.1. Договору та пункт 5.34. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору Додаток №1 до Договору вискласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020 року: пункт 3.1. Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020року уклали цю Додаткову угоду №6 до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020року уклали цю Додаткову угоду №7 до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. розділу 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12.4 чинного ДОГОВОРУ № 26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020 року , уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток 1 до Договору «Договірна ціна», Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» та Розділ 14 Договору «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 26/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 127 570 872,18
UAH (в тому числі ПДВ 21 261 812,03 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №10 від 28.12.2023р. до ДОГОВОРУ №26/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30.09.2020р.