Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СРV): 39220000-0-Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (бульйонниця,салатник/піала,тарілка,чашка,відро,комплект туалетний WC йорш,набір швабри та відра з механічним віджимом,комплект «Ледар» хромаваний, мітла пропіленова кругла (з держаком), набір совок+щітка)
Очікувана вартість
53 807,00 UAH
UA-2020-07-24-003109-c 96c767c8e8fb4f038c1df485c639140a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 53 807,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
бульйонниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
50 шт
салатник/піала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
400 шт
тарілка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
600 шт
чашка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт
відро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 комплекти
комплект туалетний WC йорш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 шт
набір швабри та відра з механічним віджимом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
5 шт
комплект "Ледар" хромований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт
мітла пропіленова кругла (з держаком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт
набір совок+щітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:56
Проект договору (6).docx
24 липня 2020 14:56
оголошення посуд от 24.07 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-003109-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 28 липня 2020 20:06
Дискримінаційні вимоги
Згідно п.18 Додатку 2 Учасник повинен надати Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів та довідку з посиланням на реєстр за яким можливо перевірити чинність наданого Сертифіката. Сертифікація по ISO 9001:2015 не є обов'язковою в Україні, тому вимога є дискримінаційною та обмежує кількість учасників, порушує Закон України про публічні закупівлі. п.5 ст. 14 . Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до документації та видалити дискримінаційну вимогу про надання необов'язкового документу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 15:07
Шановний користувач! Враховуючи, що Предмет закупівлі буде використовуватись в приміщенні, де одночасно перебуває велика кількість дітей, з метою отримання якісного товару, висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015., котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги та пропонувати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів. Замовник повинен бути впевнений, що запропонований товар є безпечним та якісним. Отримати сертифікат ISO 9001 може кожний бажаючий, без перешкод, тому це не є дискрімінаційною вимогою. При висуванні вимог стосовно надання вище переліченого документа Замовник керувався Ст 14 Закону України Про публічні закупівлі.Тому Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до кваліфікаційної частини оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 52 371,36
UAH з ПДВ
52 371,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:31
ISO укр.PDF
04 серпня 2020 13:31
Статут (нова редакція).PDF
04 серпня 2020 13:31
Санкції.jpg
04 серпня 2020 13:31
Санкції, ст 236 ГКУ.jpg
04 серпня 2020 13:31
Рішення Гуменюк.PDF
04 серпня 2020 13:31
Пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:31
Пояснення.jpg
04 серпня 2020 13:31
пояснення ліцензія.jpg
04 серпня 2020 13:31
Письмова згода.jpg
04 серпня 2020 13:31
Наказ Гуменюк.PDF
04 серпня 2020 13:31
Лист -довідка.pdf
04 серпня 2020 13:31
копія видаткової.jpg
04 серпня 2020 13:31
Згода з договором.jpg
04 серпня 2020 13:31
договір _26.20.pdf
04 серпня 2020 13:31
Довідка банк на 07.07.20.pdf
04 серпня 2020 13:31
Гарантійний лист.jpg
04 серпня 2020 13:31
Витяг ПДВ.PDF
04 серпня 2020 13:31
виписка.PDF
04 серпня 2020 13:31
Анкета учасника.jpg
04 серпня 2020 13:31
8. СЕС.pdf
04 серпня 2020 13:31
7. сертификат_швабра.pdf
04 серпня 2020 13:31
6. СЕС.pdf
04 серпня 2020 13:31
5. СЕС.pdf
04 серпня 2020 13:31
1- 4. СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 52 371,36
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:04

Документи

07 серпня 2020 08:04
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:15
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 08:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
52 371,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 08:04
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:15
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 13:19
звіт укладений
22 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:15
договір укладений
13 серпня 2020 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 371,36
UAH (в тому числі ПДВ 8 728,56 UAH)