Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance О-212553 Kharkiv - Liptsi - Borysivka km 19 + 942 - km 30 + 300 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 126 267 207,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 525 344,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1262670 UAH |
Publication date: | 24 липня 2020 14:43 |
Enquiries until: | 15 серпня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 126 267 207 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 525 344 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.584 |
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.877 |
Дата подання заявки | Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." | Аванс | 90 | Календарні | 29.562 |
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 68.977 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 11:37 |
(нова редакція) ТД Харків-Липці-Борисівка.docx | |
31 липня 2020 11:37 |
ЗМІНИ №1.docx | |
24 липня 2020 14:40 |
Додаток №7 до ТД О-212553 Харків-Липці-Борисівка.docx | |
24 липня 2020 14:40 |
ТД Харків-Липці-Борисівка.docx |
31 липня 2020 11:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 11:37 |
(нова редакція) ТД Харків-Липці-Борисівка.docx
|
|||
31 липня 2020 11:37 |
ЗМІНИ №1.docx
|
|||
24 липня 2020 14:40 |
Додаток №7 до ТД О-212553 Харків-Липці-Борисівка.docx
|
|||
24 липня 2020 14:40 |
ТД Харків-Липці-Борисівка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000009 ● 2d6dc94a10324e1b86f8585a80b2d3ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2020
№ 65
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2020 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-07-24-002952-c Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-22 14:36:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-002952-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» на відповідність тендерній документації ДП "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-25 13:53:37
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.19 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник зобов’язаний включити до тендерної документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами) (надалі – Тендерна документація), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 31 липня 2020 року Протокол № 110, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
- допущення у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції;
- надання Учасником неповної інформації, але яку замовник може отримати з інших документів тендерної пропозиції учасника, розміщеною у Додатках до Тендерної Документації;
- та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме технічні помилки та описки.
На час оприлюднення оголошення щодо проведенні відкритих торгів UA-2020-07-24-002952-c та тендерної документації закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") на виконання вимог п.11 ч.1 статті 9 Закону Уповноваженим органом що здійснює регулювання та реалізації державної політики у сфері закупель не був визначений перелік формальних помилок.
Таким чином замовник самостійно визначив в тендерній документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» уповноваженою особою не було виявлено формальних (несуттєвих) помилок. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним в ч. 2 статті 16 Закону та вимогам Тендерної документації. Відповідно до ч. 10 статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, що й було зроблено уповноваженою особою Державного підприємства «Дороги Харківщини» - Рябокінь О.О, документальне підтвердження додається, а саме ПРОТОКОЛ № 139 від 04 вересня 2020 року (2 аркуші).
Також зазначаємо, що відповідно до абзацу 2 ч. 12 ст. 29 Закону, за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-24-002952-c додається (1 аркуш).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.8 ч.2 ст. 21 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не обхідно зазначити інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Наразі в електронній системі закупівель відсутня можливість оприлюднення даної інформації, так як відповідно до п.7 ч.1 ст. 1 Закону на електронну систему закупівель покладено обов’язок забезпечувати проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді. У зв’язку з тим, що під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-002952-c (надалі – Оголошення) не було можливості розмістити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції в Оголошені, дана інформація була оприлюднена в розділі Інформація про предмет закупівлі на сторінці Прозорро. Та відповідно до п. 1 ч.2 ст.22 Закону Замовником в п. 7 розділу І. Загальні положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 31 липня 2020 року Протокол № 110 (надалі – Тендерна документація), також зазначено інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в Оголошенні зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) 1 262 670,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні в п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В електронній системі закупівель технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовник не порушив п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону та зазначив в Оголошенні та в Тендерній документації розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Доказом відсутності технічної можливості виконати вимоги щодо розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умов надання забезпечення тендерних пропозиції є лист від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.10.2020 вих.№ 954 у якому значено, що «станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації». На виконання вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок. Замовником не порушено п.4 ч.1 ст.5 Закону, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них та норму Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але неменше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства. На виконання вимог п.2 ч.2 ст.22 Закону замовником в Додатку №3 Тендерної документації зазначено підстави, встановлені ст. 17 Закону. Відповідно до ч.4 ст.17 Закону Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 1 і п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до вищевикладеного, відсутні порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Згідно п.2 Додатку №2 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно Таблиці №4 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонтно-будівельних робіт (послуг). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказанані в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надав довідку від 18.08.2020р. №2889 та копії наказів на працівників, які зазначені в довідці. На підтвердження інформації що працівники, зазначені в висновку, дійсно працюють в Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надав довідку від 18.08.2020р. №2890 (ст.12 Пакет 4 (працівники).PDF) про те, що після закінчення строку трудового договору трудові відносини фактично тривають, жодна із сторін не вимагає припинення трудових відносин, відповідно законодавства України, дія цих договорів вважається продовженою на невизначений строк. Відповідно до ст.391 Кодексу законів про працю України (надалі – Кодекс), якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк та відповідно до п.2 ст. 36 Кодексу підставою припинення трудового договору є закінчення строку (пункти 2 і 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін не поставила вимогу про їх припинення. Кодексом законів про працю відсутні вимоги, щодо обов’язкового складання документів, що свідчать про продовження терміну дії трудових договорів. Крім того на працівника Пригаріна О.О., надано наказ від 12.09.2016г. №136-к про прийняття на посаду Головним механіком з випробувальним терміном 3 місяці (ст. 16 Пакет 4 (працівники).PDF). Відповідно до ст.28 Кодексу, коли строк випробування закінчився, а працівник продовжує працювати, то він вважається таким, що витримав випробування, і наступне розірвання трудового договору допускається лише на загальних підставах. Також на працівників Шаталова О.О., Власенко В.Г., Прокопенко П.М. надано наказ від 28.11.2018р. №13-2018 «Про внесення змін до найменування професії водій автотранспортних засобів згідно виконуваної роботи (керування автомобілів) (ст. 33 Пакет 4 (працівники).PDF). На працівників Височина М.М., Соколова В.М., Гаврищака В.А., Прихожай В.О., Вейгуля А.В., Григор’єва В.В., Овчарова А.С., Скорохода В.А. надано наказ від 29.09.2019р. №5-р «Про присвоєння розрядів» (ст. 66 Пакет 4 (працівники).PDF). Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» виконав вимогу п.2 Додатку №2 Тендерної документації надав всі підтверджуючі документи на працівників які зазначені у довідці, копії наказів про призначення на посаду та довідку пояснення щодо працівників, які прийняті на посади на умовах строкового трудового договору, відповідно до якої дані працівники продовжують працювати на займаних посадах відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до умов Тендерної документації (п.1 розділ ІІІ) за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Таким чином відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ». В висновку зазначено що на порушення вимог пунктів 1, 4 та 7 Додатка 5 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП «ХСБМ-7» відсутні наступні документи: інформаційна довідка, що містить відомості про учасника (згідно форми, що встановлена Таблицею Додатка 5 тендерної документації), підтверджуючий документ про систему оподаткування учасника в Україні та довідка в довільній формі про наявність в учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства. Дане твердження не відповідає дійсності, учасником ПП «ХСБМ-7» надано відповідно до вимог п.1 Додатку №5 Тендерної документації довідку від 21.08.2020 р. №133/16 ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА (ст.32 файлу Кв. ч. 3.pdf). На виконання вимог п. 4 надано ВИТЯГ №1820354500123 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (ст.56 файлу Кв. ч. 3.pdf) та на виконання вимог п.7 надано довідку від 21.08.2020р. №133/21 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ У УЧСАНИКА ДОКУМЕНТІВ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА (ст.57 файлу Кв. ч. 3.pdf). Відповідно до вищевикладеного, відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі. Додаток: - Лист від 15.10.2020 вих №954 від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»
2020-10-19 13:43:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ХСБМ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:31
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
120 079 547,90
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:02
|
ДУ№12 До Договору №29_10-20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 15:22
|
ДУ№11 до Договору №29-10-20.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 09:51
|
ДУ №10 до Договору №29-10-20.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:15
|
ДУ №9 до Договору №29-10-20.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:07
|
ДУ №8 до Договору №29-10-20.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 08:47
|
ДУ №6 до Договору №29-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 07:59
|
ДУ №5 до Договору №29-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 07:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 13:55
|
Ду №2 до Договору №29-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 08:05
|
Договір №29-10-20.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 08:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.14.4 чинного Договору №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 жовтня 2020 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 5.2. та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.3. пункту 14.9. чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 13.1 Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 13.1 розділу 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4 чинного ДОГОВОРУ № 29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020 року , уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
112 658 139,38
UAH (в тому числі ПДВ 18 776 356,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №12 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02.10.2020р. |