Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (підсівання газонів та догляд за ними по вул. Соборна та вул. Воскресенська)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-24-002906-c 87da48b57cda472b9178012fb8c4e361
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 000,00 грн. (0,5%).

Затверджено Протоколом № 334/05.02.03-05 від 24.07.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:37
Оголошення_0001.pdf
24 липня 2020 14:37
Додаток 5.docx
24 липня 2020 14:37
Оголошення.docx
24 липня 2020 14:37
Додаток 6.docx
24 липня 2020 14:37
Додаток 4 Проект договору.docx
24 липня 2020 14:37
Додаток 3.doc
24 липня 2020 14:37
Додаток 2.docx
24 липня 2020 14:36
Додаток 1.docx
24 липня 2020 14:35
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 399 058,45
UAH з ПДВ
399 058,45
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 399 968,00
UAH з ПДВ
399 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:02
лист.pdf
19 серпня 2020 13:02
дод.5.pdf
19 серпня 2020 13:02
Довідка МВД.pdf
19 серпня 2020 13:01
Довідка ГУ ДПС.pdf
07 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:52
цінова проп..pdf
07 серпня 2020 09:52
статут и др.pdf
07 серпня 2020 09:52
кєп.pdf
07 серпня 2020 09:52
субпідряд.pdf
07 серпня 2020 09:52
зах дов..pdf
07 серпня 2020 09:52
аналог.дог..pdf
07 серпня 2020 09:52
дод.6.pdf
07 серпня 2020 09:52
дод4 проект дог.pdf
07 серпня 2020 09:52
дод3.pdf
07 серпня 2020 09:52
дод 2 ст.17.pdf
07 серпня 2020 09:52
дод1 ф.1,2,3.pdf
07 серпня 2020 09:52
дод.1 ф.1.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:02
Довіреність.pdf
05 серпня 2020 15:02
Тех.паспорти.pdf
05 серпня 2020 15:02
Стаття 17.pdf
05 серпня 2020 15:02
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 15:02
Наказ,розпорядження.pdf
05 серпня 2020 15:02
ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2020 15:02
Гарантійний лист 90 к.д.pdf
05 серпня 2020 15:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03352490
Переможець 399 058,45
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03352490
399 058,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:09
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:35
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 13:38
Додатки до дод. угоди_0001.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:37
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:20
Додаток №1_0001.pdf укладений
27 серпня 2020 13:20
Додаток №2_0001.pdf укладений
27 серпня 2020 13:20
договір №611-б_0001.pdf укладений
27 серпня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягу реального фінансування на підставі рішення Сумської міської ради від 24.12.2019 р. №6248-МР (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 611-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг до 15.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 611-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору №611-б на 167 754 грн. 00 коп. у зв"язку із урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 611-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 374,00 UAH)