Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (підсівання газонів та догляд за ними по вул. Соборна та вул. Воскресенська)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-24-002906-c ● 87da48b57cda472b9178012fb8c4e361
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 000,00 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 334/05.02.03-05 від 24.07.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 000,00 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 334/05.02.03-05 від 24.07.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання об’єктів благоустрою: підсівання газонів та укладка дереном окремих ділянок по вул. Соборна та вул. Воскресенська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 14:37 |
Оголошення_0001.pdf | |
24 липня 2020 14:37 |
Додаток 5.docx | |
24 липня 2020 14:37 |
Оголошення.docx | |
24 липня 2020 14:37 |
Додаток 6.docx | |
24 липня 2020 14:37 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
24 липня 2020 14:37 |
Додаток 3.doc | |
24 липня 2020 14:37 |
Додаток 2.docx | |
24 липня 2020 14:36 |
Додаток 1.docx | |
24 липня 2020 14:35 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
399 058,45
UAH з ПДВ
|
399 058,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
399 968,00
UAH з ПДВ
|
399 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03352490 |
Переможець |
399 058,45
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:09
|
Додаткова угода №3_0001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:35
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 13:38
|
Додатки до дод. угоди_0001.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 13:37
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 13:20
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
27 серпня 2020 13:20
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
27 серпня 2020 13:20
|
договір №611-б_0001.pdf | укладений |
27 серпня 2020 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до обсягу реального фінансування на підставі рішення Сумської міської ради від 24.12.2019 р. №6248-МР (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 611-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку надання послуг до 15.12.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 611-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Договору №611-б на 167 754 грн. 00 коп. у зв"язку із урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 611-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |