Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Рильський шлях у м. Глухів (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2020-07-24-002639-c 6e2cd9b48ddc41a982c6f0d5a84719a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:13
Очікувана вартість: 1 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг:
Земляні роботи
1 Розробка грунту з навантаженням на автомобілі, група грунту 2
2 Перевезення грунту до 5 км (без врахування вартості навантажувальних робіт)
3 Розробка грунту з переміщенням до 10 м, група грунту 2
4 Ущільнення грунту
5 Планування площ, группа грунту 2
Дорожній одяг
6 Фрезерування асфальтобетонних покриттів, глибиною фрезерування 40 мм (розпушення)
7 Виправлення профілю щебеневих основ (розпушеного асфальтогрануляту) без додавання нового матеріалу
8 Розливання в'яжучих матеріалів
9 Улаштування вирівнювального шару з крупнозернистих асфальтобетонних сумішей тип Б (максимальна фракція щебеню 20 мм)
10 Розливання в'яжучих матеріалів
11 Улаштування покриття з дрібнозернистих асфальтобетонних сумішей тип Б, товщиною 50 мм
12 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 із дрібнозернистих асфальтобетонних сумішей, тип Б
13 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 із дрібнозернистих асфальтобетонних сумішей, тип Б
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Рильський шлях у м. Глухів (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 1 419 500,00
UAH з ПДВ
1 135 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 1 298 200,00
UAH з ПДВ
1 241 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" 1 664 230,80
UAH з ПДВ
1 664 230,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 19:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:00
гарантія UA-2020-07-24-002639-c.zip
20 серпня 2020 12:30
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:30
Кошторисні розрахунки.pdf
20 серпня 2020 12:30
43.imd
17 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:54
public_doc.pdf
17 серпня 2020 17:54
Стаття 17.pdf
17 серпня 2020 17:54
public_doc.p7s
17 серпня 2020 17:54
Dovidka_20216635820620781251.pdf.p7s
17 серпня 2020 17:54
Dovidka_20216635820620781251.pdf
07 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:17
Гарантія.rar
07 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:59
Матеріальна база.rar
07 серпня 2020 14:59
Лабораторія.rar
07 серпня 2020 14:59
Інші довідки.rar
07 серпня 2020 14:59
Аналогічний договір.rar
07 серпня 2020 14:59
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ПП "Шляховик-Шостка"

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
1 135 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 18:36
Дод.угода Рильський шлях.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:46
Додатки.pdf укладений
27 серпня 2020 17:46
Договір Рильський шлях.pdf укладений
27 серпня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункти 4.6 та 4.7 Договору виключити
Номер договору про закупівлю: 21Пс/К-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1 від 26.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 135 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 189 266,67 UAH)