Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.М.Лисенка (від вул.М.Заньковецької до вул.Лісної) у м. Львові» [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Очікувана вартість
13 780 000,00 UAH
UA-2020-07-24-002564-c 9f2ae3e6e5d54e89b43a11c1b078e8fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пригода Оксана Едуардівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Пригода Оксана Едуардівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:02
Очікувана вартість: 13 780 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Коди відповідних класифікаторів: ГБН Г.1-218-182:2011.: за CPV за ДК -45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь): за CPV за ДК 021:2015 - 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач; - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Обсяг виконання робіт - Додаток 5 до тендерної документації
Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.М.Лисенка (від вул.М.Заньковецької до вул.Лісної) у м. Львові» [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул.М.Лисенка (від вул.М.Заньковецької до вул.Лісної)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3. Оплата проводиться поетапно: 1-ий етап - попередня оплата у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) 2-ий етап- частково виконані роботи (не більше 70% вартості договору), 3-ій етап – остаточний розрахунок згідно з актами виконаних робіт та на підставі протоколу комісії щодо готовності об’єкта до експлуатації. Обсяги та ціна Договору можуть бути змінені в залежності від реального фінансування видатків Бюджетні зобов’язання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених міським бюджетом м. Львова на 2020 рік та 2021 рік. Вартість робіт на Об'єкті, відповідно до виділених Замовнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 2 824 540 грн. (два мільйони вісімсот двадцять чотири тисячі п’ятсот сорок грн. 00 коп.) Сума розподілу коштів на 2020 рік та 2021 рік може бути скоригована за умову виділення додаткового фінансування ЗАМОВНИКУ з погодженням з ПІДРЯДНИКОМ. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 24 липня 2020 16:59
Дата відповіді: 27 липня 2020 09:33
Добрий день! Просимо уточнити бруківка з природнього каменю товщиною 16 см нова чи від розбирання. Дякуєм.
Відповідь: Доброго дня! Бруківка з природнього каменю товщиною 16 см від розбирання. Дякуємо за питання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 12 725 724,00
UAH з ПДВ
12 725 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 12 774 462,00
UAH з ПДВ
12 774 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:52
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 09:52
Довідка МВС.jpg
19 серпня 2020 09:52
public_doc.pdf
19 серпня 2020 09:51
public_doc.p7s
07 серпня 2020 12:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:17
Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 12:17
Штатний розпис копія.pdf
07 серпня 2020 12:17
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:17
Технічне завдання.pdf
07 серпня 2020 12:17
Проект Договору.pdf
07 серпня 2020 12:17
Пояснення механізми.pdf
07 серпня 2020 12:17
Звіт ЄСВ.pdf
07 серпня 2020 12:17
Звіт ЄСВ завірений.pdf
07 серпня 2020 12:17
Звіт 1 ДФ.pdf
07 серпня 2020 12:17
Звіт 1 ДФ завірений.pdf
07 серпня 2020 12:17
Документи Онур.rar
07 серпня 2020 12:17
Документи на кран.rar
07 серпня 2020 12:17
Договір оренди офісу.pdf
07 серпня 2020 12:17
Довідки Кредобанк.pdf
07 серпня 2020 12:17
Довідка щодо ст. 17.pdf
07 серпня 2020 12:17
Довідка про субпідряд.pdf
07 серпня 2020 12:17
Довідка про МТБ.pdf
07 серпня 2020 12:17
Відомості учасника.pdf
07 серпня 2020 12:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 12:17
Бухгалтерська довідка.pdf
07 серпня 2020 12:17
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:43
Довідка про рух коштів.pdf
09 серпня 2020 17:43
Загальні відомості.pdf
09 серпня 2020 17:43
Протокол зборів.pdf
09 серпня 2020 17:43
КОШТОРИС ЛИСЕНКА.pdf
09 серпня 2020 17:43
Техпаспорт Атлас.pdf
09 серпня 2020 17:43
Техпаспорт Автовишка.pdf
09 серпня 2020 17:43
Техпаспорт Vibromax.PDF
09 серпня 2020 17:43
Техпаспорт JCB 3CX.PDF
09 серпня 2020 17:43
Технічне завдання.pdf
09 серпня 2020 17:43
Скан опис до Статуту.pdf
09 серпня 2020 17:43
Протокол зборів.pdf
09 серпня 2020 17:43
Проект договору.pdf
09 серпня 2020 17:43
Наказ на д-ра Альт.PDF
09 серпня 2020 17:43
Ліцензія з додатком.pdf
09 серпня 2020 17:43
Лист персональні дані.PDF
09 серпня 2020 17:43
Копія ліцензії.pdf
09 серпня 2020 17:43
Копія Витягу ПДВ.pdf
09 серпня 2020 17:43
Звіт ЄСВ ретушований.pdf
09 серпня 2020 17:43
Звіт 1ДФ+квитанція.PDF
09 серпня 2020 17:43
Загальні відомості.pdf
09 серпня 2020 17:43
Досвід Золота.rar
09 серпня 2020 17:43
Договір послуг.pdf
09 серпня 2020 17:43
Договір послуг крупей.pdf
09 серпня 2020 17:43
Договір автовишка2.jpg
09 серпня 2020 17:43
Договір автовишка1.jpg
09 серпня 2020 17:43
Договір JCB Vibromax.PDF
09 серпня 2020 17:43
Договір JCB 3CX.PDF
09 серпня 2020 17:43
Договір ATLAS 1304.PDF
09 серпня 2020 17:43
Довідка Техніка.pdf
09 серпня 2020 17:43
Довідка ст.17 повна.pdf
09 серпня 2020 17:43
Довідка рахунок (1).pdf
09 серпня 2020 17:43
Довідка про рух коштів.pdf
09 серпня 2020 17:43
Довідка Приватбанк.pdf
09 серпня 2020 17:43
Довідка Приватбанк 2.pdf
09 серпня 2020 17:43
Відомості ЄДРПОУ.PDF
09 серпня 2020 17:43
Відгук Золота 32 34.pdf
09 серпня 2020 17:43
Витяг ЄДРПОУ.PDF
09 серпня 2020 17:43
Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2020 17:43
Акт коток.PDF
09 серпня 2020 17:43
Акт Атлас.PDF
09 серпня 2020 17:43
Акт JCB.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 12 725 724,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
12 725 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:09
Ду 8 від 19.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:59
ДУ 7 до договору 298 від 27.08.20.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 12:02
ДУ 6 від 23.03.2021 до договору 298 від 27.08.20.pdf зміни до договору
23 березня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:31
ДУ №5 до Договору 298 від 31.12.20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:46
ДУ №4 до Договору 298 від 27.08.20.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:02
ДУ №3 від 17.12.20 до Договору Лисенка.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 11:49
ДУ №2 до Договору 298 від 27.08.20.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:28
IMG_0001.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:56
298.pdf укладений
27 серпня 2020 14:56
298.pdf укладений
27 серпня 2020 14:55
298.pdf укладений
27 серпня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ававнс 30%
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодились змінити та доповнити наступні пункти Договору: 1.1.Пункт 1.4 Договору викласти в наступній редакції: "Вартість робіт на Об'єкті, відповідно до виділених Замовнику бюджетних призначень на 2020рік становить 4 824 540 грн. (чотири мільйони вісімсот двадцять чотири тисячі п'ятсот сорок грн.00 коп) Сума розподілу коштів на 2020 рік та 2021 рік може бути скоригована за умови виділення додаткового фінансування ЗАМОВНИКУ з погодженням з ПІДРЯДНИКОМ"
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.4. Договору викласти в наступній редакції: "Вартість робіт на Обєкті, відповідно до виділених Замовнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 6 444 540,00 грн. (шість мілйонів чотириста сорок чотири тисячі пят сот сорок гривень 00 коп.) Сума розподілу коштів на 2020 рік та 2021 рік може бути скоригована за умови виділення додаткового фінансування Замовнику з погодженням з Підрядником"
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились змінити та доповнити наступні пункти Договору: 1.1.Пункт 1.4. Договору викласти в наступній редакції: "Вартість робіт на Обєкті, віджповідно до виділених Замовнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 6753540,00 грн. (шість мільйонів сімсот пячтдесят три тисячі пятсот сорок гривень 00 коп.) Сума розподілу коштів на 2020 рік та 2021 рік може бути скоригована за умови виділення додаткового фінансування Замовнику з погодженням з Підрядником"
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились змінити та доповнити наступні пункти Договору: 1.1.Пункт 1.4. Договору викласти в наступній редакції: "Вартість робіт на Обєкті, відповідно до виділених Замовнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 4 824 540,00 грн. (чотири мільйони вісімсот двавдцять чотири тисячі пятсот сорок гривень 00 коп.) "Вартість робіт на Обєкті які підлягають виконаннб у 2021 році становить 7 901 184,00 грн. (сім мільйонів девятсот одна тисяча сто вісімдесят чотири грн.00 коп)
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились змінити да доповнити наступні пункти Договору: 1.1. Пункт 1.4 Договору викласти в наступній редакції: "Вартість виконаних робіт на Обєкті, відповідно до видулених Замовнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 4 824 540,00 грн. (чотири мільйони вісімсот двадцять чотири тисячі пятсот сорок гривень 00 коп) "Вартість робіт на Обєкті які підлягають виконанню у 2021 році становить 7 901 184,00 грн. (сім мільйонів девятсот одна тисяча сто вісімдесят чотири грн.00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились і вирішили змінити Календарний план (графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невідємною частиною Договору. Сторони домовились і вирішили викласти п.4.2 Договору в наступній редакції: "Строк виконання робіт: Початок - вересень 2020р., закінчення - 31.12.2021р. - згідно з календарним планом та етапами виконання робіт (Додаток до Договору. Календарний план виконання робіт уточнюється в частині обсягу та строку виконання робіт в межах фактичного фінансування поточного року після прийняття рішення про бюджет на відповідний бюджетний період, а також внесення змін до нього" Сторони домовились та вирішили викласти п.13.1 Договору в наступній редакції: "Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими осогбами Сторін і діє до 31.12.2021р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами фінансових зобовязань за Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє ПІДРЯДНИКА від виконання гарантійних обов'язків по Договору"
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились зменшити ціну Договору про виконання робіт №4/33-298 від 27.08.2020 й викласти п.2.2.Договору у новій редакції: "Ціна робіт за договором складає 11 519 290,80 грн, у т.ч. ПДВ 1919881,8 грн, без урахування витрат на утримання служби Замовника" Сторони погодили викласти договірну ціну, невідємну частину Договору про виконання робіт №4/33-298 від 27.08.2020 року у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4/33-298
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 519 290,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 919 881,80 UAH)