Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance O-210412 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 8 + 305 - km 19 + 300 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 154 828 024,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 096 560,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1548280 UAH |
Publication date: | 24 липня 2020 13:55 |
Enquiries until: | 15 серпня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 154 828 024 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 096 560 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів" та пункт 5.7. "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.617 |
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.". | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.925 |
Дата подання заявки | Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." | Аванс | 90 | Календарні | 29.538 |
Надання послуг | Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 68.92 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 10:22 |
(нова редакція-2) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx | |
04 серпня 2020 10:22 |
ЗМІНИ №2.docx | |
31 липня 2020 11:23 |
(нова редакція) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx | |
31 липня 2020 11:23 |
ЗМІНИ №1.docx | |
24 липня 2020 13:52 |
ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx | |
24 липня 2020 13:52 |
Д 7 до ТД О-210412 Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx |
04 серпня 2020 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 серпня 2020 10:22 |
(нова редакція-2) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
|
||||||
04 серпня 2020 10:22 |
ЗМІНИ №2.docx
|
||||||
31 липня 2020 11:23 |
(нова редакція) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
|
||||||
31 липня 2020 11:23 |
ЗМІНИ №1.docx
|
||||||
24 липня 2020 13:52 |
ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
|
||||||
24 липня 2020 13:52 |
Д 7 до ТД О-210412 Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000047 ● c3d6e39af49d4c56937fe06ba3b19b3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 17:00 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-07-24-002499-c 24.07.2020 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ» (код за ЄДРПОУ 42166406) дані автоматичних індикаторів ризику
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-01 15:42:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-002499-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому, Замовником в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Чому на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 4 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» у складі тендерної пропозиції додатково не було надано Документу підтверджуючого систему оподаткування учасника в Україні. При цьому, ТОВ «Миколаївбудцентр» в таблиці – довідка, що містить відомості про учасника вих.№14 від 20.08.2020 в пункті 11 зазначив інформацію про систему оподаткування на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування.
Крім того, в пункті 1 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації вимагалось, що відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо інше не передбачено статутом товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Проте, ТОВ «Миколаївбудцентр» в складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення відповідного правочину, або інформації про те що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-06 14:07:18
Відповідь на запит
На Ваш запит надаємо наступні пояснення.
На виконання вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок. Замовником не порушив п.4 ч.1 ст.5 Закону, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них та норму Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але неменше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Таким чином Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в оголошені про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-002499-c зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) 1 548 280,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні в п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В системі Прозорро технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошені про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Пропонуємо звернутися до будь якого авторизованого майданчика для підтвердження зазначеної інформації.
Таким чином Замовник не порушив п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону та зазначив в оголошені про проведення відкритих торів UA-2020-07-24-002499-c та в Тендерній документації розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч.1 та п.4 ч.2 Додатку №5 Тендерної документації, учасник товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Учасник) надав ТАБЛИЦЯ - ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА від 20.08.2020р. №14, в пункті 11 даної довідки зазначив: Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування, платник ПДВ. На підтвердження інформації, щодо системи оподаткування в Україні Учасником надано ВИТЯГ № 1814024500111 З РУЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, який розмішене на сторінки 3 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.
Відповідно до вимог п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації «Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО СТАТУТОМ товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності». На виконання вимоги Учасник надав РІШЕННЯ №12/08-1 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ (УЧАСНИКА) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» від 12 серпня 2020 року (сторінка 2 файл 11. Відомості про учасника.pdf) та СТАТУТ ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (нова редакція), ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Рішенням учасника №3 ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Статут) (сторінка 27 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.), від 22 жовтня 2019р.. В п.12.1. розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту, до компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, у тому числі розпорядження майном, грошовими коштами та рахунками товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та відповідно до п. 12.2 розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту виконавчий органом товариства є директор. Також надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що Амірханян Вагінак Рушатовіч є засновником, кінцевим бенефіціаром та керівником товариства. Таким чином, учасник виконав вимоги п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації та надав всі підтверджуючі документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок повідомляємо наступне. Відповідно п.11 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник в тендерній документації необхідно вказати строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, у відповідності з тим, що процедура закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, кінцевий строк подання тендерної пропозиції та дата розкриття тендерних пропозицій, є одна і та сама дата. Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок, закінчення перебігу строків визначається у відповідності до ст. 254 Цивільного кодексу України. У відповідності до вимог абз.4 п.2 ч.1 Закону, замовнику необхідно чітко вказати строк дії тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства. З метою врегулювання питання щодо оприлюднення в оголошені про закупівлю інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій замовник звернувся до електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР». Відповідно до листа ТОВ «СМАРТЕНДЕР» від 15.10.2020р. №954 (додається) станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації. Інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій можна зазначити в тендерній документації (п.2 розділ ІІІ Тендерної документації) або в існуючі поля на майданчику. Додаток: Лист №954 від 15.10.2020 (1 аркуш)
2020-10-23 08:48:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Енерготепло" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:29
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Переможець |
150 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:15
|
ДУ №2 до Договору №30-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 14:43
|
Договір №30-10-20.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 ст.41 закону україни "Про публічні закупівлі", пунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору №30/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020 року уклали цю додаткову угоду до Договору про наступне: пуктут 3.1. Договору, Пункт 5.2. Договору, Додаток №1 - "Договірна ціна", Додаток №2 - "Календарний план надання послуг", Додаток №3 - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 30/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
924 617,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 102,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору відповідно до рішення Господарського суду Харківської області по справі від 25.10.2022 №922/726/22. Дата набрання законної сили судового рішення 24.11.2022р. |