Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance O-210412 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 8 + 305 - km 19 + 300 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
154 828 024,23 UAH
UA-2020-07-24-002499-c 4904c8e69f534c7fb7bb206a027c8eb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 12:23
Очікувана вартість: 154 828 024,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 096 560,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1548280 UAH
Publication date: 24 липня 2020 13:55
Enquiries until: 15 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 154 828 024 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 096 560 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-210412 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 8 + 305 - km 19 + 300 in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів" та пункт 5.7. "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.617
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.". Пiсляоплата 30 Робочі 0.925
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.538
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 68.92

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:22
(нова редакція-2) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
04 серпня 2020 10:22
ЗМІНИ №2.docx
31 липня 2020 11:23
(нова редакція) ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
31 липня 2020 11:23
ЗМІНИ №1.docx
24 липня 2020 13:52
ТД Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx
24 липня 2020 13:52
Д 7 до ТД О-210412 Богодухів-Валки-Нова Водолага.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 28 липня 2020 09:53
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:04
Чи є можливим, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, вид роботи "Влаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші" рахувати ідентичним виду робіт- "Улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером зі шлаку"
Відповідь: За складом робіт та технологією виконання, вказані у питанні види робіт є близькими та можуть вважатися подібними, при умові підтвердження відповідних обсягів робіт зазначених у п.3 Додатку №2 Тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 03 серпня 2020 08:49
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:26
Чи вірно вказано тип та марку асфальтобетонної суміші в п,10 Технічного завдання ( стор.37 Тендерної документації)
Відповідь: тип А марка І (п.10 Технічного завдання).
Технічне завдання
Дата подання: 05 серпня 2020 13:54
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:10
Для виконання п.27 Технічного завдання який тип та марка асфальту застосовується
Відповідь: Тип та марка асфальтобетонної суміші (п.27 Технічного завдання) визначається на І етапі Технічного завдання (розробка проектної документації) та відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-035:2018.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000047 ● c3d6e39af49d4c56937fe06ba3b19b3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.09.2020 № 187

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-07-24-002499-c 24.07.2020 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ» (код за ЄДРПОУ 42166406) дані автоматичних індикаторів ризику

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-01 15:42:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-002499-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому, Замовником в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Чому на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 4 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» у складі тендерної пропозиції додатково не було надано Документу підтверджуючого систему оподаткування учасника в Україні. При цьому, ТОВ «Миколаївбудцентр» в таблиці – довідка, що містить відомості про учасника вих.№14 від 20.08.2020 в пункті 11 зазначив інформацію про систему оподаткування на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування.
Крім того, в пункті 1 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації вимагалось, що відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо інше не передбачено статутом товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Проте, ТОВ «Миколаївбудцентр» в складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення відповідного правочину, або інформації про те що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-06 14:07:18

Відповідь на запит

На Ваш запит надаємо наступні пояснення.
На виконання вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок. Замовником не порушив п.4 ч.1 ст.5 Закону, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них та норму Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але неменше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Таким чином Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в оголошені про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-002499-c зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) 1 548 280,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні в п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В системі Прозорро технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошені про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Пропонуємо звернутися до будь якого авторизованого майданчика для підтвердження зазначеної інформації.
Таким чином Замовник не порушив п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону та зазначив в оголошені про проведення відкритих торів UA-2020-07-24-002499-c та в Тендерній документації розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч.1 та п.4 ч.2 Додатку №5 Тендерної документації, учасник товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Учасник) надав ТАБЛИЦЯ - ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА від 20.08.2020р. №14, в пункті 11 даної довідки зазначив: Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування, платник ПДВ. На підтвердження інформації, щодо системи оподаткування в Україні Учасником надано ВИТЯГ № 1814024500111 З РУЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, який розмішене на сторінки 3 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.
Відповідно до вимог п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації «Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО СТАТУТОМ товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності». На виконання вимоги Учасник надав РІШЕННЯ №12/08-1 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ (УЧАСНИКА) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» від 12 серпня 2020 року (сторінка 2 файл 11. Відомості про учасника.pdf) та СТАТУТ ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (нова редакція), ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Рішенням учасника №3 ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Статут) (сторінка 27 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.), від 22 жовтня 2019р.. В п.12.1. розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту, до компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, у тому числі розпорядження майном, грошовими коштами та рахунками товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та відповідно до п. 12.2 розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту виконавчий органом товариства є директор. Також надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що Амірханян Вагінак Рушатовіч є засновником, кінцевим бенефіціаром та керівником товариства. Таким чином, учасник виконав вимоги п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації та надав всі підтверджуючі документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок повідомляємо наступне. Відповідно п.11 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник в тендерній документації необхідно вказати строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, у відповідності з тим, що процедура закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, кінцевий строк подання тендерної пропозиції та дата розкриття тендерних пропозицій, є одна і та сама дата. Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок, закінчення перебігу строків визначається у відповідності до ст. 254 Цивільного кодексу України. У відповідності до вимог абз.4 п.2 ч.1 Закону, замовнику необхідно чітко вказати строк дії тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства. З метою врегулювання питання щодо оприлюднення в оголошені про закупівлю інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій замовник звернувся до електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР». Відповідно до листа ТОВ «СМАРТЕНДЕР» від 15.10.2020р. №954 (додається) станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації. Інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій можна зазначити в тендерній документації (п.2 розділ ІІІ Тендерної документації) або в існуючі поля на майданчику. Додаток: Лист №954 від 15.10.2020 (1 аркуш)

2020-10-23 08:48:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-24-002499-c4904c8e69f534c7fb7bb206a027c8eb4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:29
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав відповідні документи: Не надано листа-підтвердження до договору оренди техніки від 02.01.2020р. №10-О та договору надання послуг від 02.01.2020 р. №25-У зазначених в довідці від 21.08.2020 р. №1781. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: …- листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-підтвердження до договору оренди техніки від 02.01.2020р. №10-О та договору надання послуг від 02.01.2020 р. №25-У зазначених в довідці від 21.08.2020 р. №1781. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:13
IMG_0005 (2).pdf
24 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
24 серпня 2020 18:48
_ Dovidka_11, 203342_48_11_1_548_280.zip
24 серпня 2020 18:48
Субпідрядники.pdf
24 серпня 2020 18:48
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 18:48
Інші документи.pdf
24 серпня 2020 18:48
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 18:48
Техніка.rar
24 серпня 2020 18:48
Працівники ІІ етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Працівники І етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Лабораторія.pdf
24 серпня 2020 18:48
Досвід ІІ етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Досвід І етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
АБЗ.pdf
24 серпня 2020 18:48
Анал.договора.rar

Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:17
Документи переможця
25 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:59
18. І ЕТАП частина 1.rar
25 серпня 2020 00:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 00:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 00:01
Fwd_ гарантия 773.zip
25 серпня 2020 00:01
19. І ЕТАП частина 2.rar
25 серпня 2020 00:01
18. І ЕТАП частина 1.rar
25 серпня 2020 00:01
17. Документи банку.rar
25 серпня 2020 00:01
16. Довiдка_покриття_773.pdf
25 серпня 2020 00:01
15. Виписка_773.pdf
25 серпня 2020 00:00
13. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 00:00
7. Транспортна схема.pdf
25 серпня 2020 00:00
4. Підтвердження МТБ.pdf
25 серпня 2020 00:00
3. Гарнтійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 150 000 000,00
UAH з ПДВ
150 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 154 328 000,00
UAH з ПДВ
154 328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:17
Документи переможця
25 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:59
18. І ЕТАП частина 1.rar
25 серпня 2020 00:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 00:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 00:01
Fwd_ гарантия 773.zip
25 серпня 2020 00:01
19. І ЕТАП частина 2.rar
25 серпня 2020 00:01
18. І ЕТАП частина 1.rar
25 серпня 2020 00:01
17. Документи банку.rar
25 серпня 2020 00:01
16. Довiдка_покриття_773.pdf
25 серпня 2020 00:01
15. Виписка_773.pdf
25 серпня 2020 00:00
13. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 00:00
7. Транспортна схема.pdf
25 серпня 2020 00:00
4. Підтвердження МТБ.pdf
25 серпня 2020 00:00
3. Гарнтійний лист.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:13
IMG_0005 (2).pdf
24 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
24 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
24 серпня 2020 18:48
_ Dovidka_11, 203342_48_11_1_548_280.zip
24 серпня 2020 18:48
Субпідрядники.pdf
24 серпня 2020 18:48
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 18:48
Інші документи.pdf
24 серпня 2020 18:48
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 18:48
Техніка.rar
24 серпня 2020 18:48
Працівники ІІ етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Працівники І етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Лабораторія.pdf
24 серпня 2020 18:48
Досвід ІІ етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
Досвід І етап.pdf
24 серпня 2020 18:48
АБЗ.pdf
24 серпня 2020 18:48
Анал.договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Енерготепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 150 000 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
150 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:15
ДУ №2 до Договору №30-10-20 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:43
Договір №30-10-20.pdf укладений
06 жовтня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 ст.41 закону україни "Про публічні закупівлі", пунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору №30/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020 року уклали цю додаткову угоду до Договору про наступне: пуктут 3.1. Договору, Пункт 5.2. Договору, Додаток №1 - "Договірна ціна", Додаток №2 - "Календарний план надання послуг", Додаток №3 - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 924 617,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 102,83 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до рішення Господарського суду Харківської області по справі від 25.10.2022 №922/726/22. Дата набрання законної сили судового рішення 24.11.2022р.