Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки,ключі та петлі(замок навісний-1шт,замок врізний-7шт,замок гаражний-3шт,замок навісний-1шт,завіси точені-3шт)
Очікувана вартість
3 160,00 UAH
UA-2020-07-24-002342-c fe1adf459c5c4736bb0d2b9098c72ddd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геник Ярослав

380674557564 kosmachdl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька дільнична лікарня " Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади Косівського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 36879567
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Контактна особа: Геник Ярослав
380674557564
kosmachdl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Замки,ключі та петлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Степана Бандери, буд.3, КОСМАЧ, Івано-Франківська область, 78640, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем видаткової накладної на оплату товару. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового переказу по накладних на поточний рахунок Продавця , вказаний у реквізитах Договору. 4.2 Покупець здійснює оплату товару на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів з дати підписання видаткової накладної на товар (дата підписання збігається з датою її формування). 4.3 У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2020 13:31
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Никорович Петро Іванович
#2595720819
Переможець 3 160,00
UAH
24 липня 2020 13:34

Документи

24 липня 2020 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:36
договір Никорович.PDF укладений
24 липня 2020 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 160,00
UAH