Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи теплопостачання у Вороновицькій філії комунальної установи "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", за адресою вул. Гагаріна 24, смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 840 520,00 UAH
UA-2020-07-24-002307-b ● 7fdf36d7ac164d78bc92b39dccaf82b6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Вебсайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
Контактна особа: |
Наталія Ланецька +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 1 840 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 202,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи теплопостачання у Вороновицькій філії комунальної установи "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", за адресою вул. Гагаріна 24, смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23252, Україна, Вінницька область, смт. Вороновиця, вул. Гагаріна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття); Тендерна документація додається окремим додатком | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 11:15 |
Додаток 2 тех вимоги (нова редакція).rar | |
30 липня 2020 11:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 30.07.docx | |
30 липня 2020 11:15 |
ТД кап ремонт (нова редакція) 30.07.docx | |
27 липня 2020 17:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 липня 2020 17:29 |
ТД кап ремонт (нова редакція).docx | |
27 липня 2020 17:29 |
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).doc | |
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx | |
24 липня 2020 11:06 |
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 2 тех вимоги.rar | |
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 1 проект договору.docx | |
24 липня 2020 11:06 |
ТД кап ремонт.docx |
30 липня 2020 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 липня 2020 11:15 |
Додаток 2 тех вимоги (нова редакція).rar
|
||||||
30 липня 2020 11:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 30.07.docx
|
||||||
30 липня 2020 11:15 |
ТД кап ремонт (нова редакція) 30.07.docx
|
||||||
27 липня 2020 17:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
27 липня 2020 17:29 |
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
|
||||||
27 липня 2020 17:29 |
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).doc
|
||||||
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
|
||||||
24 липня 2020 11:06 |
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії.doc
|
||||||
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 2 тех вимоги.rar
|
||||||
24 липня 2020 11:06 |
Додаток 1 проект договору.docx
|
||||||
24 липня 2020 11:06 |
ТД кап ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 28 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 28 липня 2020 19:37
Просимо Вас уточнити технічне завдання в частині матеріалів, так як у файлах, наданих на сайті відсутні колонки з кількістю матеріалів *відскановано лише половину сторінки специфікації). Наприклад, в п. 11 Відомості обсягів робіт вказано, що необхідно змонтувати 210 муфтових водорозбірних кранів,в той же час у файлі Матеріали присутні лише назви даних кранів, а також видно, що вони є різних діаметрів. Так як ціна кранів залежить від діаметрів, необхідно точно знати кількість кранів по діаметрах. Те саме стосується секцій радіаторів, теплової ізоляції, насосів, балансувальних клапанів і тд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-24-002307-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 19 серпня 2020 19:58
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ Енергоагроімпекс умовам тендерної документації та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки його пропозиції
Замовником допущено норушення норм діючого законодавства під час прийняття Рішення про відхилення пропозиції ТОВ ЕНергоагроімпекс
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 10:33
Шановний Учаснику!
У ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником було чітко встановлено перелік документів, необхідних для підтвердження грошового забезпечення (покриття) гарантії, а саме: відповідно до п 2.4.1 це довідка, видана банком-гарантом та відповідно до п.2.4.2 це виписка з банківського рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо. Прошу звернути Вашу увагу, що слово «тощо» у цьому контексті не означає можливість надання документу на вибір - або виписка, або інший документ. У складі Вашої пропозиції відсутня виписка з банківського рахунку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Тому, враховуючи вище викладене, рішення Замовника є об’єктивним та неупередженим і не порушує принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зазначаю, що твердження «В зв’язку із необхідністю відхилення тендерної пропозиції» не є мотивуванням Замовника, не стосується конкретної закупівлі або Учасника, а лише вказує на дії Замовника, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
У ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником було чітко встановлено перелік документів, необхідних для підтвердження грошового забезпечення (покриття) гарантії, а саме: відповідно до п 2.4.1 це довідка, видана банком-гарантом та відповідно до п.2.4.2 це виписка з банківського рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо. Прошу звернути Вашу увагу, що слово «тощо» у цьому контексті не означає можливість надання документу на вибір - або виписка, або інший документ. У складі Вашої пропозиції відсутня виписка з банківського рахунку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Тому, враховуючи вище викладене, рішення Замовника є об’єктивним та неупередженим і не порушує принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зазначаю, що твердження «В зв’язку із необхідністю відхилення тендерної пропозиції» не є мотивуванням Замовника, не стосується конкретної закупівлі або Учасника, а лише вказує на дії Замовника, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" |
1 295 132,40
UAH з ПДВ
|
1 295 132,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
1 662 612,00
UAH з ПДВ
|
1 662 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" |
1 773 559,70
UAH з ПДВ
|
1 773 559,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" #41627082 |
Відхилено |
1 295 132,40
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 13:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Відхилено |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 16:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
1 662 612,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:33
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" #35200610 |
Відхилено |
1 773 559,70
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 10:27
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 серпня 2020 10:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі