Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи теплопостачання у Вороновицькій філії комунальної установи "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", за адресою вул. Гагаріна 24, смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 840 520,00 UAH
UA-2020-07-24-002307-b 7fdf36d7ac164d78bc92b39dccaf82b6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ланецька

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:23
Очікувана вартість: 1 840 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 202,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи теплопостачання у Вороновицькій філії комунальної установи "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", за адресою вул. Гагаріна 24, смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, смт. Вороновиця, вул. Гагаріна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття); Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:15
Додаток 2 тех вимоги (нова редакція).rar
30 липня 2020 11:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН 30.07.docx
30 липня 2020 11:15
ТД кап ремонт (нова редакція) 30.07.docx
27 липня 2020 17:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 липня 2020 17:29
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
27 липня 2020 17:29
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).doc
24 липня 2020 11:06
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
24 липня 2020 11:06
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії.doc
24 липня 2020 11:06
Додаток 2 тех вимоги.rar
24 липня 2020 11:06
Додаток 1 проект договору.docx
24 липня 2020 11:06
ТД кап ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 28 липня 2020 19:37
Просимо Вас уточнити технічне завдання в частині матеріалів, так як у файлах, наданих на сайті відсутні колонки з кількістю матеріалів *відскановано лише половину сторінки специфікації). Наприклад, в п. 11 Відомості обсягів робіт вказано, що необхідно змонтувати 210 муфтових водорозбірних кранів,в той же час у файлі Матеріали присутні лише назви даних кранів, а також видно, що вони є різних діаметрів. Так як ціна кранів залежить від діаметрів, необхідно точно знати кількість кранів по діаметрах. Те саме стосується секцій радіаторів, теплової ізоляції, насосів, балансувальних клапанів і тд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані, до тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-002307-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 19 серпня 2020 19:58
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ Енергоагроімпекс умовам тендерної документації та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки його пропозиції
Замовником допущено норушення норм діючого законодавства під час прийняття Рішення про відхилення пропозиції ТОВ ЕНергоагроімпекс
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 10:33
Шановний Учаснику!
У ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником було чітко встановлено перелік документів, необхідних для підтвердження грошового забезпечення (покриття) гарантії, а саме: відповідно до п 2.4.1 це довідка, видана банком-гарантом та відповідно до п.2.4.2 це виписка з банківського рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо. Прошу звернути Вашу увагу, що слово «тощо» у цьому контексті не означає можливість надання документу на вибір - або виписка, або інший документ. У складі Вашої пропозиції відсутня виписка з банківського рахунку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Тому, враховуючи вище викладене, рішення Замовника є об’єктивним та неупередженим і не порушує принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зазначаю, що твердження «В зв’язку із необхідністю відхилення тендерної пропозиції» не є мотивуванням Замовника, не стосується конкретної закупівлі або Учасника, а лише вказує на дії Замовника, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" 1 295 132,40
UAH з ПДВ
1 295 132,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 1 550 000,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 1 662 612,00
UAH з ПДВ
1 662 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 1 773 559,70
UAH з ПДВ
1 773 559,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:56
9.1. Протокол.pdf
07 серпня 2020 17:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:39
8.7 Довідки ст.17.pdf
07 серпня 2020 17:38
6.5 Накази.pdf
07 серпня 2020 17:38
6.4 Посвідчення з О.П..pdf
07 серпня 2020 17:38
6.3 Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 17:38
6.2 Форма 1 ДФ.pdf
07 серпня 2020 17:38
4.2 Баланс та звіт.pdf
07 серпня 2020 17:38
3.7 Розрахунки.rar
07 серпня 2020 17:38
3.6 93_ВОРОН.imd
07 серпня 2020 17:37
2.8 Лист (код доступу).pdf
07 серпня 2020 17:37
2.4 УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 серпня 2020 17:36
2.2.1 Протокол №3.pdf
07 серпня 2020 17:36
2.1.1 Наказ 12.pdf
07 серпня 2020 17:36
1.7.1 Код доступу.pdf
07 серпня 2020 17:36
1.6.1 Дозвіл Баскурт.jpg
07 серпня 2020 17:36
1.5.2 Ліцензія 2стр.jpg
07 серпня 2020 17:36
1.5.1 Ліцензія 1стр.jpg
07 серпня 2020 17:36
1.2.1 Витяг ПДВ.jpg

Публічні документи

09 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
09 серпня 2020 15:03
8.1 ЛІЦЕНЗІЯ + додатки.pdf
09 серпня 2020 15:03
443. КБ-2,3 лютий 2018 750 000,00.pdf
09 серпня 2020 15:02
443. КБ-2,3 грудень 669 566,12.pdf
09 серпня 2020 15:02
443. КБ-2,3 грудень 1 330 433,88.pdf
09 серпня 2020 15:02
3.1 Договір 372 від 26.06.2018.PDF
09 серпня 2020 15:02
27Вороновиця.imd
09 серпня 2020 15:02
25. ЗВВ 2019.pdf
09 серпня 2020 15:02
24. Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2020 15:01
22. Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2020 15:01
2.6 штатний розпис.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:45
30Тендерна_пропозиція.pdf
07 серпня 2020 17:45
29.Установчі документи.pdf
07 серпня 2020 17:45
28.Фінансова звітність.rar
07 серпня 2020 17:45
27.Проект договору.pdf
07 серпня 2020 17:45
24.Технічне завдання.pdf
07 серпня 2020 17:45
13.Банківська_гарантія.rar
07 серпня 2020 17:45
16.ВПВ_ст_17.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:05
Підписаний_G0820-1003-GL_tender.pdf
09 серпня 2020 17:05
Підписаний_Лицензия_.pdf
09 серпня 2020 17:05
62934472272845.pdf
09 серпня 2020 17:05
0000001897971605.1.0.pdf
09 серпня 2020 17:05
210.imd
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.PDF
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ОПР.PDF
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ИВР.pdf
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ДЦ.PDF
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ДЦ_3.PDF
09 серпня 2020 17:05
210_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.PDF
09 серпня 2020 17:05
Установчий документ.pdf
09 серпня 2020 17:05
Проект договору.pdf
09 серпня 2020 17:05
Ліцензія з додатком.PDF
09 серпня 2020 17:05
Dovidka_20198506030820521250.pdf
09 серпня 2020 17:04
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"
#41627082
Відхилено 1 295 132,40
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Відхилено 1 550 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Відхилено 1 662 612,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:33
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
Відхилено 1 773 559,70
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:27

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Розділу №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до Тендерної документації «- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками)». Для підтвердження права користування офісним приміщенням учасником було надано скан копію Договору найму №06/19 від 2.01.2019р., термін дії якого закінчився 31.12.2019року. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції чинний Договір оренди офісного приміщення. Відповідно до Розділу Розділу №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до Тендерної документації «- кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідченнь та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці.». Учасник у складі пропозиції не надав скановані копії протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції скановані копії протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці, а саме: 1) Протокол комісії з перевірки знань №478 від 12.07.2018 ДП Навчально-виробничий комбінат ТОВ «Да-Допомога»; 2) Протокол комісії з перевірки знань №123 від 21.02.2019 «Вінницький обласний навчально-курсовий комбінат ЖКГ, будівництва, енергетики, побутового обслуговування та торгівлі»; 3) Протокол комісії з перевірки знань №284 від 8.08.2017 «Управління Держпраці у Вінницькій області»; 4) Протокол комісії з перевірки знань №474 від 20.06.2019 «Вінницький обласний навчально-курсовий комбінат ЖКГ, будівництва, енергетики, побутового обслуговування та торгівлі».

Документи

14 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:04
рішення відхилення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:56
віхилення 2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Розділу №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до Тендерної документації «-у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками)». Для підтвердження права користування офісним та складськими приміщеннями учасником було надано скан копію Договору оренди нерухомого майна від 11.04.2018р., реєстраційний номер 2659. Згідно п.1.1.3 наданого Договору «Передача та повернення Об’єкта оренди оформляється відповідними Актами приймання-передачі Об’єкта оренди, що є невід’ємними частинами цього Договору.» У складі пропозиції Учасника відсутній зазначений Акт приймання-передачі. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції Акт приймання-передачі об’єкта оренди до Договору оренди нерухомого майна від 11.04.2018р., реєстраційний номер 2659.

Документи

25 серпня 2020 16:52
Електронний підпис

Документи

28 серпня 2020 10:27
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 10:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі