Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Очікувана вартість
236 562,32 UAH
UA-2020-07-24-002113-c ● aab0c6a5433645f2a579ec15d675ba7a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр медико-соціальної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 03329674 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Тарасівcька 2/21 |
Контактна особа: |
Шарашенідзе Олена Дмитрівна 380442880743 kmcmse@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток відповідно до пункту 1 частини 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
В зв'язку з тим, що було двічі відмінено процедури відкритих торгів (ідентифікатори закупівель UA-2020-06-23-005029-a та UA-2020-07-08-004231-b) з причини подання до участі менше двох пропозицій (один учасник подавав двічі свою тендерну пропозицію на відкриті торги), відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» підприємство може провести переговорну процедуру закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015 60130000-8 — "Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів" (Спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
В зв'язку з тим, що було двічі відмінено процедури відкритих торгів (ідентифікатори закупівель UA-2020-06-23-005029-a та UA-2020-07-08-004231-b) з причини подання до участі менше двох пропозицій (один учасник подавав двічі свою тендерну пропозицію на відкриті торги), відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» підприємство може провести переговорну процедуру закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015 60130000-8 — "Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів" (Спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 13:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Тарасівcька 2/21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата, протягом 5 робочих днів з моменту отримання рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 липня 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 12:59 |
Протокол перег_авто.PDF |
24 липня 2020 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 12:59 |
Протокол перег_авто.PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальна організація "Київмедспецтранс" #01993807 |
Переможець |
235 760,76
UAH
|
24 липня 2020 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:29
|
Договір №23_1 доп угода №2.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 12:51
|
Договір №23_1 доп угода №1.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2020 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2020 16:42
|
Договір 23 1.PDF | укладений |
08 серпня 2020 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни умов оплати |
Номер договору про закупівлю: | 23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 7730,05 грн (Сім тисяч сімсот тридцять гривень 05 коп), в тому числі ПДВ - 0,00 грн. Внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в такій редакції: "3.1. Сума Договору становить 228 030,71 грн (Двісті двадцять вісім тисяч тридцять грн 71 коп), в тому числі ПДВ - 0,00 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |