Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох колотий, квасоля сушена
Очікувана вартість
147 580,00 UAH
UA-2020-07-24-002038-c 22f416c864d34def9b4989d092ba5c2c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122318 osvita-otg2480@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОКНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43247538
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Херсонська, 6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122318
osvita-otg2480@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 12:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 12:51
Початок аукціону: 05 серпня 2020 13:48
Очікувана вартість: 147 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 737,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11840 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
50 кг
Квасоля сушена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
250 кг
Горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 09:54
Оголошення.doc
24 липня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:46
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-002038-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2559319240
Дата подання: 07 серпня 2020 11:43
Необгрунтоване визначення переможця
ВІДДІЛУ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,
КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ
СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОКНЯНСЬКОГО РАЙОНУ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
67900 Україна Одеська область смт Окни
вул. Херсонська, 6

ФОП Шевчук О.М. 65031, Одеська обл. м.
Одеса, пров. Деревообробний другий,
буд.15-Б, +38(063)241-4058,
shevchukkyrka@gmail.com
_______________________________________

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ВІДДІЛОМ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ
СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОКНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA- 2020-07-24-002038-c код ДК 021:2015 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, горох колотий, квасоля сушена) .


Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Избаш Богдан Миколайович
2. ФОП Шевчук Олена Миколаївна
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Избаш Богданом Миколайовичем.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в складі документів наявні наступні невідповідності:
1. Замовником вимагалась довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Учасник надав довідку у вигляді листа, в якому не вказано, про якій аналогічний договір йдеться, його контрагента, обсяги та період виконання.
2. Замовником вимагався оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного в довідці, з зазначенням інформації про належне виконання договору Учасник надав лист, в якому не вказано, про якій аналогічний договір йдеться, обсяги та період виконання.
3. Замовником була запропонована форма цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.Учасник не повинен був відступати від змісту даної форми. В графі «Вартість пропозиції» було необхідно вказати вартість предмету закупівлі (стартова сума) в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Учасник вказав сумму тільки цифрами, взагалі в своїй тендерній пропозиції без пояснення урахування ПДВ («з ПДВ» або «без ПДВ»).
Однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Избаш Богдана Миколайовича і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника з невідповідністю пропозиції прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Избаш Богдан Миколайович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.




З повагою,

ФОП Шевчук О.М. 07.08.20 р.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІЗБАШ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" 105 140,00
UAH з ПДВ
105 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 140 920,20
UAH з ПДВ
140 920,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 23:56
12-13.jpg
03 серпня 2020 23:56
4-5.jpg
03 серпня 2020 23:56
2-3.jpg
03 серпня 2020 23:56
1.jpg
03 серпня 2020 23:56
ТХ картопля.pdf
03 серпня 2020 23:56
ПРОТОКОЛ 9.png
03 серпня 2020 23:56
оренда форд.pdf
03 серпня 2020 23:56
оренда фіат.pdf
03 серпня 2020 23:56
мат.тех.база.pdf
03 серпня 2020 23:56
згода на обробку даних.pdf
03 серпня 2020 23:56
виписка.pdf
03 серпня 2020 23:56
Акт перевірки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІЗБАШ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІЗБАШ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3284517412
Переможець 105 140,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:49

Документи

06 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:17
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІЗБАШ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3284517412
105 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:17
рішення.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 серпня 2020 17:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень
Документи:
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:35
протокол