Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Первомайської міської ради по вул. Федора Толбухіна, 105 у м. Первомайську Миколаївської області
Очікувана вартість
17 266 580,00 UAH
UA-2020-07-24-002038-a 1a9d5a1986ad4b7a8488568455e3bb52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Артем Володимирович

+380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Лук'яненко Артем Володимирович
+380512379436
artemlukianenko98626@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 23:10
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 23:10
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:06
Очікувана вартість: 17 266 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172 665,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100% Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України, місцевий бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Первомайської міської ради по вул. Федора Толбухіна, 105 у м. Первомайську Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000024 ● ba24994cb3724a4abc82ba258a95b712
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 2 UA-2020-07-24-002038-a 24.07.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОСПОДАР-2" 16 921 432,00
UAH з ПДВ
16 227 334,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "Смартбуд" 16 350 000,00
UAH з ПДВ
16 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 16 403 251,00
UAH з ПДВ
16 403 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 20:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 20:16
тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 20:16
статут.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР2 ан.2.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.4-1-1pdf.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-33.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-32.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-30.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-28.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-26.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-24.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-22.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-20.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-18.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-16.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-14.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-12.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-11.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-9.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-7.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-6.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-5.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-4.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-3.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-2.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-1ч.2.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР.2-1-1ч.1.pdf
10 серпня 2020 20:16
ПВР ан.2.pdf
10 серпня 2020 20:16
обєктний кошторис 4-1.pdf
10 серпня 2020 20:16
обєктний кошторис 2-1.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.4-1-1.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-33.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-32.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-30.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-29.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-28.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-27.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-26.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-25.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-24.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-23.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-22.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-21.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-20.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-19.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-18.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-17.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-16.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-15.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-14.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-13.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-12.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-11.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-10.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-9.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-8.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-7.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-6.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-5.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-4.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-3.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-2.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-1.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-1 2п.pdf
10 серпня 2020 20:16
локальний кошт.2-1-1 1п.pdf
10 серпня 2020 20:16
ліцензія з додатком.pdf
10 серпня 2020 20:16
кошт.розр.pdf
10 серпня 2020 20:16
інформаційні довідки.pdf
10 серпня 2020 20:16
звед.кошт.роз.pdf
10 серпня 2020 20:16
договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 20:16
договір.pdf
10 серпня 2020 20:16
договір ан.1.pdf
10 серпня 2020 20:16
договір ан.2.pdf
10 серпня 2020 20:16
довідка дипломи.pdf
10 серпня 2020 20:16
довідка ан.2.pdf
10 серпня 2020 20:16
акт 2 ан.2.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 17:05
файл — копия.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 13:16
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:16
Довідки перемога.pdf
10 серпня 2020 20:11
Електронний підпис
10 серпня 2020 20:11
документи (2).pdf
10 серпня 2020 19:29
Електронний підпис
10 серпня 2020 19:28
кошторис 1 (2).pdf
10 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 19:01
кошторис 6 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
кошторис 5 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
кошторис 4 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
кошторис 3 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
кошторис 2 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
кошторис 1 (1).pdf
10 серпня 2020 19:01
документи (1).pdf
10 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:02
кошторис 5.pdf
10 серпня 2020 17:02
документи.pdf
10 серпня 2020 17:01
кошторис 4.pdf
10 серпня 2020 17:01
кошторис 1.pdf
10 серпня 2020 17:01
кошторис 2.pdf
10 серпня 2020 17:01
Підписаний_G0820-1067-GL_tender.pdf
10 серпня 2020 17:01
кошторис 6.pdf
10 серпня 2020 17:01
кошторис 3.pdf
24 липня 2020 16:13
19 виписка + ндс 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОСПОДАР-2"

ТОВ БК "Смартбуд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
#38505287
Відхилено 16 227 334,20
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 09:53
ТОВ БК "Смартбуд"
#43007381
Відхилено 16 350 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 10:54
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
Переможець 16 403 251,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:39

Документи

25 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
16 403 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:15
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 12:04
Д.у.9 Д. 33-20 Первомайск приемное Олкрис.pdf зміни до договору
27 січня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:42
Д.у.8 Д 33-20 Первомайск приемное Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 18:46
Д.у. 7 Д. 33 -20 Приемное Первомайск Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:45
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 17:53
Д.у. 6 Д. 33-20 Приемное Первомайськ Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 12:03
Д.у. 5 Д.33-20 приемное отделение Первомайск Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 17:52
Д.у. 4 Д.33-20 Приемное отделение Первомайск Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 12:47
Д.у. 3 Д.33-20 Приемное Первомайск Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
15 липня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 11:40
Д.у. 2 Д.33-20 Приемное Первомайск Олкрис.FR12.pdf зміни до договору
25 травня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:47
Д. 33-20 приемное Первомайск.FR12.pdf укладений
09 вересня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2. розділу 3, п.9.1. розділу 9, п.19.2. розділу 19 та розділ 20
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 та п.9.1. Розділу 9
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, пункт 9.1. розділу 9, та в розділ 20
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дату договору у додатковій угоді №4 від 02.09.2021 викласти як "договір №33 від 08.09.2020". 2. дату договору у додатках №2, та Додатках №3 додаткової угоди №4 від 02.09.2021 викласти як "договір №33 від 08.09.2020".
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, пункт 9.1. розділу 9, та внести зміни в додаток 1
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, пункт 9.1. розділу 9
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, пункт 9.1. розділу 9
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 та п.9.1. Розділу 9
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Первомайської міської ради по вул. Федора Толбухіна, 105 у м. Первомайську Миколаївської області 1 роботи 16 027 209,25
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 16 027 209,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 671 201,53 UAH)