Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3) (44034- набір для забору донорської крові, двокамерний;46347- чотирикамерний набір для донорської крові;58091- набір для аферезу)
Очікувана вартість
787 980,00 UAH
UA-2020-07-24-001970-b 8ee6f2b7d2f8442ba48da916e1fb2578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:12
Очікувана вартість: 787 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 939,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2498 штуки
(44034- набір для забору донорської крові, двокамерний;46347- чотирикамерний набір для донорської крові;58091- набір для аферезу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:49
Проєкт_Договору_ДОДАТОК_5_контейнери (2).docx
24 липня 2020 10:49
ТД_(контейнери).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавель Євген Валерійович 787 112,00
UAH з ПДВ
787 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 787 635,00
UAH з ПДВ
787 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:54
Технічна частина.pdf
06 серпня 2020 08:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:33
Аналітичні паспорта.pdf
06 серпня 2020 08:33
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 08:33
Листи - роз'яснення.pdf
06 серпня 2020 08:33
Договора - транспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавель Євген Валерійович

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавель Євген Валерійович
#3189918412
Переможець 787 112,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавель Євген Валерійович
#3189918412
787 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 10:24
Звіт 3314-46Т_ФОП Журавель.pdf укладений
23 червня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 09:18
ДУ 2 від 22.02. до Д 3314-46Т_Журавель.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:11
ДУ 1 від 15.12 до Д 3314-46Т_ФОП Журавель.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:27
Договір 3314-46Т від 26.08.20_ФОП Журавель.pdf укладений
27 серпня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 787 112,00
UAH