Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190404 Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190404 Zarutske - Studenok - Ulanovo, km 0+000 - km 3+000, km 10+200 - km 12+050 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
28 435 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001959-c 395f327e4deb4a7696fa090460ca1df7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Road of the Sumy Region"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
380503071577
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:43
Очікувана вартість: 28 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142175 UAH
Publication date: 24 липня 2020 12:35
Enquiries until: 15 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 28 435 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 142 175 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг:
Підготовка території
1 Вирізання порослі кущів
Земляні роботи
1 Розробка грунту з навантаженням у транспортні засоби, ґрунт ІІ групи
2 Перевезення грунту до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т
3 Насув ґрунту механізованим способом при улаштуванні дорожніх насипів, з переміщенням на відстань до 10 м: ґрунт ІІ групи
4 Ущільнення грунту
5 Планування верху земляного полотна і основи механізованим способом: ґрунт II групи
6 Улаштування дорожнього корита із переміщенням грунту на відстань до 100 м при глибині корита до 250 мм
7 Укріплення узбіч асфальтогранулятом при товщині шару 10 см
Дорожній одяг
1 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування 4 см
2 Перевезення асфальтогрануляту на відстань 2 км
3 Виправлення профілю основ з додаванням ПЩС С-7
4 Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші тип Б дрібнозерниста (площа ущільнення - 29 100 м2)
5 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої асфальтобетонної суміші тип Б дрібнозерниста
Пересічення та примикання
1 Улаштування вирівнюючих шарів основи із ПЩС С-7
2 Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші тип Б дрібнозерниста (площа ущільнення - 500 м2)
3 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої асфальтобетонної суміші тип Б дрібнозерниста
Облаштування та обстановка дороги
1 Влаштування дорожньої розмітки 1.5
2 Влаштування дорожньої розмітки 1.1
3 Влаштування дорожнього знаку трикутного 900*900 мм на одній опорі
4 Влаштування дорожнього знаку прямокутного 700*700 мм на одній опорі
5 Кріплення щитків дорожніх знаків прямокутних 350*700 мм
6 Влаштування дорожнього знаку індивідуального проектування на двох опорах
7 Встановлення напрямних стовпчиків
Тимчасові будівлі та споруди
1 Перевезення дорожніх знаків та стовпчиків
2 Встановлення інформаційного пано на двох стояках 3,25 х 1,75
3 Встановлення щитів дорожніх знаків
4 Встановлення дорожнього знаку на одному стояку
5 Демонтаж інформаційного пано на двох стояках 3,25 х 1,75
6 Влаштування дорожнього знаку індивідуального проектування на двох опорах
7 Демонтаж дорожнього знаку на одному стояку
8 Перевезення дорожніх знаків та стовпчиків
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer are presented in Ukrainian.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190404 Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190404 Zarutske - Studenok - Ulanovo, km 0+000 - km 3+000, km 10+200 - km 12+050 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 19:19
Перелік змін 13.08.docx
14 серпня 2020 19:18
ТД Заруцьке Студенок зміни 13.08.docx
24 липня 2020 12:41
Проект договору Заруцьке Студенок 24.07.2020.docx
14 серпня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 19:19
Перелік змін 13.08.docx
14 серпня 2020 19:18
ТД Заруцьке Студенок зміни 13.08.docx
24 липня 2020 12:41
ТД Заруцьке Студенок 24.07.2020.docx
24 липня 2020 12:41
Проект договору Заруцьке Студенок 24.07.2020.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 вересня 2020
UA-2020-07-24-001959-c395f327e4deb4a7696fa090460ca1df7
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Шляховик-Шостка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:55
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:56

Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 22:49
Електронний підпис
24 серпня 2020 22:49
Електронний підпис
24 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
24 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:56
Матеріальна база.rar
21 серпня 2020 11:56
Лабораторія.rar
21 серпня 2020 11:56
гарантія UA-2020-07-24-001959-c.zip
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний договір.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 3.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 2.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 1.rar
21 серпня 2020 11:56
АБЗ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПП «Шляховик-Шостка» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190404 Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 1.1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації, в свою чергу, містить форму таблиці, відповідно до якої учасники мають надавати інформацію щодо наявної у них власної чи залученої техніки, що є необхідною для надання послуги згідно з предметом закупівлі. Зокрема, формою таблиці для надання послуг за предметом закупівлі, передбачено мінімально необхідну кількість техніки, зокрема: наявність 2-х екскаваторів та 2-х автогрейдерів. При цьому, відповідно до Довідки про наявність техніки від 21.08.2020 №230 для надання послуг за предметом закупівлі в учасника наявні лише один екскаватор/TATRA/815 UDS 114A та один автогрейдер/ДЗ-122A-1. Отже, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог тендерної документації. Також Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надаються, зокрема: акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Відповідно до Довідки про наявність техніки від 21.08.2020 №230 Учасником торгів до надання послуг планується залучення 2-х котків дорожніх, автогудронатора та екскаватора згідно договору оренди від 22.04.2020 №022/04/20, укладеного з ТОВ «СУМБУДТРАНС» та фрези дорожньої згідно договору оренди від 13.07.2020 №13/07/20, укладеного з ТОВ «УНІВЕРБУР». При цьому, в тендерній пропозиції учасника відсутні акти приймання-передачі Учаснику або інші документи, які підтверджують факт отримання Учасником залученої техніки згідно укладених договорів оренди від 22.04.2020 №022/04/20 з ТОВ «СУМБУДТРАНС» та від 13.07.2020 №13/07/20 з ТОВ «УНІВЕРБУР». Отже, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації при перевезенні асфальтобетонної суміші на об'єкт ремонту, учасник враховує, що відстань транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші учасник надає транспортну схему за формою таблиці, наведеної Замовником. При цьому, в тендерній пропозиції учасника відсутня транспортна схема за формою наведеній в Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1.1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, зокрема шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації та документів, що підтверджують наявність в учасника додаткових одиниць техніки – екскаватора та автогрейдера, листа-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою; акти приймання-передачі Учаснику або інші документи, які підтверджують факт отримання Учасником залученої техніки згідно укладених договорів оренди від 22.04.2020 №022/04/20 з ТОВ «СУМБУДТРАНС» та від 13.07.2020 №13/07/20 з ТОВ «УНІВЕРБУР». тощо. 1.2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, зокрема шляхом розміщення в електронній системі закупівель транспортної схеми за формою таблиці, наведеної Замовником.

Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:29
ліцензія
21 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:27
ліцензія
21 вересня 2020 09:27
Банківська гарантія
18 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:14
Порівняння
18 вересня 2020 16:14
матеріали
14 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:51
Наявність техніки
01 вересня 2020 15:51
Схема транспортування
01 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:53
Наявність техніки
01 вересня 2020 14:53
Наявність працівників
01 вересня 2020 14:53
Схема транспортування
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:49
гарантія.zip
21 серпня 2020 16:49
Форми КБ2_ КБ3.pdf
21 серпня 2020 16:49
Технічне завдання.rar
21 серпня 2020 16:49
Наявність техніки.rar
21 серпня 2020 16:49
лабораторний контроль.rar
21 серпня 2020 16:49
Інше.rar
21 серпня 2020 16:49
Документи по АБЗ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «ТД «ДІНАСТІЯ» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190404 Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації при перевезенні асфальтобетонної суміші на об'єкт ремонту, учасник враховує, що відстань транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші учасник надає транспортну схему за формою таблиці, наведеної Замовником. Так в таблиці учасник зазначає, зокрема, відстань перевезення асфальтобетонної суміші (км) та швидкість руху (км/год) в населеному пункті (стовпець 5) та поза населеним пунктом (стовпець 6). Разом з тим стовпці 5 та 6 таблиці транспортної схеми Учасника від 20.08.2020 № 976 містять один числовий параметр, а саме відстань перевезення. Крім того, згідно з відомостями, зазначеними Учасником в таблиці, а також в текстовій частині транспортної схеми відстань перевезення асфальтобетонної суміші поза межами населеного пункту становить 50,2 км, а в межах населеного пункту – 12,4 км. Тобто разом – 62,6 км. Всупереч наведеним відомостям Учасник в цій же транспортній схемі зазначає, що середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить 54 км. Отже, з наданої Учасником транспортної схеми неможливо достеменно з’ясувати відстань транспортування асфальтобетонної суміші від місця її виробництва і до об’єкту ремонту, а відтак і час транспортування Враховуючи викладене, Учасник не надав підтвердження дотримання ним передбачених Додатком 2 до тендерної документації вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші, а, отже, і відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів). 2. Відповідно до п. 5.1.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитними угодами, датована (датовані) не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а також скановані копії Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати та Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником надано, зокрема, фінансову звітність (баланс та звіт про фінансові результати) за І півріччя2020 року. В той же час відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. В тендерній пропозиції ТОВ «ТД «ДІНАСТІЯ» відсутня фінансова звітність за 2019 рік, а, отже, Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. 2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» відповідно до вимог п. 5.1.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ПП "Шляховик-Шостка"

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 21 894 950,00
UAH з ПДВ
21 894 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 26 728 900,00
UAH з ПДВ
26 728 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 22:49
Електронний підпис
24 серпня 2020 22:49
Електронний підпис
24 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
24 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:56
Матеріальна база.rar
21 серпня 2020 11:56
Лабораторія.rar
21 серпня 2020 11:56
гарантія UA-2020-07-24-001959-c.zip
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний договір.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 3.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 2.rar
21 серпня 2020 11:56
Аналогічний 1.rar
21 серпня 2020 11:56
АБЗ.rar

Публічні документи

21 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:29
ліцензія
21 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:27
ліцензія
21 вересня 2020 09:27
Банківська гарантія
18 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:14
Порівняння
18 вересня 2020 16:14
матеріали
14 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:51
Наявність техніки
01 вересня 2020 15:51
Схема транспортування
01 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:53
Наявність техніки
01 вересня 2020 14:53
Наявність працівників
01 вересня 2020 14:53
Схема транспортування
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:49
гарантія.zip
21 серпня 2020 16:49
Форми КБ2_ КБ3.pdf
21 серпня 2020 16:49
Технічне завдання.rar
21 серпня 2020 16:49
Наявність техніки.rar
21 серпня 2020 16:49
лабораторний контроль.rar
21 серпня 2020 16:49
Інше.rar
21 серпня 2020 16:49
Документи по АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ПП "Шляховик-Шостка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 21 894 950,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:32
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Відхилено 21 894 950,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:35
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
Переможець 26 728 900,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
26 728 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:58
ДУ Заруцьке Студенок зменшення суми договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:33
Дод.угода 3 Заруцьке.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:31
ДУ Заруцьке.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:15
Договір Заруцьке Шляховик Шостка.pdf укладений
25 вересня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Пункт 4.2 Договору доповнити реченням: "При здійсненні попередньої оплати наприкінці бюджетного року, невідпрацьовані суми авансу повертаються до 24 грудня 2020 року. Виключити пункти 4.6 та 4.7 з Положень Договору.
Номер договору про закупівлю: 21 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з коригуванням договірної ціни з включенням додаткових робіт за рахунок коштів на покриття ризиків, Сторони дійшли згоди Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 21 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 від 25.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг №21Пс-МД/2610 від 25.09.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190404 Заруцьке - Студенок - Уланове, км 0+000 – км 3+000, км 10+200 – км 12+050, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 26 649 611,81 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 26 649 611,81 гривень (двадцять шість мільйонів шістсот сорок дев'ять тисяч шістсот одинадцять грн, 81 коп.) з урахуванням ПДВ. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. Інші умови договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 21 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 649 611,81
UAH (в тому числі ПДВ 4 441 601,97 UAH)