Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26, м. Вознесенськ, Миколаївської області
Очікувана вартість
5 763 110,00 UAH
UA-2020-07-24-001926-a a1d1d3663dcd43a6ab9c128162b95949
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Артем Володимирович

+380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Лук'яненко Артем Володимирович
+380512379436
artemlukianenko98626@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 23:10
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 23:10
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 5 763 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 631,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100% Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймального відділення КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26, м. Вознесенськ, Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-001926-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко, Код ЄДРПОУ:36714047
Дата подання: 02 вересня 2020 09:52
Не погодження з рішенням Замовника
Шановний Замовнику!
Яким чином можна усунути недоліки, якщо ви подали вимогу у вихідний день (субота) 29.08.2020 в 12.37 з кінцевою датою та часом на усунення невідповідностей - 30.08.2020 в 12.37. (неділя). Відповідно до Кодексу законів про працю України встановлено п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. Згідно ст.. 71 КЗпП України робота у вихідні дні забороняється. Залучення окремих працівників до роботи у ці дні допускається тільки з дозволу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) підприємства, установи, організації і лише у виняткових випадках, що визначаються законодавством і в частині другій цієї статті. Залучення працівників до роботи у вихідні дні провадиться за письмовим наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу. На офіційному сайті Миколаївської обласної державної адміністрації оприлюднено розпорядок роботи Управління капітального будівництва Миколаївської облдержадміністрації Початок роботи - 8.00 Обідня перерва - 12.00 до 12.45 Закінчення роботи - 17.00 По п’ятницям тривалість робочого часу з 8.00 до 15.45. Тобто згідно даного графіка Управління капітального будівництва Миколаївської облдержадміністрації в суботу та неділю не працюють. Яким чином вимога була подана в суботу в 12.37??? Також просимо пояснити чому в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від 31.08.2020 зазначено що вимогу про усунення невідповідностей Вами надана 28.08.2020 о 12.39? Ми вважаємо , що у Ваших діях вбачається дискримінація нашого підприємства! Вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції № 1 від 31.08.2020р. та протокол розгляду тендерної пропозиції № 1 від 01.09.2020р. та надати нашому підприємству можливість оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 12:18
1. Щодо робочого часу працівників УКС - на сайті Миколаївської обласної державної адміністрації оприлюднений відсутня інформація щодо працівників, які виконують свою роботу за сумісництвом.
2. Щодо дати протоколу вимоги про усунення невідповідностей - дата зазначена в протоколі є помилкою друку, яка не є суттєвою, оскільки в електронній системі закупівель зазначена дата якою відбулося оприлюднення інформації.
3. Щодо скасування рішень замовника та повторного надання можливості оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції - законом не передбачено на вимогу Учасника скасування рішень та повторного надання підприємству можливість оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на звернення

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 09:52
Повідомлення.PDF
02 вересня 2020 09:52
Повідомлення 1.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000023 ● 7e262b8a0ee54f18b4e81dc3802f12a4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-07-24-001926-a 24.07.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 5 615 905,54
UAH з ПДВ
5 474 954,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 5 474 954,50
UAH з ПДВ
5 474 954,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 5 760 021,90
UAH з ПДВ
5 760 021,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:47
Договiрна_цiна_част____2.pdf
10 серпня 2020 16:47
Договiрна_цiна_част____1.pdf
10 серпня 2020 16:47
Договiрна_цiна_част____3.pdf
10 серпня 2020 16:47
Договiрна_цiна_част____4.pdf
10 серпня 2020 16:47
Опис Статут.PDF
10 серпня 2020 16:47
Довід.субпідряд.PDF
10 серпня 2020 16:47
Тендерна пропозиція.PDF
10 серпня 2020 16:47
Витяг ПДВ.PDF
10 серпня 2020 16:47
Опис Статут.PDF
10 серпня 2020 16:47
Статут.PDF
10 серпня 2020 16:47
Iнформацiйний_лист.pdf
10 серпня 2020 16:47
Повноваження.PDF
10 серпня 2020 16:47
Довiдка_лист-вiдгук.pdf
10 серпня 2020 16:47
Акт ввода в експлуат..PDF
10 серпня 2020 16:47
Договiрна_цiнi._част___2.pdf
10 серпня 2020 16:46
Договiр_Договiрна_цiнi.pdf
10 серпня 2020 16:46
Додаткова_угода__4.pdf
10 серпня 2020 16:46
Додаткова_угода__3.pdf
10 серпня 2020 16:46
Додаткова_угода_1.pdf
10 серпня 2020 16:46
Додаткова_угода__2.pdf
10 серпня 2020 16:46
Накази_працiвникiв.pdf
10 серпня 2020 16:46
Накази субпідряд.rar
10 серпня 2020 16:46
Довід.працівники.PDF
10 серпня 2020 16:46
Ліцензія.PDF
10 серпня 2020 16:46
Тех.паспорт.jpg
10 серпня 2020 16:46
Техпаспорта_3.jpg
10 серпня 2020 16:46
Тех.паспорт_2.jpg
10 серпня 2020 16:46
Техпаспорта_4.jpg
10 серпня 2020 16:46
ДОЗВIЛ.PDF
10 серпня 2020 16:46
ДОЗВIЛ_№2681748pdf.pdf
10 серпня 2020 16:46
Договiр_оренди_070617.pdf
10 серпня 2020 16:46
Договiр_оренди_050617_.pdf
10 серпня 2020 16:46
доп_№2_к_договору_05.06.17.pdf
10 серпня 2020 16:46
доп_№3_к_договору_070617pdf.pdf
10 серпня 2020 16:46
Догов. оренди техніки.PDF
10 серпня 2020 16:46
Довід.обладн..PDF

Публічні документи

08 вересня 2020 13:36
Dovidka_20220477190290855776.pdf.p7s
08 вересня 2020 13:36
Dovidka_20220477190290855776.pdf
08 серпня 2020 21:37
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:05
ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ.pdf
06 серпня 2020 17:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2020 17:48
ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ.pdf
06 серпня 2020 17:39
ВІДПОВІДНІСТЬ ст.17.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:31
протокол на участь.pdf
07 серпня 2020 13:31
Кошторисні розрахунки.7z
07 серпня 2020 13:31
1 тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 11:01
статут.pdf
06 серпня 2020 11:01
відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 11:01
Витяг на 30.06.19.rtf
06 серпня 2020 11:01
виписка.pdf
06 серпня 2020 11:01
антикорупция.pdf
06 серпня 2020 11:01
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Відхилено 5 474 954,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 18:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2020 12:37
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
Переможець 5 474 954,50
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 19:01

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах не вся інформація про техніку (п.12.13.14) відповідає наданим документам на підтвердження наявності обладнання й матеріально-технічної бази, а саме: документам, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів)) та/або підтвердження правових підстав щодо наявності орендованого обладнання, машин та механізмів (скан-копію(ї) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами); скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації.). 2) В складі тендерної пропозиції відсутні документи на працівників учасника, (наприклад трудові книжки в повному обсязі (всі заповнені сторінки) та/або накази про прийняття на роботу/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ), а саме: Владімірова В.В. та Протопова О.С. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1 Таблиці Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. 2) п. 2 Таблиці Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Зазначити в довідці техніку, яка відповідає наданим документам на підтвердження стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази або додати документи на підтвердження стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, які підтверджуютья зазначену в довідці інформацію інформацію; 2) Надати документи на працівників Учасника Владімірова В.В. та Протопова О.С. (наприклад трудові книжки в повному обсязі (всі заповнені сторінки) та/або накази про прийняття на роботу/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 19:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
5 474 954,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:14
Д.у.2 Д. 29-20 приемное Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:55
Д.у.1 Д.29-20 Вознесенск приемное.FR12.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 19:17
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 19:16
Д. 29 -20 приемное отделение Вознесенск.FR12.pdf укладений
15 вересня 2020 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2 Розділу 3, п 9.1 розділу 9 та 20
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 474 954,50
UAH (в тому числі ПДВ 912 492,42 UAH)