Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013962 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42 |
Контактна особа: |
Лук'яненко Артем Володимирович +380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 23:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 23:10 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 5 763 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 631,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 14:37 |
Додаток 4 (Технічна специфікація)(нова редакція).rar | |
30 липня 2020 14:37 |
ТД (м.Вознесенськ) (нова редакція).docx | |
30 липня 2020 14:37 |
Перелік змін до ТД.docx | |
24 липня 2020 15:45 |
Додаток 4 (Технічна специфікація).rar | |
24 липня 2020 15:45 |
ТД (м.Вознесенськ) .docx |
30 липня 2020 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2020 14:37 |
Додаток 4 (Технічна специфікація)(нова редакція).rar
|
|||
30 липня 2020 14:37 |
ТД (м.Вознесенськ) (нова редакція).docx
|
|||
30 липня 2020 14:37 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
24 липня 2020 15:45 |
Додаток 4 (Технічна специфікація).rar
|
|||
24 липня 2020 15:45 |
ТД (м.Вознесенськ) .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Яким чином можна усунути недоліки, якщо ви подали вимогу у вихідний день (субота) 29.08.2020 в 12.37 з кінцевою датою та часом на усунення невідповідностей - 30.08.2020 в 12.37. (неділя). Відповідно до Кодексу законів про працю України встановлено п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. Згідно ст.. 71 КЗпП України робота у вихідні дні забороняється. Залучення окремих працівників до роботи у ці дні допускається тільки з дозволу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) підприємства, установи, організації і лише у виняткових випадках, що визначаються законодавством і в частині другій цієї статті. Залучення працівників до роботи у вихідні дні провадиться за письмовим наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу. На офіційному сайті Миколаївської обласної державної адміністрації оприлюднено розпорядок роботи Управління капітального будівництва Миколаївської облдержадміністрації Початок роботи - 8.00 Обідня перерва - 12.00 до 12.45 Закінчення роботи - 17.00 По п’ятницям тривалість робочого часу з 8.00 до 15.45. Тобто згідно даного графіка Управління капітального будівництва Миколаївської облдержадміністрації в суботу та неділю не працюють. Яким чином вимога була подана в суботу в 12.37??? Також просимо пояснити чому в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від 31.08.2020 зазначено що вимогу про усунення невідповідностей Вами надана 28.08.2020 о 12.39? Ми вважаємо , що у Ваших діях вбачається дискримінація нашого підприємства! Вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції № 1 від 31.08.2020р. та протокол розгляду тендерної пропозиції № 1 від 01.09.2020р. та надати нашому підприємству можливість оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції.
2. Щодо дати протоколу вимоги про усунення невідповідностей - дата зазначена в протоколі є помилкою друку, яка не є суттєвою, оскільки в електронній системі закупівель зазначена дата якою відбулося оприлюднення інформації.
3. Щодо скасування рішень замовника та повторного надання можливості оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції - законом не передбачено на вимогу Учасника скасування рішень та повторного надання підприємству можливість оприлюднити документи для усунення невідповідності тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-25-000023 ● 7e262b8a0ee54f18b4e81dc3802f12a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.01.2021 № 51
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2020-07-24-001926-a 24.07.2020
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
5 615 905,54
UAH з ПДВ
|
5 474 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
5 474 954,50
UAH з ПДВ
|
5 474 954,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
5 760 021,90
UAH з ПДВ
|
5 760 021,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко #36714047 |
Відхилено |
5 474 954,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 18:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2020 12:37
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Переможець |
5 474 954,50
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 19:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 10:14
|
Д.у.2 Д. 29-20 приемное Вознесенск.FR12.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 09:55
|
Д.у.1 Д.29-20 Вознесенск приемное.FR12.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 19:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 19:16
|
Д. 29 -20 приемное отделение Вознесенск.FR12.pdf | укладений |
15 вересня 2020 19:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п.3.2 Розділу 3, п 9.1 розділу 9 та 20 |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |