Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішнього дворика Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові (коригування)
Очікувана вартість
2 576 582,40 UAH
UA-2020-07-24-001649-c 608f00350e3b43589ab56fa956d4ebc6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиш Юлія Ярославівна

teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 35664399
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Городоцька, 36
Контактна особа: Калиш Юлія Ярославівна
teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 576 582,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 882,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішнього дворика Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, 36, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 27 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:17
Доброго дня. Просимо уточнити пункт 32 Технічного завдання "Гранітна бруківка" - цікавить чи ця бруківка пиляна чи колота? Пункт 299 Технічного завдання - просимо уточнити на скільки веломісць розрахована велостійка. Просимо уточнити параметри, розміри, технічні характеристики, матеріал? Пункти Технічного завдання № 300; 301; 302 - просимо уточнити параметри, розміри, технічні характеристики, матеріал? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Уточнення пункту 32: бруківка пиляна.
2) Уточнення пункту 299: кожна велостійка розрахована на 2 веломісця; матеріал – труба профільна (прямокутна) 25Х50Х3мм; розміри велостійки –висота=750мм, ширина=1035мм.
3) Уточнення пункту 300: сталева квадратна конструкція із оцинкованого листа (товщина листа 4мм) розміром 315Х315мм, висота конструкції 950мм; всередині змінна ємність із листа (товщина листа 2 мм) об’ємом 50 л.
4) Уточнення пункту 301: лавка в плані 2,5Х0,54м, висота=0,44м; боковинки із стального листа (товщина листа 10мм) і опорний кутник 50Х50Х5мм; сидіння покрите брусками (8 шт., кожен розміром 50Х50мм); спинка з дошки розміром 230Х50мм.
5) Уточнення пункту 302: лавка симетрична до описаної в п.301.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проспер Вінд 2 576 516,40
UAH з ПДВ
2 576 516,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:04
обладнання НОВЕ_.pdf
10 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:31
цінова пропоз.pdf
10 серпня 2020 13:10
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:08
кваліфікаційні крит.pdf
10 серпня 2020 13:08
ст 17 ПВ.pdf
10 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:39
Ліцензія 2019.jpg
10 серпня 2020 11:39
ліцензія 2 дод ст 2.jpg
10 серпня 2020 11:39
Зображення (541).jpg
10 серпня 2020 11:39
Зображення (540).jpg
10 серпня 2020 11:39
Зображення (539).jpg
10 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:10
11516233000.pdf
10 серпня 2020 11:10
AA121600002100878.ZIP
10 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:36
тех завдання.pdf
07 серпня 2020 16:36
проект дог.pdf
07 серпня 2020 16:36
платіжка на гарантію.pdf
07 серпня 2020 16:36
оренда складу _ витяг.pdf
07 серпня 2020 16:36
накази ІТР.pdf
07 серпня 2020 16:36
л_ценз_я банку.jpg
07 серпня 2020 16:36
кошт 3.pdf
07 серпня 2020 16:36
кошт 2.pdf
07 серпня 2020 16:36
Кошт 1 без дц.pdf
07 серпня 2020 16:35
ДЦ.pdf
07 серпня 2020 16:35
Доручення Михалюк.pdf
07 серпня 2020 16:35
дозвіл на кран 2 ст.pdf
07 серпня 2020 16:35
договір банк гарантії.pdf
07 серпня 2020 16:35
дозвіл на кран 1 ст.pdf
07 серпня 2020 16:35
диплом Перейма.pdf
07 серпня 2020 16:35
баланс _ фінрез за 2019 р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проспер Вінд

Інформація про відміну

Дата відміни
10 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій