Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторний посуд(пробірки)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001627-a 3b13f5c166cc4d69b157706e929ff7f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуневич Наталія Сергіївна

+380413051000 NE-777-NE@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна
Код ЄДРПОУ: 01991731
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл.
Контактна особа: Шуневич Наталія Сергіївна
+380413051000
NE-777-NE@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 15:15
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:33
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
228 наб
Лабораторний посуд(пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, в.Героїв Небесної Сотні, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:27
Перелік змін до тд лабораторний посуд29.07.2020.docx
29 липня 2020 13:27
114.pdf
29 липня 2020 13:27
ТД лабораторний посуд 29.07.2020 змінена.docx
24 липня 2020 14:52
tmp110.pdf
29 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:27
Перелік змін до тд лабораторний посуд29.07.2020.docx
29 липня 2020 13:27
114.pdf
29 липня 2020 13:27
ТД лабораторний посуд 29.07.2020 змінена.docx
24 липня 2020 14:52
ТД лабораторний посуд повторно 24.07.2020.docx
24 липня 2020 14:52
tmp110.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МТВ
Дата подання: 27 липня 2020 13:30
Дата відповіді: 28 липня 2020 09:12
Поз. №4 Вакуумна пробірка використовується для венозного забору крові. Під час витягання голки з пробірки не повинен створюватись аерозольний ефект. Наповнювач: К3 ЕДТА Об’єм: 250 мкл На етикетці кожної пробірки повинен бути штрих-код для ідентифікації клієнта. Колір кришки:бузковий. Матеріал пробірки: поліетилентерефталат. Матеріал кришки: поліетилен Упаковка: 50 шт. - на 250 мкл вакуумна пробірка бути не може. Потрібна капіллярна пробірка з капіляром чи без?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пробірка для капілярної крові без капіляра. Головне кількість пробірок. Кількість пробірок в упаковці значення немає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-001627-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 28 липня 2020 14:44
Вимога вилучити дискримінаційну позицію
24.07.2020 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 1 до Тендерної документації (Технічне завдання ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що у МТВ (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (позиція № 5 “Кінцевики на дозатор змінного об'єму 1000 - 5000 мкл, d=12 мм, з фільтром” відповідають медичні вироби лише одного виробника — Clear line® (Biosigma ).
Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати медичні вироби згідно наведеному у Додатку 1 переліку, (позиції 1-4). Однак саме через наявність у переліку медичного вироба (позиції № 5) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, наявність в Додатку 1 медичних виробів (позиція № 5), які дозволені до введення в обіг лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі !!!
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації:
1. Виокремити медичні вироби (позиція №5: “Кінцевики на дозатор змінного об'єму 1000 - 5000 мкл, d=12 мм ”) в окремий лот предмету закупівлі.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!

Додаток: копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2020 13:21
На виконаня вимоги внесено зміни до тендерної документації : видалено зі специфікації пункт 5
Кінцевики на дозатор змінного об'єму 1000 - 5000 мкл, d=12 мм,
63337
Кінчик піпетки ІВД Кінцевики використовуються для відбору і перенесення проб за допомогою дозаторів під час проведення аналізу.Фільтр дозволяє знизити ризик забруднення і збільшує точність результатів. Повинна мати розмір 1000-5000 мкл, d=12 шт 2000

Документи подані скаржником

Документи

29 липня 2020 13:21
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 53 735,40
UAH з ПДВ
53 735,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 57 000,18
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 56 442,50
UAH з ПДВ
56 442,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 58 850,00
UAH з ПДВ
58 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:41
Технічні вимоги.zip
07 серпня 2020 10:41
Кваліфікаційні вимоги.zip
07 серпня 2020 10:41
Лист гарантія.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:00
Товар.zip
29 липня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ СТЕРІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 53 735,40
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
53 735,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 08:34
tmp21f7.pdf укладений
25 серпня 2020 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 735,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 515,40 UAH)