Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві
Очікувана вартість
3 788 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001534-a 79a4d2910fa7492b95d7e344f3fd6ec8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плескач Оксана Миколаївна

+38 044 483 25 28 tender@man.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний центр "Мала академія наук України"
Код ЄДРПОУ: 32827468
Вебсайт: http://man.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006
Контактна особа: Плескач Оксана Миколаївна
+38 044 483 25 28
tender@man.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 3 788 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 113640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Здійснення попередньої оплати на підставі рахунків-фактур згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 року "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 5 Банківські 70
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:32
ТД_24.07-1_поточний_ремонт.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-001534-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРФ Відродження, Код ЄДРПОУ:40722813
Дата подання: 14 серпня 2020 20:40
Вимога до Замовника щодо надання додаткової інформації
Замовник має зазначити, з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, яким саме тендерна пропозиція ТОВ «БРФ «Відродження» не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 15:09
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно протоколу 13.08-3 засідання Тендерного комітету НЦ «МАНУ» в процесі розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРФ Відродження» на відповідність вимогам Тендерної документації було встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРФ Відродження» (код за ЄДРПОУ – 40722813) учасником не було подано Локальних кошторисів на основі договірної ціни, в порушення вимог Замовника вказаних у п.1.6. Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації, затвердженої протоколом №24.07-1 від 24.07.2020 р. З огляду на вищевикладене було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БРФ Відродження» (код за ЄДРПОУ – 40722813) на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини не відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Згідно пп. 1 п. 2 частини 1 статті 31, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В процесі аналізу ринку перед початком аукціону, тендерним комітетом було проведено запит комерційних пропозицій, документів, які підтверджують кваліфікацію та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, та, як наслідок, було сформовано Тендерну документацію з відповідними Додатками, яка була опублікована на сайті Уповноваженого органу. Звертаємо Вашу увагу, що переважна кількість комерційних пропозицій містили в переліку необхідних документів саме локальні кошториси, у зв’язку з чим необхідність подання зазначених документів була передбачена Тендерною документацією.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Номер вимоги: UA-2020-07-24-001534-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРФ Відродження, Код ЄДРПОУ:40722813
Дата подання: 21 серпня 2020 15:12
Вимога до Замовника щодо надання інформації про пропозицію Переможця
Учасник вимагає надати інформацію, відповідно до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі код ДК 021:2015 – Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві), у тому числі із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 17:18
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомлємо наступне:
1. Учасником ТОВ «БРФ «Відродження» зазначено про подання в складі тендерної пропозиції, на виконання вимог Замовника, викладених у п. 1.6. Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації, затвердженої протоколом №24.07-1 від 24.07.2020р., документів у файлі «5 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики» Локальних кошторисів на основі договірної ціни на сторінках з 28 по 49 сторінки включно. В ході перевірки тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «5 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики», однак у зазначеному файлі було подано виключно документи, які мають назву «Договірна ціна», Локальних кошторисів у складі пропозиції подано не було.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), термін «локальний кошторис» означає первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Також, у ДСТУ визначено складові та аспекти кошторисної документації, серед яких наявні виключно документи під назвою «Локальні кошториси», у ДСТУ наведено приклад «Локального кошторису». З урахуванням вищезазначеного, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» не передбачено можливість подання аналогічного документу, відмінного від документа «Локальні кошториси», тому можна зробити висновок про невідповідність та суперечність файлу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», поданого в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРФ «Відродження» вимогам ДСТУ.
2. Учасником ТОВ «БРФ Відродження» зазначено про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленими статтею 16 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), а саме: відсутність підтверджуючої інформації щодо встановлених кваліфікаційних критеріїв згідно вимог Замовника, встановлених у п.1.2. Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації та подання учасником ФОП Хомазюк Ірина Борисівна однієї загальної довідки замість 2 (двох). З огляду на вищевикладене, повідомляємо – учасником ФОП Хомазюк Ірина Борисівна у складі тендерної пропозиції подано довідку (вих.№0608-1 від 06.08.2020р.), в якій зазначено підтвердження про наявність необхідної матеріально-технічної бази та наявність у учасника працівників необхідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Вимогами Тендерної документації, затвердженої протоколом 24.07-1 від 24.07.2020 (далі – «Тендерна документація»), у п.1.2. Таблиці 1 Додатку 2 передбачається подання довідок учасниками у довільній формі; Тендерна документація не містить окремих вимог до підтвердження кваліфікаційних критеріїв; Тендерною документацією не встановлено визначеної форми довідок на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановленими статтею 16 Закону; Тендерна документація не містить окремих вимог до подання однієї узагальненої довідки чи подання окремих довідок, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановленими статтею 16 Закону.
3. Учасником ТОВ «БРФ Відродження» зазначено про відсутність підтвердження у тендерній пропозиції учасника ФОП Хомазюк Ірина Борисівна щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до Договору, сума забезпечення виконання Договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, повідомляємо, Тендерна документація не містить окремих вимог до підтвердження розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до Договору, сума забезпечення виконання Договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції; Тендерною документацією не вимагається подання окремої довідки чи інших документів стосовно підтвердження зазначеного факту.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-001534-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БРФ Відродження, Код ЄДРПОУ:40722813
Дата подання: 21 серпня 2020 17:34
Скарга на неправормірні дії Замовника
ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» вважає за необхідне звернути увагу на численні порушення, допущені Замовником при прийнятті рішень по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві), ідентифікатор UA-2020-07-24-001534-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:57
рішення від 27.08.2020№16176+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:57
рішення від 17.09.2020№17565.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийняти рішення про скасування рішення про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Хомазюк Ірина Борисівна (код за ЄДРПОУ 2812607320), про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРФ Відродження» (код за ЄДРПОУ 40722813) та прийняти рішення про визначення переможцем ТОВ «БРФ Відродження» (код за ЄДРПОУ 40722813) стосовно процедури відкритих торгів на закупівлю послуг: «Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві», ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, номер ЦБД UA-2020-07-24-001534-a
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 15:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ 3 564 393,76
UAH з ПДВ
2 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 3 487 185,60
UAH з ПДВ
3 339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМАЗЮК ІРИНА БОРИСІВНА 3 783 470,98
UAH з ПДВ
3 783 470,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 14:46
public_doc.pdf
07 серпня 2020 14:46
public_doc.p7s
07 серпня 2020 14:46
Dovidka_20199458290150337566.pdf.p7s
07 серпня 2020 14:46
Dovidka_20199458290150337566.pdf
07 серпня 2020 14:46
Інші документи.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:10
Кошторисні розрахунки
02 жовтня 2020 16:10
Копія ліцензії
07 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:21
7 Інші документи.pdf
07 серпня 2020 17:21
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ БРФ Відродження

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМАЗЮК ІРИНА БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3187623637
Рішення скасоване 2 999 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:11
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
Рішення скасоване 3 339 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМАЗЮК ІРИНА БОРИСІВНА
#2812607320
Рішення скасоване 3 783 470,98
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3187623637
Відхилено 2 999 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:16
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
Переможець 3 339 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:18

Документи

13 серпня 2020 09:25
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:24
ПРОТОКОЛ_ 13.08-1.pdf
13 серпня 2020 09:21
ПРОТОКОЛ_ 13.08-1.pdf
10 серпня 2020 16:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:01
ПРОТОКОЛ_ 13.08-3.pdf

Документи

23 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:16
ПРОТОКОЛ_ 13.08-1 (1).pdf
23 вересня 2020 15:11
Звіт з ЄДР (припинено)
23 вересня 2020 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
3 339 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:08
ДУ_5_до_0910-1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:20
ДУ_4_до_0910-1 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:51
ДУ_3_до_0910-1 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 18:19
ДУ_2В_до_0910-1 (1) (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 18:19
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 22:54
ДУ_2_до_0910-1 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 13:20
ДУ_1_до_0910-1 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 13:20
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:32
ДОГОВІР_0910-1.pdf укладений
09 жовтня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3 Договору №0910-1 та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3 Договору та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням допущеної технічної помилки, відповідно до п. 17.3. Договору та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3 Договору та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3. Договору та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3. Договору та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 0910-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 103 573,42
UAH (в тому числі ПДВ 517 262,24 UAH)