Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для Нової Української Школи
Очікувана вартість
1 418 438,00 UAH
UA-2020-07-24-001489-b 46a34faa060a49fa99aba3d40900f3df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:55
Очікувана вартість: 1 418 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1290 шт.
Парта/стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1290 шт.
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 50 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:21
ТД 2020 НУШ меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-001489-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
Дата подання: 27 липня 2020 09:19
технічні характеристики
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає.
Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 14:49
Замовник здійснює закупівлю меблів для використання особливо вразливою групою споживачів – дітьми перших класів. Закупівля проводиться через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що придбані парти та стільці будуть використовуватись та постійно знаходитись в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, для Замовника першочергово важливою є безпека цих меблів та дотримання всіх технічних, санітарних тощо вимог при їх виробництві. В зв’язку з тим, що Замовник не має ані можливості ані правових підстав контролювати процес виробництва меблів, а також з метою отримання якісних і безпечних товарів, висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості меблів є підтвердження відповідності їх технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність виробництва вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виробляти меблі у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000027 ● 8b21f48b68f94c789abdf5d284a4a06e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.08.2020 № 165

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 165

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-07-24-001489-b
24.07.2020 Відділ освіти Покровської районної у місті ради м.Кривого Рогу
(код за ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-31 16:36:17

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для Нової Української Школи, Парта/Стіл учнівський, Стілець учнівський» за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-001489-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідала вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції;
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в Тендерній документації (п.1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- згода дотримуватись умов Цінової пропозиції 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, зазначена в Ціновій пропозиції, яка є Додатком 1 до тендерної документації, не відповідає пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, в якій вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- пункт 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» містить посилання на ч.1 статті 28 Закону, що суперечить вимогам частини першої статті 29 чинного Закону;
- на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов;
- в пункті 4 розділу VІ тендерної документації зазначено, що «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору», тоді як встановлення у ТД умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Пояснити причину складання тендерної документації з порушенням вимог Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 20:23:38

Пояснення на запит ДАСУ

На запит від 2020-08-31 "Про надання пояснення" у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для Нової Української Школи, Парта/Стіл учнівський, Стілець учнівський» за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-001489-b) пояснюємо наступне (за переліком наведеним в запиті):
- на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції;
Пояснюємо, що п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції розділу 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації визначено, що "Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою", отже висновки про те, що опубліковане оголошення не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції не відповідають дійсності. При цьому в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель не реалізовано технічної можливості оприлюднення такої інформації в будь-який інший спосіб, окрім включення її до тендерної документації.
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в Тендерній документації (п.1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
Пояснюємо, що п.1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу IV. ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації визначено, що "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі". Відповідно до оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, розміщеного у вільному доступі разом з тендерною документацією, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – "08 серпня 12:00". Оскільки при затверджені тендерної документації не завжди можливе чітке визначення такого строку, Законом не заборонено використання відсильної норми при складанні тендерної документації, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій датою чи посиланням на конкретний документ (оголошення з чітко зазначеною датою яке розміщено в системі сукупно з тендерною документацією та не потребує додаткових дій для перегляду), не впливає на процедуру закупівлі, її законність чи правомірність визначення переможця.
- згода дотримуватись умов Цінової пропозиції 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, зазначена в Ціновій пропозиції, яка є Додатком 1 до тендерної документації, не відповідає пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, в якій вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Пояснюємо, що п.4 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації визначено, що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій", тоді як додатком 1 визначена згода дотримуватись умов поданої пропозиції 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не є тотожним одне одному та не суперечить закону.
Згідно зі статтею 22 Закону, в тендерній документації має зазначатись строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з ч.7 статті 26 Закону, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, учасники при цьому можуть як погодитись з даною вимогою так і відхилити її (зазначивши відповідно в документі на виконання додатку 1 про ненадання такої згоди, що не зумовлює відхилення поданої пропозиції). Законом не заборонено встановлювати такі вимоги на етапі підготовки тендерної документації. Продовження строку дії тендерних пропозиції на кількість днів, що становлять різницю між кінцевим строком подання пропозицій та датою розкриття пропозицій не суперечить закону та не впливає на процедуру закупівлі, її законність чи правомірність визначення переможця.
- пункт 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» містить посилання на ч.1 статті 28 Закону, що суперечить вимогам частини першої статті 29 чинного Закону;
Пояснюємо, що дане посилання не суперечить Закону, внаслідок технічної помилки (описки) було зазначено замість "ч.1 статті 29" "ч.1 статті 28", при збереженні змісту відповідної норми Закону, яка регулює автоматичну оцінку пропозицій. Виправлення даної описки на даному етапі закупівлі неможливо, проте вона жодним чином не вплинула на процедуру закупівлі, її законність чи правомірність визначення переможця.
- на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов;
Пояснюємо, що порядок зміни умов договору міститься в п.8.1. проекту договору. Інших можливих змін (передбачених для зміни істотних умов законом, зокрема таких як продовження дії на наступний рік, підвищення ціни товару тощо) умовами тендеру не передбачено. Тендерна документація не оскаржувалась учасниками та була визнана в даній частині всіма учасниками в повному обсязі. Обмеження можливості внесення змін наведене в п.8.1. договору є достатнім з урахуванням мети та предмету договору.
- в пункті 4 розділу VІ тендерної документації зазначено, що «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору», тоді як встановлення у ТД умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Пояснюємо, що згідно з ч.6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з ч.4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім зокрема випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Виходячи з наведених норм Закону, договір в окремих випадках може відрізнятись від проекту договору, при цьому він має відповідати вимогам тендерної документації та пропозиції переможця закупівлі, в тому числі законом допускаються випадки перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення.
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 628 Цивільного кодексу України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Статтею 185 Господарського кодексу України встановлено, що до укладення господарських договорів на публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність публічних торгів. Також статтею 181 ГКУ деталізовано порядок укладання договорів в разі наявності розбіжностей по окремим умовам
Отже, виходячи з наведених норм чинного законодавства України, при укладанні договору між Замовником і Переможцем відкритих торгів основні вимоги до договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору, з дотриманням умов, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність публічних торгів).
При укладанні договору з переможцем даної закупівлі до проекту договору не вносилось коректив чи доповнень, можливість їх внесення, передбачена законом, не була реалізована.

Таким чином дійсно наявна описка (технічна помилка) допущена при підготовці тендерної документації, не вплинула на проведення процедури закупівлі та законність і правомірність визначення переможця. В подальшому Замовником буде враховано наведене зауваження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник повідомляє про неможливість усунення порушень, викладених у висновку, з наступних причин. Так, висновки моніторингу про те, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, не можуть бути підставою для відміни тендеру чи розірвання укладеного договору, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється шляхом заповнення відповідних форм в системі закупівель, а не шляхом складання замовником окремих документів довільної форми. Відсутність технічної можливості зазначення такої інформації через відсутність в системі закупівель заздалегідь передбаченої форми для включення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції не є порушенням законодавства з боку замовника. Також звертаємо увагу, що відповідна інформація включена до тендерної документації, яка оприлюднена в строки і порядку, встановлені законом. Висновки моніторингу про те, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в пункті 1 розділу IV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій не відповідають дійсності. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV. ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації. Закон не містить особливих вимог щодо заповнення даного розділу тендерної документації шляхом зазначення певної дати та часу, висновки моніторингу в даному випадку не ґрунтуються на законі. Згідно зокрема з консультацією МЕРТУ №641/2018, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій в такий самий спосіб і порядок не визначено як порушення чи недотримання норм закону. Висновки моніторингу про те, що на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору не містить порядку змін його умов; а також про те, що встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, не ґрунтуються на конкретних приписах і умовах закону чи даного конкретного тендеру. Порядок зміни умов договору міститься в п.8.1. проекту договору (додаток до тендерної документації). Інших можливих змін (передбачених для зміни істотних умов законом, зокрема таких як продовження дії на наступний рік, підвищення ціни товару тощо) умовами тендеру не передбачено. Обмеження можливості внесення змін наведене в п.8.1. договору є достатнім з урахуванням мети та предмету договору. Згідно з ч.6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з ч.4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім зокрема випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Виходячи з наведених норм Закону, договір в окремих випадках може відрізнятись від проекту договору, при цьому він має відповідати вимогам тендерної документації та пропозиції переможця закупівлі, в тому числі законом допускаються випадки перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення. Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 628 Цивільного кодексу України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Статтею 185 Господарського кодексу України встановлено, що до укладення господарських договорів на публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність публічних торгів. Також статтею 181 ГКУ деталізовано порядок укладання договорів в разі наявності розбіжностей по окремим умовам Отже, виходячи з наведених норм чинного законодавства України, коригування умов договору при його укладанні є повністю законним, навпаки, порушенням закону є заборона коригувати умови договору при укладанні (в межах встановлених чинним цивільним, господарським законодавством та законодавством з питань публічних закупівель), з автоматичним встановленням для учасників завідомо невигідних умов виконання зобов’язання порівняно з замовником. Також повторно повідомляємо, що при укладанні договору з переможцем даної закупівлі до проекту договору не вносилось коректив чи доповнень, можливість їх внесення, передбачена законом, не була реалізована. Висновки моніторингу про те, що згода дотримуватись умов Цінової пропозиції 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, зазначена Замовником в Ціновій пропозиції, яка є Додатком 1 до тендерної документації, не відповідає пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, в якій вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і суперечить тендерній документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, не відповідають ані закону ані фактичним обставинам тендеру. Тендерною документацію у повній відповідності до умов і приписів Закону визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згода на збільшення такого строку вказана в додатку 1 до тендерної документації не є обов’язковою (тендерна документація не мстить посилань на можливість відхилення поданої пропозиції в разі ненадання такої згоди) та не суперечить ані іншим вимогам і умовам тендерної документації ані пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Технічна описка в пункті 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» (зазначення замість "ч.1 статті 29" "ч.1 статті 28" при збереженні вірного змісту відповідної норми Закону, яка регулює автоматичну оцінку пропозицій). Виправлення даної описки на даному етапі закупівлі неможливо, проте вона жодним чином не вплинула на процедуру закупівлі, її законність чи правомірність визначення переможця. Технічні помилки (описки) мали місце навіть в одній з реакцій Закону України «Про публічні закупівлі» (наприклад посилання на зміни договору в зв’язку з застосуванням частини шостої статті 36 Закону при наявності в даній статті усього п’яти частин – в редакції закону, що діяла до травня 2016 року, що не зумовило неможливість продовження замовниками дії договорів на початку року чи відміну тендерів через технічну помилку).

2020-09-21 11:00:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 1 272 456,00
UAH з ПДВ
1 236 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 393 200,00
UAH з ПДВ
1 238 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 1 362 240,00
UAH з ПДВ
1 362 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:48
Dovidka_20209573880790591752.pdf.p7s
13 серпня 2020 09:48
Dovidka_20209573880790591752.pdf
05 серпня 2020 14:38
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2020 20:55
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:42
34. Додаток 7.pdf
07 серпня 2020 20:42
33. Додаток 6.pdf
07 серпня 2020 20:42
32. Додаток 5.pdf
07 серпня 2020 20:42
31. Додаток 4.pdf
07 серпня 2020 20:42
30. Проект договору.pdf
07 серпня 2020 20:42
29.2 Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 20:42
29.1 Витяг 16.06.2020 року.pdf
07 серпня 2020 20:42
29. Витяг 16.06.2020 року.pdf
07 серпня 2020 20:42
27.1. Паспорт та код.pdf
07 серпня 2020 20:42
27. Паспорт копія.pdf
07 серпня 2020 20:42
26.1 Статут (копія) + ОПИС.pdf
07 серпня 2020 20:42
25.1 Витяг.pdf
07 серпня 2020 20:42
23. Лист посадова особа.pdf
07 серпня 2020 20:42
22. ст.17 таблиця.pdf
07 серпня 2020 20:42
21. ст.17 2.pdf
07 серпня 2020 20:42
20. Баланс.pdf
07 серпня 2020 20:42
19. Довідка дохід.pdf
07 серпня 2020 20:42
15. Гарантійний строк.pdf
07 серпня 2020 20:42
14. Довідка виробник.pdf
07 серпня 2020 20:42
13. Фото.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.8 Сертифікати 9.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.7 Сертифікати 8.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.6 Сертифікати 7.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.5 Сертифікати 6.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.4 Сертифікати 5.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.3 Сертифікати 4.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.2. Сертифікати 3.pdf
07 серпня 2020 20:42
11.1 Сертифікати 2.pdf
07 серпня 2020 20:42
11. Сертифікати 1.pdf
07 серпня 2020 20:42
10.1 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
07 серпня 2020 20:42
10. Сертифікати ISO.pdf
07 серпня 2020 20:42
9.2 Паспорт стілець.pdf
07 серпня 2020 20:42
9.1 Паспорт стіл.pdf
07 серпня 2020 20:42
8. Додаток 3.pdf
07 серпня 2020 20:42
7. Лист-згода.pdf
07 серпня 2020 20:42
5. Довідка субпідряд.pdf
07 серпня 2020 20:42
4. Довідка екологічним.pdf
07 серпня 2020 20:42
3. Довідка додатками.pdf
07 серпня 2020 20:42
2. ст.17 1.pdf
07 серпня 2020 20:42
1. Довідка ненадання.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:33
Фото.docx
07 серпня 2020 15:33
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 15:33
Листи та довідки.pdf
07 серпня 2020 15:33
ст. 17 ч. 1 п. 5.pdf
07 серпня 2020 15:33
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:33
ст. 17 ч. 1 п. 6.pdf
07 серпня 2020 15:33
ст. 17 ч. 1 п. 12.pdf
07 серпня 2020 15:33
ст. 17 ч. 2.pdf
07 серпня 2020 15:33
ст. 17 ч. 1 п. 13.pdf
07 серпня 2020 15:33
Баланс та звіт за 2019.pdf
07 серпня 2020 15:33
Статут.pdf
07 серпня 2020 15:33
Паспорт Кухар.pdf
07 серпня 2020 15:33
Протокол №1.pdf
07 серпня 2020 15:33
Протокол №2.pdf
07 серпня 2020 15:33
Договір оренди.pdf
07 серпня 2020 15:33
Витяг з ЄДР 31.07.2020.pdf
07 серпня 2020 15:33
Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 15:33
Довідка МВС 16.07.2020.pdf
07 серпня 2020 15:33
Довідки з банку 10.07.pdf
07 серпня 2020 15:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 15:33
ІПН Кухар.pdf
07 серпня 2020 15:33
Довідка НАЗК Кухар 04.08.pdf
07 серпня 2020 15:33
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 15:33
Наказ Директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 1 236 852,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
1 236 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:16
ДУ № 1 дог № 155-Т_вт (29.10.2020) (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:54
договір № 155-Т_вт від 26.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено дислокацію до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155-Т/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 236 852,00
UAH (в тому числі ПДВ 206 142,00 UAH)