Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт Вовковецької початкової школи в с. Вовкове по вул. Перемоги, 62 Ужгородського району» Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 825 862,00 UAH
UA-2020-07-24-001261-b ● ea92e81205194f068ea4e6a177a90dc0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33760829 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1 |
Контактна особа: |
Костик Людмила Михайлівна +380312613572 v_osviti@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2020 10:30 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 825 862,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 129,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9129 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Вовковецької початкової школи в с. Вовкове по вул. Перемоги, 62 Ужгородського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район с.Вовкове, вул.Перемоги 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 14:26 |
зміни до ТД.docx | |
31 липня 2020 14:26 |
додаток 5 проект договору.docx | |
31 липня 2020 14:26 |
додаток 4 форма тендерна пропозиція.docx | |
31 липня 2020 14:26 |
додаток 3 інформація про учасника.docx | |
31 липня 2020 14:25 |
додаток 2 технічна спеціфікація зміни (2).doc | |
31 липня 2020 14:25 |
додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx | |
31 липня 2020 14:25 |
ТД ВОВКОВЕ 2020 зміни (1).doc | |
24 липня 2020 10:08 |
додаток 5 проект договору.docx | |
24 липня 2020 10:08 |
додаток 4 форма тендерна пропозиція.docx | |
24 липня 2020 10:08 |
додаток 3 інформація про учасника.docx | |
24 липня 2020 10:08 |
додаток 2 технічна спеціфікація .doc | |
24 липня 2020 10:08 |
додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx | |
24 липня 2020 10:08 |
оголошення про проведення відкритих торгів.PDF | |
24 липня 2020 10:08 |
ТД ВОВКОВЕ 2020 .doc |
31 липня 2020 14:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 липня 2020 14:26 |
зміни до ТД.docx
|
||||||
31 липня 2020 14:26 |
додаток 5 проект договору.docx
|
||||||
31 липня 2020 14:26 |
додаток 4 форма тендерна пропозиція.docx
|
||||||
31 липня 2020 14:26 |
додаток 3 інформація про учасника.docx
|
||||||
31 липня 2020 14:25 |
додаток 2 технічна спеціфікація зміни (2).doc
|
||||||
31 липня 2020 14:25 |
додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
31 липня 2020 14:25 |
ТД ВОВКОВЕ 2020 зміни (1).doc
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
додаток 5 проект договору.docx
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
додаток 4 форма тендерна пропозиція.docx
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
додаток 3 інформація про учасника.docx
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
додаток 2 технічна спеціфікація .doc
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
оголошення про проведення відкритих торгів.PDF
|
||||||
24 липня 2020 10:08 |
ТД ВОВКОВЕ 2020 .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2020 19:19
Дата відповіді: 31 липня 2020 13:57
Шановний Замовник, надайте відповідь щодо наступних питань щодо тендерної документації:
1. Надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а п. 5.3. зазначається, що учасником подається інформація про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відповідно потрібно подавати довідки/зведену довідку щодо ст. 17 в цілому чи тільки по даних пунктах?
2. Наступною є вимога про надання "інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації (додаток 2)", що в даному пункті маєте на увазі, надання в складі тендерної пропозиції підписаний Додаток 2 (Технічне завдання)? Про яку "4 частину цієї документації" іде мова?
3. Які установчі документи потрібно подавати учасникам - фізичним особам / фізичним особам-підприємцям?
4. Навіщо в Листі-згоді на обробку персональних даних зазначати паспортні дані та РНОКПП підписанта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Згідно п. 5.2. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому згідно п 5.3. «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.»
2.Підписаний Додаток 2. Щодо «4 частини тендерної документації» Внесено зміни до Тендерної документації, а саме ІІІ розділ п.1.1. викладено в новій редакції.
3.. Всі інформація міститься у ІІІ розділ п.1.1.тендерної документації « …. - свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;- свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку». п.1.7. ІІІ розділу тендерної документації «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник»
4. Відповідно до п.3.1.Тендерної документації « Замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.»
2.Підписаний Додаток 2. Щодо «4 частини тендерної документації» Внесено зміни до Тендерної документації, а саме ІІІ розділ п.1.1. викладено в новій редакції.
3.. Всі інформація міститься у ІІІ розділ п.1.1.тендерної документації « …. - свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;- свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку». п.1.7. ІІІ розділу тендерної документації «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник»
4. Відповідно до п.3.1.Тендерної документації « Замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ГРРЕМ-НОТ" |
1 493 575,87
UAH з ПДВ
|
1 419 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СВИДА ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
1 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Оптимал-буд |
1 698 033,00
UAH з ПДВ
|
1 424 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 707 985,00
UAH з ПДВ
|
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
1 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "УКРПРОМБУД-Б" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фортуна-Іршава |
1 824 623,00
UAH з ПДВ
|
1 824 623,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРРЕМ-НОТ" #36908215 |
Переможець |
1 419 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 11:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 10:56
|
дод угода 1.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 10:36
|
Договір підряду _194.pdf | укладений |
23 вересня 2020 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Залишити без змін п.2.1 "Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису та складає 1419999.00грн.Викласти п.2.3 Договору в новій редакції: Вартість підрядних робіт відповідно до бюджетних призначень на 2020 рік складає 1389744.17грн. У звязку із затримкою фінансування Замовника, на підставі ч.4,п.5.ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії та строку виконання зобовязань Договору підряду та викласти п.4.1, п.19.1 в наступній редакції:4.1.Строк виконання робіт - 185 календарних днів з моменту підписання договору.19.1 Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31 березня 2021року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих зобовязань. |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |