Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210421 Під'їзд до селища Вікторівка км 0+000 - км 2+500 (окремими ділянками) у Харківській області
Current average repair of public highway of local significance С210421 Entrance to the village of Viktorivka km 0 + 000 - km 2 + 500 (separate sections) in Kharkiv region
Очікувана вартість
10 110 602,48 UAH
UA-2020-07-24-001070-c 772fe38a312747079a618feb2078e0ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:41
Очікувана вартість: 10 110 602,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 106,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101106 UAH
Publication date: 24 липня 2020 10:54
Enquiries until: 15 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 10 110 602 UAH including VAT
Minimal lowering step: 101 106 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210421 Під'їзд до селища Вікторівка км 0+000 - км 2+500 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of public highway of local significance С210421 Entrance to the village of Viktorivka km 0 + 000 - km 2 + 500 (separate sections) in Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-24-001070-c772fe38a312747079a618feb2078e0ba
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 13:22

Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:38
лист згода.pdf
21 серпня 2020 10:38
довідка покриття.pdf
21 серпня 2020 10:38
виписка по рахунку.pdf
21 серпня 2020 10:38
20518 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.7z
21 серпня 2020 10:38
МТО ч.2.pdf
21 серпня 2020 10:38
МТО ч.1.pdf
21 серпня 2020 10:38
Довідка працівники.PDF
21 серпня 2020 10:38
АБЗ+Лабораторія.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав підтверджуючі документи від власника техніки вказаного в п. 52 «Спеціалізований напівпричіп-самоскид-Е» довідки «Таблиця №1 – ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» від 20 серпня 2020 року №2863: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації «У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: Надати копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі, щодо техніки зазаначеної у п.52 довідці від 21.08.2020р. №2863; Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 10:01
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:01
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:56
Документи переможця.rar
03 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:18
2.2.7. Лист-поясненя.pdf
21 серпня 2020 19:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:56
Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 19:56
8. Проект Договору.pdf
21 серпня 2020 19:56
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.4.1. Копії наказів.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.5.3. Відгук Замовника.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.4. Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.3.Копія Атестату.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 9 605 072,36
UAH з ПДВ
9 605 072,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 10 010 207,16
UAH з ПДВ
10 010 207,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 10:01
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:01
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:56
Документи переможця.rar
03 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:18
2.2.7. Лист-поясненя.pdf
21 серпня 2020 19:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:56
Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 19:56
8. Проект Договору.pdf
21 серпня 2020 19:56
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.4.1. Копії наказів.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.5.3. Відгук Замовника.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.4. Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.3.Копія Атестату.pdf
21 серпня 2020 19:56
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:38
лист згода.pdf
21 серпня 2020 10:38
довідка покриття.pdf
21 серпня 2020 10:38
виписка по рахунку.pdf
21 серпня 2020 10:38
20518 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.7z
21 серпня 2020 10:38
МТО ч.2.pdf
21 серпня 2020 10:38
МТО ч.1.pdf
21 серпня 2020 10:38
Довідка працівники.PDF
21 серпня 2020 10:38
АБЗ+Лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 9 605 072,36
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
9 605 072,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 08:37
ДУ №5 до Договору №27-09-20 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:17
ДУ №4 до Договору №27-09-20 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:54
ДУ №2 до Договору №27-09-20 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:25
Договір №27-09-20.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4 чинного Договору № 27/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 12.9.4 пункту 12.9. та пунктом 12.4. чинного Договору №27/09-20 від 30 вересня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Розділ 14 Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 12.9.4 пункту 12.9. та пунктом 12.4. чинного Договору №27/09-20 від 30 вересня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 033 299,21
UAH (в тому числі ПДВ 1 505 549,87 UAH)