Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400мм на території Київської міської клінічної лікарні №3 по вул.Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі"
Очікувана вартість
72 900,00 UAH
UA-2020-07-24-000916-a fd1a3bc2dbd04f499ffacad19c87bf7d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маковецька Ліна Володимирівна

+380445122567 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №3" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Петра Запорожця 26
Контактна особа: Маковецька Ліна Володимирівна
+380445122567
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 12:07
Очікувана вартість: 72 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400мм на території Київської міської клінічної лікарні №3 по вул.Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Петра Запорожця,26, місто Київ, м. Київ, 02125, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 72 900,00
UAH з ПДВ
72 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:33
14.12.Витяг реч.прав.pdf
30 липня 2020 15:33
14.4.2. Статут_копія.pdf
30 липня 2020 15:33
14.2. Акт огляду.pdf
30 липня 2020 15:33
14.3. Проект наказу.pdf
30 липня 2020 15:33
14.9. Листи - відгук.pdf
30 липня 2020 15:33
14.8. форма 1ДФ.pdf
30 липня 2020 15:33
14.1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 72 900,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:52

Документи

03 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:50
Протокол _17 від 03.08.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
72 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:50
Протокол _17 від 03.08.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір технагляду.pdf укладений
05 серпня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:04
Додаткова угода_технагляд.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-129
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 172/20-129
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 430,00 UAH)