Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015: 45221000-2 – Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів. Реконструкція мосту через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк
Очікувана вартість
13 135 959,60 UAH
UA-2020-07-24-000348-b a5894aa30ff74ae4afd83fea4058256c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:27
Очікувана вартість: 13 135 959,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197 039,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65679 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мосту через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 13 100 002,80
UAH з ПДВ
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 13 128 000,00
UAH з ПДВ
12 930 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:17
9. Копія Статуту.pdf
11 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:44
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:43
5. Календарний графік.pdf
09 серпня 2020 17:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "Автоінтерстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 12 900 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

(пропонуємо учаснику виправити, виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель) Учасником на вимогу Додатку № 4 Тендерної документації (далі – ТД) надано довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази від 5 серпня 2020 р. № 935. У довідці по позиції № 1 вказано 2 вантажних бетонорозмішувача КАМАЗ 581471, проте на підтвердження права власності надано 1 технічний паспорт; по позиції 36 вказана помпа для брудної води Honda GX 340 KTX-100X Мотопомпа Honda без підтвердження права користування. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення: надати підтвердження права власності/користування або виправити розбіжності у довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази від 5 серпня 2020 р. № 935.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 13:32
ДУ №6 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк.PDF зміни до договору
06 вересня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 14:36
ДУ №5 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк.PDF зміни до договору
24 червня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 14:29
ДУ №4 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк .PDF зміни до договору
09 березня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:38
ДУ №3 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк .PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:26
ДУ №2 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 15:46
ДУ №1 РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:35
Договір РЕК №150_20 Міст через річку Кривий Торець смт. Щербинівка м. Торецьк.PDF укладений
26 серпня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, Підрядник забезпечує виконання робіт до 20.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 150/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 447 905,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 907 984,24 UAH)