Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 606 за адресою: пр-т. Оболонський, 39-В міста Києва)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-24-000300-c bb0a893a7f714bf69269125c65120d26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:09
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість: 1 послуга. Місце поставки: м. Київ, пр-т. Оболонський, 39-В. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31 жовтня 2020 року. Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 606 за адресою: пр-т. Оболонський, 39-В міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 09:21
ТД поточний ремонт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000004 ● c1e4348c0e0948629f9f0e44dfb46e64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 10:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.11.2020 № 87

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2020 №87


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2020-07-24-000300-c 24.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ" 395 000,00
UAH з ПДВ
395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" 399 516,62
UAH з ПДВ
399 516,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:58
Статут.pdf
11 серпня 2020 15:58
Розрахунок 1-4.pdf
11 серпня 2020 15:58
Рішення.pdf
11 серпня 2020 15:58
Протокол.pdf
11 серпня 2020 15:58
Проект договору.pdf.p7s
11 серпня 2020 15:58
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 15:58
Пояснювальна записка.pdf
11 серпня 2020 15:58
Посвітчення Топала.pdf
11 серпня 2020 15:58
Посвітчення Сухини.pdf
11 серпня 2020 15:58
Паспорт ПО.pdf
11 серпня 2020 15:58
Опис до Статуту.pdf
11 серпня 2020 15:58
Наказ.pdf
11 серпня 2020 15:58
Локальний кошторис.pdf
11 серпня 2020 15:58
Ліцензія.pdf
11 серпня 2020 15:58
Лист-згода.pdf
11 серпня 2020 15:58
Квитанція.pdf
11 серпня 2020 15:58
Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 15:58
Договірна ціна.pdf
11 серпня 2020 15:58
Договір оренти офіса.pdf
11 серпня 2020 15:58
Договір оренди авто.pdf
11 серпня 2020 15:58
Довідка ст.17.pdf
11 серпня 2020 15:58
Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2020 15:58
Витяг з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 15:58
Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2020 15:58
Акт передачі авто.pdf
11 серпня 2020 15:58
IG-20934-001.pdf.p7s.p7s (1).p7s

Публічні документи

10 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:50
Лист згода.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія ліцензії.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія відомості з ЄДР.PDF
10 серпня 2020 17:50
Інформація ст. 17.PDF
10 серпня 2020 17:50
Договір.PDF
10 серпня 2020 17:50
Довідка про Ф3.PDF
10 серпня 2020 17:50
Довідка з банку.PDF
10 серпня 2020 17:50
Витяг з єдр.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія договору 324.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія договору 142.pdf
10 серпня 2020 17:50
Копія договір 141.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія акту 141.PDF
10 серпня 2020 17:50
Копія актів 324.PDF
10 серпня 2020 17:50
Локальний кошторис.PDF
10 серпня 2020 17:50
Кошториси.PDF
10 серпня 2020 17:50
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ"
#39345463
Переможець 395 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ"
#39345463
395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:38
243-ПР(договір).pdf укладений
03 вересня 2020 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 395 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 833,33 UAH)