Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медикаменти
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-24-000034-b 6cef39de1e844161835364848ccbb58a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Распопова

+380677371782 acrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯКИМІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01993032
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., Якимівський р-н, смт Якимівка, вул. Центральна, 30
Контактна особа: Валерія Распопова
+380677371782
acrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 00:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 00:38
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 00:38
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:04
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5052 штуки
Медикаменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72503, Україна, Запорізька область, Якимівка, Центральна,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 00:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 00:55
Додаток 5.doc
24 липня 2020 00:55
Додаток 4.doc
24 липня 2020 00:55
Додаток 3.doc
24 липня 2020 00:55
Додаток 2.doc
24 липня 2020 00:55
Додаток 6.doc
24 липня 2020 00:55
Тендерна документація фармацевтична продукція.docx
24 липня 2020 00:54
Додаток до договору.docx
24 липня 2020 00:54
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-000034-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 19 серпня 2020 14:36
Вимога щодо відхилення пропозиції
Протоколом розгляду тендерних пропозицій КНП «Якимівська ЦРЛ» від 16.08.2020р. № 1 відхилено тендерну пропозицію переможця торгів з найменшою ціновою пропозицію ТОВ «УКРЕРА» відповідно до оголошення UA-2020-07-24-000034-b.
Причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЕРА» вказано наступне: Лікарські засоби пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" є аналогами і не співпадають з встановленими вимогами Замовника, щодо предмета закупівлі та затверджених Протоколів лікування хворих.
Керуючись нормою, викладеною у ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), та вважаючи аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, недостатньою, ТОВ «УКРЕРА» звертається до КНП «Якимівська ЦРЛ» з вимогою щодо перегляду рішення стосовно відхилення його тендерної пропозиції та приводить наступні аргументи:
1. Тендерна документація (ТД) КНП «Якимівська ЦРЛ» відповідно до оголошення UA-2020-07-24-000034-b не місить жодної вимоги стосовно неможливості подання еквівалентів/аналогів при пропонуванні лікарських засобів.
2. В п. 1 розділу І ТД зазначено, що еквівалентна продукція (еквівалентні товари, еквівалент) – товари (предмети, обладнання, устаткування, конструкції, інша продукція і товари виробничого та / або споживчого призначення тощо), які належать до різних торговельних марок чи фірм, патентів (патентованих (комерційних) найменувань), конструкційних або типових рішень, джерел (місць) походження або виробників, але є ідентичними за описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками з урахуванням вимог Додатку 6. Тобто, в ТД зазначено, що учасник може надавати еквівалентні товари.
3. Згідно ч 4 ст. 23 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
4. Наприкінці треба зазначити, що відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з тим, що запропоновані аналоги не співпадають з затвердженими Протоколами лікування хворих не відповідає дійсності, т.я. відповідно до розділу V Наказу МОЗ від 28.09.2012 № 751 «Про створення та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги в системі Міністерства охорони здоров’я України» розтлумачено: «Лікарські засоби, що зазначаються у протоколах медичної допомоги тільки за міжнародними непатентованими назвами» (МНН). При цьому, пропозиція переможця торгів з найменшою ціновою пропозицію ТОВ «УКРЕРА» містить документ від 07.08.2020р. № 15281 «Таблиця відповідності», де вказані МНН, торгівельна назва, форма випуску, дозування та кількість як щодо товару згідно ТД, так і запропонованого товару. Також тендерна пропозиція містить копії реєстраційних посвідчень та сертифікатів якості, які також підтверджують відповідність запропонованих товарів вимогам ТД.
Таким чином, просимо Вас визнати переможцем торгів відповідно до оголошення UA-2020-07-24-000034-b учасника ТОВ «УКРЕРА», цінова пропозиція якого є мінімальною (цінова пропозиція за результатами аукціону складає 208 755,69 грн. з ПДВ). У той же час зазначаємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ "БАДМ-Б" за результатами аукціону складає 269 481,70 грн. з ПДВ, що майже на 30% більше в порівнянні з пропозицією ТОВ «УКРЕРА».
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право на оскарження закупівлі до АМКУ та на звернення до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 16:30
Уважно розглянув Ваші вимоги отримані згідно електронної системи закупівель UA-2020-07-24-000034-b , повідомляємо про наступне,лікарські засоби пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" є аналогами і не співпадають з встановленими вимогами Замовника (Додаток №1 до ТД). При визначенні аналогічних медикаментів, враховувалась якість лікарських засобів для більш якісної та швидкої медичної допомоги хворим .У звязку з цим прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-07-24-000034-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 31 серпня 2020 10:37
Вимога щодо визначення переможця
Протоколом розгляду тендерних пропозицій КНП «Якимівська ЦРЛ» від 28.08.2020р. № 2 визнано переможцем торгів ТОВ "БАДМ-Б" відповідно до оголошення UA-2020-07-24-000034-b, сума тендерної пропозиції якого складає 269 481,70 грн. з ПДВ.
При цьому тендерну пропозицію ТОВ «УКРЕРА» з ціною 208 755,69 грн. з ПДВ було відхилено та причиною відхилення вказано наступне: Лікарські засоби пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" є аналогами і не співпадають з встановленими вимогами Замовника, щодо предмета закупівлі та затверджених Протоколів лікування хворих.
ТОВ «УКРЕРА» звернулося до уповноваженої особи Распопової В.В. з метою роз’яснення, які саме аналоги не можуть задовільнити потреби КНП «Якимівська ЦРЛ» в лікарських засобах. При цьому зазначили:
1. Тендерна документація (ТД) КНП «Якимівська ЦРЛ» відповідно до оголошення UA-2020-07-24-000034-b не місить жодної вимоги стосовно неможливості подання еквівалентів/аналогів при пропонуванні лікарських засобів.
2. В п. 1 розділу І ТД зазначено, що еквівалентна продукція (еквівалентні товари, еквівалент) – товари (предмети, обладнання, устаткування, конструкції, інша продукція і товари виробничого та / або споживчого призначення тощо), які належать до різних торговельних марок чи фірм, патентів (патентованих (комерційних) найменувань), конструкційних або типових рішень, джерел (місць) походження або виробників, але є ідентичними за описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками з урахуванням вимог Додатку 6. Тобто, в ТД зазначено, що учасник може надавати еквівалентні товари.
3. Згідно ч 4 ст. 23 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
4. Наприкінці треба зазначити, що відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з тим, що запропоновані аналоги не співпадають з затвердженими Протоколами лікування хворих не відповідає дійсності, т.я. відповідно до розділу V Наказу МОЗ від 28.09.2012 № 751 «Про створення та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги в системі Міністерства охорони здоров’я України» розтлумачено: «Лікарські засоби, що зазначаються у протоколах медичної допомоги тільки за міжнародними непатентованими назвами» (МНН). При цьому, пропозиція переможця торгів за результатами аукціону з найменшою ціновою пропозицію ТОВ «УКРЕРА» містить документ від 07.08.2020р. № 15281 «Таблиця відповідності», де вказані МНН, торгівельна назва, форма випуску, дозування та кількість як щодо товару згідно ТД, так і запропонованого товару. Також тендерна пропозиція містить копії реєстраційних посвідчень та сертифікатів якості, які також підтверджують відповідність запропонованих товарів вимогам ТД.
ТОВ «УКРЕРА» отримала відповідь на вимогу: «При визначенні аналогічних медикаментів, враховувалась якість лікарських засобів для більш якісної та швидкої медичної допомоги хворим .У зв’язку з цим прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.».
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "БАДМ-Б", сума пропозиції якого майже на 30% більше в порівнянні з пропозицією ТОВ «УКРЕРА», з’ясувалося, що його тендерна пропозиція теж містить аналоги.
Тобто до ТОВ «УКРЕРА» були застосовані усі дискримінаційні принципи: не було добросовісної конкуренції серед учасників (ТОВ «УКРЕРА» та ТОВ "БАДМ-Б" однаково надали аналоги лікарських засобів, що не суперечить ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані вимогам ТД); не було максимальної економії, ефективностї та пропорційностї (ціна пропозиції ТОВ «УКРЕРА» на 30% менше ніж пропозиція ТОВ "БАДМ-Б"); відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (запропоновані ТОВ «УКРЕРА» аналоги не можуть бути прийняті замовником, у той час як запропоновані ТОВ "БАДМ-Б" аналогі відповідають вимогам ТД); не було недискримінації учасників та рівного ставлення до них; не було об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; не було запобігання корупційним діям і зловживанням (в закупівлі прийняли участь тільки два учасника та різниця між ціма двома пропозиціями складає майже 30%, при цьому переможцем закупівлі визначена дорожча пропозиція).
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право на оскарження закупівлі до АМКУ та на звернення до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
В свою чергу ТОВ «УКРЕРА» нагадує замовникові наступні норми Закону в редакції від 19.09.2019р. № 114-IX:
У ст. 18 передбачений порядок подання скарг до АМКУ та серед іншого зазначене наступне:
6. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
У ст. 38 визначено наступне:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 14:35
Вимога.doc

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 10:37
Вимога 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-07-000039 ● ed8bba884f6943239bcb50d89215ea3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2022 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.02.2022 № 75

Дніпро


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 75


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

17. UA-2020-07-24-000034-b, ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Якимівська центральна районна лікарня» Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" 208 755,69
UAH з ПДВ
208 755,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 269 481,70
UAH з ПДВ
269 481,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
08 серпня 2020 14:17
Копії сертифікатів.pdf
08 серпня 2020 14:17
Стаття 17.pdf
08 серпня 2020 14:17
Інші.pdf
08 серпня 2020 14:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:16
тех_p304-404.pdf
05 серпня 2020 14:16
тех_p203-303.pdf
05 серпня 2020 14:16
тех_p102-202.pdf
05 серпня 2020 14:16
тех_p001-101.pdf
05 серпня 2020 14:16
тех_.pdf
05 серпня 2020 14:16
ком_p181-211.pdf
05 серпня 2020 14:16
ком_p121-180.pdf
05 серпня 2020 14:16
ком_p061-120_p31-60.pdf
05 серпня 2020 14:16
ком_p061-120_p01-30.pdf
05 серпня 2020 14:16
ком_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"
#42979027
Відхилено 208 755,69
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:35
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 269 481,70
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
269 481,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:51
Бадм 255.PDF укладений
23 вересня 2020 15:50