Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 48730000-4 (Придбання (продовження) програмного забезпечення Safetica Full DLP, підтримка протягом 12 місяців для 311 об'єктів)
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-07-23-008839-b 50aa9fe028fa489da52c1d00f84caefe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000642 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000642
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:56
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк надання послуг: протягом 15 днів з дати укладання Договору. Термін дії ліцензій – 12 місяців: з 25.08.2020 по 24.08.2021. Період подовження підтримки розпочинається з 25 серпня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання (продовження) програмного забезпечення Safetica Full DLP, підтримка протягом 12 місяців для 311 об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Кіровоградська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:52
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 18:52
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ" 308 900,00
UAH
307 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ" 307 200,00
UAH
307 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:53
MVS.pdf
08 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:56
ст17ч2.pdf
08 вересня 2020 13:56
ПропозиціяОновлена.pdf
08 вересня 2020 13:56
ДовідкаFiz.zip
08 вересня 2020 13:56
Довідка.zip
08 вересня 2020 13:56
InformDovidka.pdf
08 вересня 2020 13:56
dfs.pdf
07 серпня 2020 14:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:54
14. Одна особа.pdf
07 серпня 2020 14:54
13. Лицензия.pdf
07 серпня 2020 14:54
13. Manufacturer's Authorization_IBIT LLC.pdf
07 серпня 2020 14:54
12. Персональни дани.pdf
07 серпня 2020 14:54
11. ДовідкаПроАктиви.pdf
07 серпня 2020 14:54
10. Статут IBIT подпись.pdf
07 серпня 2020 14:54
9. Наказ IBIT подпись.pdf
07 серпня 2020 14:54
8. Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 14:54
7. Висновок ДСТЗИ.pdf
07 серпня 2020 14:54
6. Сапорт.pdf
07 серпня 2020 14:54
5. ТехВідповідність.pdf
07 серпня 2020 14:54
4. ст17.pdf
07 серпня 2020 14:54
3. Видгук.pdf
07 серпня 2020 14:54
2. Акт.pdf
07 серпня 2020 14:54
1. Договор.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:54
Відгук.jpg
08 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:44
Статут.pdf
08 серпня 2020 15:44
Протокол.pdf
08 серпня 2020 15:44
Приказ.pdf
08 серпня 2020 15:44
Додаток5.pdf
08 серпня 2020 15:44
Додаток4.pdf
08 серпня 2020 15:44
Додаток3.pdf
08 серпня 2020 15:44
Додаток2.pdf
08 серпня 2020 15:44
Додаток1.pdf
08 серпня 2020 15:44
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2020 15:44
Safetica_9.jpg
08 серпня 2020 15:44
Safetica сертифікат.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙБІТ"

ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
Переможець 307 000,00
UAH
03 вересня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
307 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:26
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 19:03
д у 1 до договору 97 20.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 19:02
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 18:54
Договір 97 20.pdf укладений
22 вересня 2020 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 97/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 307 000,00
UAH