Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добровільне страхування відповідальності Голови ДП "АМПУ" та членів наглядової ради ДП "АМПУ"
Voluntary liability insurance of the Chairman of SE "USPA" and members of the Supervisory Board of SE "USPA"
Очікувана вартість
1 370 000,00 UAH
UA-2020-07-23-008778-b 235dfa4c2aac4438821ba85df65a4a94
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіпова Яна Василівна

0487759516 YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Єсіпова Яна Василівна
0487759516
YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Yesipova Yana
0487759516
YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 370 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH
Publication date: 23 липня 2020 18:36
Enquiries until: 22 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 370 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 6 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Добровільне страхування відповідальності Голови ДП "АМПУ" та членів наглядової ради ДП "АМПУ"). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 02.10.2020 12.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Строк надання послуг: 365 днів (1 рік) з дня набрання чинності договору. Назва номенклатурної позиції - страхова послуга за кодом ДК 021:2015 66515410-0 Послуги зі страхування від фінансових збитків.
Розгорнути Згорнути
CPV 66510000-8, Insurance services (Voluntary liability insurance of the Chairman of SE "USPA" and members of the Supervisory Board of SE "USPA"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Добровільне страхування відповідальності Голови ДП "АМПУ" та членів наглядової ради ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Voluntary liability insurance of the Chairman of SE "USPA" and members of the Supervisory Board of SE "USPA"
CPV: 66510000-8
Період постачання: по 01 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - власні кошти підприємства.Умови оплати відповідно до Додатку 6 Тендерної документації Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 02.10.2020 12.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Строк надання послуг: 365 днів (1 рік) з дня набрання чинності договору. Назва номенклатурної позиції - страхова послуга за кодом ДК 021:2015 66515410-0 Послуги зі страхування від фінансових збитків. Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:37
Тендерна документація зі змінами від 16.09.2020.docx
16 вересня 2020 12:37
Перелік змін від 16.09.2020.docx
14 вересня 2020 11:01
Перелік змін від 14.09.2020.docx
14 вересня 2020 11:01
Тендерна документація зі змінами від 14.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Тендерна документація зі змінами від 10.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Перелік змін від 10.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 10.09.2020.docx
02 вересня 2020 16:58
Додаток_Ф-2 2019 АМПУ.pdf
02 вересня 2020 16:58
Додаток_Ф-2 І півріччя 2020.pdf
02 вересня 2020 16:58
Додаток_список членів Наглядової Ради.docx
25 серпня 2020 09:21
Тендерна документація зі змінами від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 09:21
Перелік змін від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 09:21
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 25.08.2020.docx
23 липня 2020 18:33
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 01.07.2020.docx
23 липня 2020 18:33
Тендерна документація.docx
16 вересня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:37
Тендерна документація зі змінами від 16.09.2020.docx
16 вересня 2020 12:37
Перелік змін від 16.09.2020.docx
14 вересня 2020 11:01
Перелік змін від 14.09.2020.docx
14 вересня 2020 11:01
Тендерна документація зі змінами від 14.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Тендерна документація зі змінами від 10.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Перелік змін від 10.09.2020.docx
10 вересня 2020 16:53
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 10.09.2020.docx
02 вересня 2020 16:58
Додаток_Ф-2 2019 АМПУ.pdf
02 вересня 2020 16:58
Додаток_Ф-2 І півріччя 2020.pdf
02 вересня 2020 16:58
Додаток_список членів Наглядової Ради.docx
25 серпня 2020 09:21
Тендерна документація зі змінами від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 09:21
Перелік змін від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 09:21
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 25.08.2020.docx
23 липня 2020 18:33
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 01.07.2020.docx
23 липня 2020 18:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 31 серпня 2020 21:59
Дата відповіді: 02 вересня 2020 16:56
Добрий день! В зв’язку з відсутністю у складі тендерної документації розгорнутої інформації (опитувального листа) за даним ризиком, яка подається перестраховикам з метою отримання від них пропозицій, просимо Вас надати відповіді на наступні питання: 1. Чи надавало ДП «АМПУ» які-небудь нові послуги за останні 3 роки? 2. Чи заплановане надання ДП «АМПУ» будь-яких нових послуг протягом наступних 12 місяців 3. Чи відбувалися за останні п'ять років такі події: a. Злиття або придбання інших компаній b. Продаж або припинення діяльності будь-якої дочірньої компанії 4. Чи розглядаються в даний час Компанією або будь-якою її дочірньою компанією плани про поглинання, пропозиції про придбання компаній або проходить в даний час чи планується злиття компаній? 5. Перерахуйте, будь ласка, перелік всіх дочірніх компаній, які мають бути забезпечені страховим покриттям за цим страхуванням, включаючи перелік директорів із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення. 6. Зазначте будь ласка загальну чисельність працівників компаній з розбивкою на працівників в Україні, працівників в США, працівників в інших країнах. 7. Чи доручає Рада директорів Комітету з аудиту схвалювати розмір і вид винагороди директорів і посадових осіб? Якщо ні – надайте, будь ласка, роз’яснення причин. 8. Чи змінився за останні 24 місяці старший виконавчий директор, старший фінансовий директор, генеральний директор, головний юрист, будь-який член комітету з аудиту або комітету з винагород (або особи, які займають посади відповідні вищевказаним)? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 9. Зазначте назву зовнішнього аудитора, з якого року проводиться зовнішній аудит компанії, чи змінювались аудитори за останні 5 років? 10. Чи висловлювали зовнішні аудитори будь-яку стурбованість щодо розкриття відомостей або бухгалтерських практик Компанії або будь-якого її директора і / або посадової особи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 11. Чи отримує Компанія від своїх зовнішніх аудиторів будь-які Консультації або інші послуги? Якщо так, будь ласка перерахуйте які саме послуги надаються із зазначенням їх оплаченої вартості 12. Будь-хто з керівників Компанії раніше працював в компанії яка в даний момент є зовнішнім аудитором? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 13. Чи є у Вас внутрішній Комітет з аудиту? 14. Яка кількість членів комітету з аудиту 15. Яка кількість незалежних членів комітету з аудиту? 16. Яка кількість засідань комітету з аудиту за останні 12 місяців? 17. На кожному засіданні були присутні всі члени комітету з аудиту? 18. Чи всі члени комітету з аудиту мають фінансову освіту? 19. Чи зустрічається комітет з аудиту з зовнішніми аудиторами не менше, ніж 4 рази на рік? 20. Чи має Комітет з аудиту (разом з Радою директорів) виключне право здійснювати, призначення зміну і розмір винагороди зовнішніх аудиторів Компанії? 21. Чи повідомляють зовнішні аудитори безпосередньо Комітету з аудиту про слабкі місця в системі фінансової Звітності Компанії? 22. Чи зустрічається Комітет з аудиту окремо зі старшим фінансовим директором протягом року? 23. Чи має Комітет з аудиту повний доступ до неупередженої інформації незалежно від дій керівництва компанії? 24. Чи є які-небудь відносини між Комітетом з аудиту і керівництвом, які можуть перешкоджати незалежності Комітету з аудиту? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. 25. Чи отримували колись члени Ради директорів, Комітету з аудиту або керівники Компанії листи з критикою облікової політики Компанії або її фінансової звітності? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. 26. Чи є у Компанії відділ внутрішнього аудиту? 27. Чи висловлювали директора, посадові особи або працівники Компанії заклопотаність бухгалтерськими практиками або іншими проблемами Компанії членам Комітету з аудиту? 28. Чи радили зовнішні аудитори Компанії змінити способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? 29. Чи змінювала Компанія способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? 30. Чи планує Компанія змінювати способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка 31. Чи здійснювала коли-небудь Компанія перегляд своєї заявленої фінансової звітності? ? Якщо так – деталізуйте, будь ласка 32. Чи збирається компанія здійснити одноразову суттєву зміну свого заявленого доходу або переглянути розмір доходу протягом найближчих 12 місяців? Якщо так – деталізуйте, будь ласка 33. Чи подавались коли-небудь позови проти минулих або чинних директорів або посадових осіб Компанії або її дочірніх компаній? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 34. Чи відомо Замовнику після наведення їм довідок щодо таких позовів, про будь-які обставини або події, які можуть привести до позову? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 35. Чи відомі Заявнику факти або обставини, які можуть вплинути на здатність Компанії виконувати всі свої зобов’язання у міру настання терміну їх погашення? Просимо зазначити наступну інформацію про чинне страхове покриття: Чи є у компанії або у будь-якого директора або посадової особи діючий поліс зі страхування відповідальності директорів і посадових осіб? Якщо так – прохання зазначити: Назву страховика, ліміт відповідальності, розмір франшизи та дату завершення дії покриття. Просимо Вас також завантажити на майданчик копії: 1. Останнього річного звіту; 2. Списку членів ради директорів (наглядової ради) із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення; 3. Останнього проміжного фінансового звіту; 4. Останнього звіту зовнішніх аудиторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. Чи надавало ДП «АМПУ» які-небудь нові послуги за останні 3 роки?
Відповідь: ДП «АМПУ» не надавало за останні 3 роки нових послуг, які надаються за державними регульованими тарифами або вільними цінами.

2. Чи заплановане надання ДП «АМПУ» будь-яких нових послуг протягом наступних 12 місяців?
Відповідь: За наявною інформацією надання нових послуг, які надаються за державними регульованими тарифами або вільними цінами протягом 12 наступних місяців не планується.

3. Чи відбувалися за останні п'ять років такі події:
a. Злиття або придбання інших компаній,
b. Продаж або припинення діяльності будь-якої дочірньої компанії.
Відповідь: Інформація, яка запитується у питанні № 3, не є необхідною для підготовки та надання тендерної пропозиції на дану закупівлю.

4. Чи розглядаються в даний час Компанією або будь-якою її дочірньою компанією плани про поглинання, пропозиції про придбання компаній або проходить в даний час чи планується злиття компаній?
Відповідь: Інформація, яка запитується у питанні № 4, не є необхідною для підготовки та надання тендерної пропозиції на дану закупівлю.

5. Перерахуйте, будь ласка, перелік всіх дочірніх компаній, які мають бути забезпечені страховим покриттям за цим страхуванням, включаючи перелік директорів із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення.
Відповідь: Інформація, яка запитується у питанні № 5, не є необхідною для підготовки та надання тендерної пропозиції на дану закупівлю.
6. Зазначте будь ласка загальну чисельність працівників компаній з розбивкою на працівників в Україні, працівників в США, працівників в інших країнах.
Відповідь: Загальна чисельність працівників ДП «АМПУ» складає 6 855 працівників (всі працівники в Україні).

7. Чи доручає Рада директорів Комітету з аудиту схвалювати розмір і вид винагороди директорів і посадових осіб? Якщо ні – надайте, будь ласка, роз’яснення причин.
Відповідь: Відповідно до Статуту ДП «АМПУ» (затверджений наказом Мінінфраструктури від 18.06.2020 № 359) до виключної компетенції Наглядової ради належить, в тому числі, затвердження умов контракту з Головою Підприємства та встановлення розміру його винагороди. Погодження штатного розпису в частині заступників Голови Підприємства відповідно до Статуту ДП «АМПУ» належить до виключної компетенції Уповноваженого органу управління.

8. Чи змінився за останні 24 місяці старший виконавчий директор, старший фінансовий директор, генеральний директор, головний юрист, будь-який член комітету з аудиту або комітету з винагород (або особи, які займають посади відповідні вищевказаним)? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь:
• Керівництво ДП «АМПУ»:
1) Голова ДП «АМПУ»:
- Вецкаганс Р. звільнений з 31.01.2020;
- Голодницький О.Г. прийнятий з 31.01.2020;
2) Заступник Голови з економіки:
- Полторацький М.М. звільнений з 25.11.2019;
- Петрук В.В. прийнятий з 01.09.2020;
3) Директор юридичного департаменту:
- Мельник Є.П. звільнений з 01.06.2020;
- Палій Ю.В. переведений з 01.06.2020.

• Наглядова Рада (тільки в частині змін у складі комітету з аудиту та комітету з винагород): За останні 24 місяці склад комітету Наглядової ради з питань аудиту та склад комітету Наглядової ради з питань призначень та визначення винагород змінювався 2 рази (через зміни у складі Наглядової ради: вибули 3 члена Наглядової ради та прибули 2 нових члени).

9. Зазначте назву зовнішнього аудитора, з якого року проводиться зовнішній аудит компанії, чи змінювались аудитори за останні 5 років?
Відповідь: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", з 2018 року, не змінювались.
10. Чи висловлювали зовнішні аудитори будь-яку стурбованість щодо розкриття відомостей або бухгалтерських практик Компанії або будь-якого її директора і / або посадової особи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Ні.

11. Чи отримує Компанія від своїх зовнішніх аудиторів будь-які Консультації або інші послуги? Якщо так, будь ласка перерахуйте які саме послуги надаються із зазначенням їх оплаченої вартості.
Відповідь: Зовнішні аудитори будь-які Консультації або інші послуги не надавали.

12. Будь-хто з керівників Компанії раніше працював в компанії яка в даний момент є зовнішнім аудитором? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Ні.

13. Чи є у Вас внутрішній Комітет з аудиту?
Відповідь: Відповідно до законодавства створено Комітет Наглядової ради з питань аудиту, повноваження якого визначені Положенням про Комітет НР з питань аудиту.

14. Яка кількість членів комітету з аудиту?
Відповідь: До складу комітету Наглядової ради з питань аудиту входять 3 члена.

15. Яка кількість незалежних членів комітету з аудиту?
Відповідь: До складу Комітету Наглядової ради з питань аудиту входить 2 незалежних члена Наглядової ради та 1 член Наглядової ради – представник держави.

16. Яка кількість засідань комітету з аудиту за останні 12 місяців?
Відповідь: У період з 01 серпня 2019 по 01 вересня 2020 року проведено 7 засідань Комітету Наглядової ради з питань аудиту.

17. На кожному засіданні були присутні всі члени комітету з аудиту?
Відповідь: Так, всі члени були присутні на всіх засіданнях Комітету Наглядової ради з питань аудиту особисто або засобами відео-зв’язку.

18. Чи всі члени комітету з аудиту мають фінансову освіту?
Відповідь: Двоє з трьох членів Комітету Наглядової ради з питань аудиту мають фінансову освіту.

19. Чи зустрічається комітет з аудиту з зовнішніми аудиторами не менше, ніж 4 рази на рік?
Відповідь: Так.

20. Чи має Комітет з аудиту (разом з Радою директорів) виключне право здійснювати, призначення зміну і розмір винагороди зовнішніх аудиторів Компанії?
Відповідь: Відповідно до Статуту Підприємства до виключної компетенції Наглядової ради належить обрання (за погодженням з уповноваженим органом управління) незалежного аудитора Підприємства та визначення умов договору, що укладається з ним, встановлення розміру оплати його послуг.

21. Чи повідомляють зовнішні аудитори безпосередньо Комітету з аудиту про слабкі місця в системі фінансової звітності компанії?
Відповідь: Всі висновки за результатами обов’язкового аудиту фінансової звітності офіційно надаються Наглядовій раді Підприємства, яка, за потреби, може доручити Комітету Наглядової ради з питань аудиту розглянути надану інформацію.

22. Чи зустрічається Комітет з аудиту окремо зі старшим фінансовим директором протягом року?
Відповідь: Комітет Наглядової ради з питань аудиту, якщо вбачає за необхідне, може запросити на своє засідання заступника Голови з економіки або іншу посадову особу Підприємства відповідного напрямку.

23. Чи має Комітет з аудиту повний доступ до неупередженої інформації незалежно від дій керівництва компанії?
Відповідь: Відповідно до п. 4.1. Положення про Комітет Наглядової ради з питань аудиту (затверджений Наглядовою радою ДП «АМПУ» - Протокол № 4 від 01.08.2019) Голова та члени Комітету мають право ознайомлюватися та отримувати інформацію та документацію (крім інформації, що становить державну таємницю, у разі відсутності відповідного допуску) про Підприємство, якщо така інформація (документація) необхідна для виконання функцій Комітету.

24. Чи є які-небудь відносини між Комітетом з аудиту і керівництвом, які можуть перешкоджати незалежності Комітету з аудиту? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці.
Відповідь: Ні.

25. Чи отримували колись члени Ради директорів, Комітету з аудиту або керівники Компанії листи з критикою облікової політики Компанії або її фінансової звітності? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці.
Відповідь (в частині компетенції Наглядової ради та Комітету з питань аудиту): Ні.

26. Чи є у Компанії відділ внутрішнього аудиту?
Відповідь: Так, на Підприємстві є Департамент внутрішнього аудиту.

27. Чи висловлювали директора, посадові особи або працівники Компанії заклопотаність бухгалтерськими практиками або іншими проблемами Компанії членам Комітету з аудиту?
Відповідь: Ні.

28. Чи радили зовнішні аудитори Компанії змінити способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців?
Відповідь: Ні.

29. Чи змінювала Компанія способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців?
Відповідь: Ні.

30. Чи планує Компанія змінювати способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Ні.

31. Чи здійснювала коли-небудь Компанія перегляд своєї заявленої фінансової звітності? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Перша фінансова звітність за МСФЗ тільки за 2019 рік. Вона ще не оприлюднена.
32. Чи збирається компанія здійснити одноразову суттєву зміну свого заявленого доходу або переглянути розмір доходу протягом найближчих 12 місяців? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Ні.

33. Чи подавались коли-небудь позови проти минулих або чинних директорів або посадових осіб Компанії або її дочірніх компаній? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Так, подавались. Позов подавався у зв’язку з відшкодування збитків ДП «АМПУ» внаслідок незаконного звільнення працівника в.о. Голови ДП «АМПУ».

34. Чи відомо Замовнику після наведення їм довідок щодо таких позовів, про будь-які обставини або події, які можуть привести до позову? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Відповідь: Ні, не відомо.

35. Чи відомі Заявнику факти або обставини, які можуть вплинути на здатність Компанії виконувати всі свої зобов’язання у міру настання терміну їх погашення? Просимо зазначити наступну інформацію про чинне страхове покриття: Чи є у компанії або у будь-якого директора або посадової особи діючий поліс зі страхування відповідальності директорів і посадових осіб? Якщо так – прохання зазначити: Назву страховика, ліміт відповідальності, розмір франшизи та дату завершення дії покриття.
Відповідь: Факти або обставини, які можуть вплинути на здатність Компанії виконувати всі свої зобов’язання у міру настання терміну їх погашення ДП «АМПУ» не відомі. У членів наглядової ради або керівників ДП «АМПУ» наразі відсутні діючи поліси зі страхування відповідальності директорів і посадових осіб.
Також, в електронній системі закупівель буде оприлюднено наступну інформацію:
1. звіт про фінансові результати ДП «АМПУ» за 2019 рік – 1 арк.;
2. звіт про фінансові результати ДП «АМПУ» за І півріччя 2020 року – 1 арк.;
3. список членів ради директорів (наглядової ради) із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення – 7 арк».
Щодо страхової премії та страхового ліміту
Дата подання: 21 вересня 2020 18:38
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:43
Звертаємося до вас із пропозицією про перегляд вартості закупівлі в рамках даного тендеру. З урахуванням ряду факторів, таких як: загальне підвищене ціноутворення, зменшена спроможність перестрахування, обмеження обсягу покриття та вплив COVID-19, становище страхових продуктів в рамках лінії Відповідальність Директорів та Посадових осіб (D&O) суттєво ускладнилось як на світових ринках в цілому, так і зокрема для України. Спостерігається зростання цін в декілька разів, а також обмеження покриття і навіть перестрахові ринки виходять з певних галузей промисловості, так як їх апетити до таких ризиків зменшуються. Україна також потрапила під вплив Ринку Ллойдс щодо перегляду економічно неефективних класів страхування, що призвело до обмеження ємностей від синдикатів і росту тарифів, щоб формувати стійкі портфелі на довгострокову перспективу. А оскільки корекція страхового ринку України іде із запізненням, передбачається, що тарифи будуть продовжувати зростати, а ємності будуть зменшуватися протягом наступних 6-12 місяців щонайменше. З урахуванням вищенаведеного та в цілях забезпечення можливості участі страховиків та надання послуг зі страхуванням, передбачених даним тендером, пропонуємо збільшити вартість закупівлі щонайменше до 2 500 000,00 грн., водночас знизивши ліміт відповідальності в рамках договору страхування до 28 200 000,00 грн. За необхідності збільшення ліміту до 84 600 000 грн., вартість закупівлі рекомендується збільшити до 3 500 000 грн., відповідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) – закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону, Замовник має право вносити зміни до тендерної документації, однак Законом не передбачено право вносити зміни до річного плану після оголошення процедури закупівлі.
Оскільки в річному плані міститься інформація щодо очікуваної вартості закупівлі, замовник не має права в рамках цієї процедури закупівлі змінювати її очікувану вартість.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-23-008778-b235dfa4c2aac4438821ba85df65a4a94
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:10
Ліцензія.zip
01 жовтня 2020 11:10
Гарантия 19449-2.zip
09 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:05
Ліцензія.zip
09 вересня 2020 12:05
Довіреність 111_завірена.zip
09 вересня 2020 12:05
Гарантия 19449-1.zip
24 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:51
Ліцензія.zip
24 серпня 2020 10:51
Лист_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
Лист_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
Гарантия 19449.zip
24 серпня 2020 10:51
6_Згода_Договір.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
6_Згода_Договір.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.9_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.9_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_13_24.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_13_24.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_1_12.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_1_12.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Протокол5_Оригінал.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Повноваження.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Повноваження.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5.2_Паспорт_Арбузіна.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5.2_Паспорт_Арбузіна.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Наказ_ЗмінаНазви.PDF.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Наказ_ЗмінаНазви.PDF
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Довідка_Ліцензії.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Довідка_Ліцензії.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.3_Технічні.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.3_Технічні.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2_Стаття17.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2_Стаття17.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Стаття17_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Стаття17_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Антикорупційна.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Антикорупційна.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_ТБД.PDF.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_ТБД.PDF
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_Еліт.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_Еліт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА" 1 365 000,00
UAH
1 365 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:10
Ліцензія.zip
01 жовтня 2020 11:10
Гарантия 19449-2.zip
09 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:05
Ліцензія.zip
09 вересня 2020 12:05
Довіреність 111_завірена.zip
09 вересня 2020 12:05
Гарантия 19449-1.zip
24 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:51
Ліцензія.zip
24 серпня 2020 10:51
Лист_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
Лист_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
Гарантия 19449.zip
24 серпня 2020 10:51
6_Згода_Договір.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
6_Згода_Договір.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.9_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.9_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_13_24.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_13_24.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_1_12.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Статут_1_12.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Протокол5_Оригінал.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5_Повноваження.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5_Повноваження.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.5.2_Паспорт_Арбузіна.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.5.2_Паспорт_Арбузіна.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Наказ_ЗмінаНазви.PDF.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Наказ_ЗмінаНазви.PDF
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Довідка_Ліцензії.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.4.1_Довідка_Ліцензії.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.3_Технічні.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.3_Технічні.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2_Стаття17.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2_Стаття17.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Стаття17_Брокер.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Стаття17_Брокер.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Антикорупційна.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.2.1_Антикорупційна.pdf
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_ТБД.PDF.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_ТБД.PDF
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_Еліт.pdf.p7s
24 серпня 2020 10:51
4.1.2_Відгук_Еліт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій