Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція пішохідної зони з облаштуванням лінії зовнішнього освітлення та зон відпочинку по вул. Космонавтів Самарського району м. Дніпро
Очікувана вартість
5 324 181,00 UAH
UA-2020-07-23-008041-b e3ffa73a1cf24966bb90cdfe95945253
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Танченко

+380957706264
+380567283016
ira-1505@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА САМАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13416788
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 51
Контактна особа: Ірина Танченко
+380957706264,+380567283016
ira-1505@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:24
Очікувана вартість: 5 324 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 241,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція пішохідної зони з облаштуванням лінії зовнішнього освітлення та зон відпочинку по вул. Космонавтів Самарського району м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Самарський район, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Підряднику аванс у розмірі що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на бюджетні рахунки, відкриті на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законом порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та наданого ним рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються по кожному акту виконаних робіт в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів” (із змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника – Розпорядника коштів. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП" 4 879 789,85
UAH з ПДВ
4 879 789,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АУРУМ ЛТД"" 5 280 207,20
UAH з ПДВ
5 280 207,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:29
Кошторис.pdf
20 серпня 2020 09:29
Документи переможця.pdf
12 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:53
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:11
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:10
Акт огляду об'єкта.pdf
12 серпня 2020 10:10
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 10:10
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 10:10
Фін.звіт.pdf
12 серпня 2020 10:10
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 10:10
СТАТУТ нова редакція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 12:16
Статут.pdf
12 серпня 2020 12:16
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 12:16
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 12:16
Паспорт директора.pdf
12 серпня 2020 12:16
Опис.pdf
12 серпня 2020 12:16
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 12:16
Лист-відгук_2.pdf
12 серпня 2020 12:16
Лист-відгук_1.pdf
12 серпня 2020 12:16
ІН директора.pdf
12 серпня 2020 12:16
ДОДАТОК 2.pdf
12 серпня 2020 12:16
Виписка з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 12:16
Аналогічний договір_3.pdf
12 серпня 2020 12:16
Аналогічний договір_2.pdf
12 серпня 2020 12:16
Аналогічний договір_1.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ССР.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ИВР.pdf
12 серпня 2020 12:16
21_ДЦ_ДЦ_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП"

ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АУРУМ ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП"
#41908882
Переможець 4 879 789,85
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП"
#41908882
4 879 789,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 18:04
Протокол змін.pdf укладений
03 вересня 2020 18:01
Договір № 30 від 03. 09. 2020.pdf укладений
03 вересня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 13:55
Додаткова угода № 2 від 23.11.2020.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 15:31
Додаткова угода № 2 від 25.09.2020.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:15
Додаткова угода № 1 від 14.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення № 2/60 від 02.09.2020р., розпорядження № 77-р від 02.09.2020р. 1. Змінити і викласти у новій редакції Місцезнаходження та Банківські реквізити сторін; 2.Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 879 789,85
UAH