Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
3 558 000,00 UAH
UA-2020-07-23-007856-b bd42ef1308d043998a849e76ff303d55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 3 558 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

23 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:34
Додаток-5.docx
23 липня 2020 16:34
Додаток-4.docx
23 липня 2020 16:34
Додаток-2.docx
23 липня 2020 16:34
Додаток-3.docx
23 липня 2020 16:34
Тендерна документація-Комп'ютерне обладнання.docx
23 липня 2020 16:34
Додаток-1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-007856-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 липня 2020 17:42
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 15:30
Замовник послідовно виступає проти порушення авторського права та запобігання закупівлі будь-якої нелегальної продукції, однак не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію вимогою надання "Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ".
Номер вимоги: UA-2020-07-23-007856-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 18 серпня 2020 15:00
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником торгів було встановленно, що Учасники процедури закупівлі мають надати підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:


“Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку № 2 до тендерної документації).”(цитата).


Скаржник надає в складі тендерної пропозиції файл “Таблиця відповідності.pdf”, в якому міститься таблиця відповідності запропонованого товару вимогам замовника.

По позиції 4 Замовником торгів встановленна швидкість випадкового читання блоків 4 КВ. Скаржником по даній позиції зазначенно, що пропонуємий товар відповідає вимогам Замовника торгів.

Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності тендерної пропозиції службовій записці та відкритим джерелам.

Вимогами тендерної документації було встановленно, що Учасники закупівлі повинні надати підтвердження інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації.

Скаржником було виконанно данну вимогу Замовнику згідно файлу “Таблиця відповідності.pdf”.

Зазначенна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11418 від 10.06.2020 р.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 13:00
За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне. Зокрема, у Вашій пропозиції вказано недостовірну інформацію щодо параметру «швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS». Так, в Технічному завданні вимагалось значення параметру «Швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS:90000 не менша» тобто на рівні 90,000 IOPS або більше, однак швидкість запропонованої Вами моделі, т.ч. зазначеної на сайті виробника та в відкритих джерелах – 80,000 IOPS.
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31 «Відхилення тендерних пропозицій», якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації замовник відхиляє таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, про що Вам було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету.
В підтвердження нашої аргументації у своїй скарзі від 19.08.2020 Ви надали витяг з сайту виробника про запропонований Вами товар в якому чітко зазначено, що швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS встановлено на рівні 80 000. Скріншот додається.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-23-007856-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 19 серпня 2020 14:15
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 12:38
За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне. Зокрема, у Вашій пропозиції вказано недостовірну інформацію щодо параметру «швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS». Так, в Технічному завданні вимагалось значення параметру «Швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS:90000 не менша» тобто на рівні 90,000 IOPS або більше, однак швидкість запропонованої Вами моделі, т.ч. зазначеної на сайті виробника та в відкритих джерелах – 80,000 IOPS.
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31 «Відхилення тендерних пропозицій», якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації замовник відхиляє таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, про що Вам було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету.
В підтвердження нашої аргументації у своїй скарзі від 19.08.2020 Ви надали витяг з сайту виробника про запропонований Вами товар в якому чітко зазначено, що швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS встановлено на рівні 80 000. Скріншот додається.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

20 серпня 2020 13:00
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 14:15
Datasheet - Ultimate SU900_EN_20180910.pdf
19 серпня 2020 14:16
Datasheet - Ultimate SU900_EN_20180910.pdf

Документи

20 серпня 2020 12:38
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-23-007856-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 20 серпня 2020 17:32
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником торгів було встановленно, що Учасники процедури закупівлі мають надати підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку № 2 до тендерної документації).”(цитата). Скаржник надає в складі тендерної пропозиції файл “Таблиця відповідності.pdf”, в якому міститься таблиця відповідності запропонованого товару вимогам замовника. По позиції 4 Замовником торгів встановленна швидкість випадкового читання блоків 4 КВ. Скаржником по даній позиції зазначенно, що пропонуємий товар відповідає вимогам Замовника торгів. Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності тендерної пропозиції службовій записці та відкритим джерелам. Вимогами тендерної документації було встановленно, що Учасники закупівлі повинні надати підтвердження інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. Скаржником було виконанно данну вимогу Замовнику згідно файлу “Таблиця відповідності.pdf”. Разом з тим, інформація щодо відповідності пропонуємого товару в частині швидкості випадкового читання блоків підтверджується посиланням: https://www.ixbt.com/news/2016/12/14/adata-ultimate-su900-3d-mlc-nand.html Де зазначено: «и 90 000 IOPS — в режиме чтения.»(цитата). Зазначенна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11418 від 10.06.2020 р. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 10:50
рішення від 25.08.2020 № 15972 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 10:50
рішення від 03.09.2020 № 16607 .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:20

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 15:31
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 серпня 2020 15:48
Додаток 3.jpg
28 серпня 2020 15:48
Заперечення 3.jpg
28 серпня 2020 15:48
Додаток 1.jpg
28 серпня 2020 15:49
Додаток 2.jpg
28 серпня 2020 15:49
Заперечення 1.jpg
28 серпня 2020 15:49
Заперечення 2.jpg
31 серпня 2020 12:48
Додаток 2.pdf
31 серпня 2020 12:48
Заперечення.pdf
31 серпня 2020 12:48
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 12:48
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 15:47
Додаток 2.doc
31 серпня 2020 15:47
Заперечення.doc
31 серпня 2020 15:47
Додаток 3.doc
31 серпня 2020 15:47
Додаток 1.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютерне обладнання Лот № 1 Комп’ютерні робочі станції для роботи з Avid
Опис предмету закупівлі:
Строк поставки товару – 1 місяць з дати укладення договору
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 11:25
Закінчення: 10 серпня 2020 12:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Лот № 1 Комп’ютерні робочі станції для роботи з Avid
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Дата доставки: 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару після поставки повного комплекту обладнання шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-007856-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 липня 2020 17:42
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 15:30
Замовник послідовно виступає проти порушення авторського права та запобігання закупівлі будь-якої нелегальної продукції, однак не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію вимогою надання "Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 326 220,00
UAH з ПДВ
326 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович 388 888,00
UAH з ПДВ
388 888,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 424 850,40
UAH з ПДВ
399 598,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 428 624,64
UAH з ПДВ
408 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 384 600,00
UAH з ПДВ
384 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 400 800,00
UAH з ПДВ
393 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 404 856,00
UAH з ПДВ
397 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 425 760,00
UAH з ПДВ
392 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 437 598,00
UAH з ПДВ
428 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 439 500,00
UAH з ПДВ
439 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
09 серпня 2020 15:51
Технічні документи.pdf
09 серпня 2020 15:51
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 15:51
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:45
Паспорт Грубик О. О..pdf
07 серпня 2020 19:45
Довідка МВС від 13.07.20.pdf
07 серпня 2020 19:45
Сертифікати ISO_ЕТЕ.pdf
07 серпня 2020 19:45
Довідка про санкції.pdf
07 серпня 2020 19:45
Dovidka_20183475490250191473.pdf.p7s
07 серпня 2020 19:45
Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 19:45
Довідка про ФОП.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:51
26.Установчі документи.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:15
Рішення_111_від_31.07.2020.pdf.zip

Публічні документи

28 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:59
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
28 серпня 2020 10:59
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
28 серпня 2020 10:59
МВС 21.08.zip
09 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
09 серпня 2020 16:31
Проект договору_557887.pdf
09 серпня 2020 16:31
Технічні вимоги.pdf
09 серпня 2020 16:31
557887_пропозиція.pdf
09 серпня 2020 16:31
Статут копія.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:34
Технічна специфікація.pdf
07 серпня 2020 15:34
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 15:34
Технічна частина.7z

Публічні документи

07 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 10:59
Статут.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:30
19UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
11-18UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
011UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
10-1-3UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
9-1UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
6-9UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
05UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
4UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
03UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
02UA-2020-07-23-007856-b-1.rar
09 серпня 2020 13:30
01UA-2020-07-23-007856-b-1.rar

Публічні документи

07 серпня 2020 22:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 22:49
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 22:49
Технічна частина.pdf
07 серпня 2020 22:49
Декларация 074-19TR-PO.pdf
07 серпня 2020 22:49
Витяг ЕДР.pdf
07 серпня 2020 22:49
Висновок ДСЕЕ.pdf
07 серпня 2020 22:49
ВВ 074-19.pdf
07 серпня 2020 22:49
Авторизаційний лист.PDF

Публічні документи

07 серпня 2020 14:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:19
Цінова Пропозицiя_лот1.pdf
07 серпня 2020 13:19
Технічні умови.pdf
07 серпня 2020 13:19
Статут (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
07 серпня 2020 13:19
Відгук_203.jpg
07 серпня 2020 13:19
Відгук_150.jpg
07 серпня 2020 13:19
Аналогічний договір 203.pdf
07 серпня 2020 13:19
Аналогічний договір 150.pdf
07 серпня 2020 13:19
SE2419H-Dec-2.pdf
07 серпня 2020 13:19
SE2419H-Dec.pdf
07 серпня 2020 13:19
SE2419H-Cert.pdf
07 серпня 2020 13:19
Microsoft Windows10P EV.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП Грубик Олександр Олексійович

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 326 220,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:29
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 384 600,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
384 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 15:56
ДУ 1 до дог 132-23-1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:12
132-23-1.pdf укладений
09 вересня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості частини предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 132-23/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 384 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 100,00 UAH)