Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Миру (від будинку №30 до будинку №35) у м. Синельникове Дніпропетровської області
Очікувана вартість
838 910,00 UAH
UA-2020-07-23-006570-b f06a9710c7a8427095950d9c19e33559
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 45154515@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 838 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 194,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по вул. Миру (від будинку №30 до будинку №35) у м. Синельникове Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Миру (від будинку №30 до будинку №35)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Аванс 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:30
Кап.рем. тротуар Миру Синельникове 23.07.docx
23 липня 2020 15:30
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 804 359,21
UAH з ПДВ
804 359,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:52
інші.rar
03 серпня 2020 13:52
додаток 2.rar
03 серпня 2020 13:52
додаток 1.rar
03 серпня 2020 13:52
Реєстр.pdf
03 серпня 2020 13:52
Підписаний_ПП 641.pdf
03 серпня 2020 13:52
Підписаний_gar0640.pdf
03 серпня 2020 13:52
license.pdf
03 серпня 2020 13:52
dovir-Mirgorodsky.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 804 359,21
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:01

Документи

06 серпня 2020 10:01
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:00
Миру.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
804 359,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 10:01
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:00
Миру.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
45.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 09:22
45.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 09:19
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:53
д.у.1 45.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:47
додатки 45.pdf укладений
18 серпня 2020 09:46
45.pdf укладений
18 серпня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.6.1, 14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 45 від 17.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.17 Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 45 від 17.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 797 775,14
UAH (в тому числі ПДВ 132 962,52 UAH)