Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Вереснева (від вул. Вокзальна до вул. Слов'янська) в смт Іларіонове Синельниківського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 167 620,00 UAH
UA-2020-07-23-006185-b c20935299b964298a6cd27e87296f3ca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 45154515@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:40
Очікувана вартість: 1 167 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 838,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по вул. Вереснева (від вул. Вокзальна до вул. Слов'янська) в смт Іларіонове Синельниківського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове, Синельниківський район, вул. Вереснева (від вул. Вокзальна до вул. Слов'янська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:11
Кап.рем. тротуар Вереснева Іларіонове Син.р-н. 23.07.docx
23 липня 2020 15:11
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 1 149 162,00
UAH з ПДВ
1 149 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:59
13.Довідка ліцензія.pdf
03 серпня 2020 16:59
10.Довідка ч. 2 ст.17.pdf
03 серпня 2020 16:59
8. Довідка працівники.pdf
03 серпня 2020 16:59
7.1. Листи Орендодавців.pdf
03 серпня 2020 16:59
6.Довідка (МТБ).pdf
03 серпня 2020 16:59
2.Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 16:59
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:55
Електронний підпис
30 липня 2020 15:50
інші документи.rar
30 липня 2020 15:50
додаток 2.rar
30 липня 2020 15:50
додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:07

Документи

06 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:06
Вереснева.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:06
Вереснева.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:32
д.у.51.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:23
додатки 50.pdf укладений
26 серпня 2020 10:20
50.pdf укладений
26 серпня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 50 від 21.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 050 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 000,00 UAH)